Bekijk volle/desktop versie : Moslimpartij roept op: stem op ons!



Pagina's : [1] 2 3

18-03-2014, 18:31
Morgen staan de gemeenteraadsverkiezingen op het programma en voor moslims breekt een belangrijke dag aan.



Partij van de Eenheid
De inwoners van Den Haag, Amsterdam en Roermond geschiedenis schrijven. Het is de dag van de gemeenteraadsverkiezingen en de Partij van de Eenheid doet in deze drie steden mee. Lijsttrekker Abdurrazaq Khoulani vraagt iedereen in deze steden op zijn partij te stemmen. Tegenover onze redactie zegt hij: 'Met uw stem kan de stem van de Eenheid doorklinken in maar liefst drie steden tegelijk. Een stem op de Partij van de Eenheid is een stem op jezelf in alle opzichten!'

Khoulani gaat verder: 'Optimale vertegenwoordiging vanuit een Islamitische grondslag en met hart voor gelijkwaardigheid, rechtvaardigheid en transparantie! Tegen islamofobie, racisme en uitsluiting. Stem 19 maart daarom op de Partij van de Eenheid!'


Nida
De meest opvallende partij in Rotterdam is de eveneens islamitische partij Nida. De partij kondigde maanden geleden deelname aan en is eigenlijk niet weg te denken uit de Rotterdamse politiek. Ook Nida roept alle moslims in Rotterdam op om 19 maart vooral op hun te stemmen.

18-03-2014, 18:43


Vind de campagne van NIDA ijzersterk. Gun het hun echt.

PvdE daarentegen, hoor er nauwelijks over. Desalniettemin stem ik wel op ze. Waarom? Ben de rest gewoon zat.

18-03-2014, 18:53
Ik woon niet in Den haag en ook niet in Rotterdam.
Zowel Nida als Pvde zijn wat mij betreft net zo achterlijk als Pvv.( De vertegenwoordigers van nida en Pvde)
Vooruitgang in de politiek is vaak hetzelfde gevoel als in een stilstaande trein, wanneer ernaast een andere rijdt.

18-03-2014, 18:57
Dezelfde boerenslimheid die op de veemarkt binnen vijf minuten ontmaskerd wordt, viert op het maatschappelijke vlak en in de politiek jarenlange triomfen.

18-03-2014, 19:07



Citaat door Soso_2k:
Vind de campagne van NIDA ijzersterk. Gun het hun echt.

PvdE daarentegen, hoor er nauwelijks over. Desalniettemin stem ik wel op ze. Waarom? Ben de rest gewoon zat.
[video=youtube;dN_rZcAhs14]http://www.youtube.com/watch?v=dN_rZcAhs14[/video]

Omdat ze "moslims" pretenderen te zijn wil dat niet betekenen dat het zo is.
Bovendien is het niet van deze tijd om op religieuze motieven (of beter het gebruik daarvan) zich "democratisch" te ontpoppen.

Verdiep je eens in het verleden van Nederland en dan met name "verzuiling" dat is iets wat we niet zouden moeten willen.

18-03-2014, 19:27
D66 wordt het woon niet in Rotterdam van daar


18-03-2014, 19:31
gemeenteraadsleden zijn over het algemeen allemaal profiteurs, dan liever een Marokkaan laten profiteren. mijn stem krijgen ze dus uit onvrede, net als hoe de PVV-er op de PVV stemt!

18-03-2014, 19:32
als vvd maar niet wint dan vind ik het goed

18-03-2014, 19:36

Citaat door Rachid899:
als vvd maar niet wint dan vind ik het goed
En de PVDA en PVV ook niet .

18-03-2014, 20:51
In Almere ga ik op de PvdA stemmen. Hopelijk wordt de PVV hier niet de grootste!

18-03-2014, 21:14
niet stemmen ya moeslim is Allah subhana wa ta'ala niet de enige Wetgever? Heeft Allah geen recht op het bestuur van het land die Hij subhana wa ta'ala voor ons heb geschapen? Is dit onze dankbetuiging aan Allah 3azzawajal dat Hij dit aan ons beschikbaar heeft gesteld? Laat je niet misleiden en boycot deze verkiezing wees een dienaar van Allah en geen dienaar van deze valse ideologie democratie

18-03-2014, 21:27
amper vergaderingen bijwonen, familieleden aan werk helpen in de partij, en de enige partij die haar volledige partijgeld op heeft gemaakt en waaraan eigenlijk?

en zodra de verkiezingen voorbij zijn luisteren ze niet meer naar de kiezer. En ze moeten komen met inhoudelijk punten en bewijzen wat ze allemaal hebben bereikt de afgelopen 4 jaar. En niet van "iedereen is tegen ons dus stem daarop pvde".

18-03-2014, 21:27



Citaat door Abu_Qays:
niet stemmen ya moeslim is Allah subhana wa ta'ala niet de enige Wetgever? Heeft Allah geen recht op het bestuur van het land die Hij subhana wa ta'ala voor ons heb geschapen? Is dit onze dankbetuiging aan Allah 3azzawajal dat Hij dit aan ons beschikbaar heeft gesteld? Laat je niet misleiden en boycot deze verkiezing wees een dienaar van Allah en geen dienaar van deze valse ideologie democratie

hmm...dus inhoudelijk maakt het dus niets uit of je op de pvv of moslimpartij stemt? weet je, ik zat zo te denken aan mijn bucketlist en met deze verkiezingen zie ik een opportuniteit.. op de pvv te hebben gestemd, zullen weinig marokkanen ooit kunnen navertellen, toch.

18-03-2014, 21:48
Neptomisme. Hoezo niet, SGP, CDA. Ook allemaal partijen met een christelijk achterban.

Wat betreft pvde, t tactiek van zwartmakerij en moddergooien is ook weer in. Pvde blijft mijn keuze.


18-03-2014, 21:56

Citaat door Nepotisme:
[video=youtube;dN_rZcAhs14]http://www.youtube.com/watch?v=dN_rZcAhs14[/video]

Omdat ze "moslims" pretenderen te zijn wil dat niet betekenen dat het zo is.
Bovendien is het niet van deze tijd om op religieuze motieven (of beter het gebruik daarvan) zich "democratisch" te ontpoppen.

Verdiep je eens in het verleden van Nederland en dan met name "verzuiling" dat is iets wat we niet zouden moeten willen.
Mwah, in de regel stem ik CDA. Niet vanwege de C overigens. Morgen gaat het vanuit lokale overwegingen D66 worden. Voor wat betreft NIDA vind ik (wat ik er met een schuin oog van heb gezien) dat ze redelijke standpunten hebben. Ze vertalen, net zoals het CDA, hun standpunten vanuit een religieuze achtergrond naar een rationele achtergrond.

Pagina's : [1] 2 3