Bekijk volle/desktop versie : Ze vinden mij leuk, zodra ze achterkomen dat ik arabisch ben willen ze niks van mij



18-03-2014, 15:06
hallo wil weten of meer marokkanen arabisch sprekend dus niet rouffa, berbers sprekend het zelfde meemaken
ik ben een tevreden man krijg vaak aandacht van leuke meiden meestal berberse meiden daar val ik gewoon ook op ben zelf arabisch.. ik heb het nu zo vaak meegemaakt dat wanneer ze horen dat ik niet berbers ben dan willen ze niks meer
van mij ..wij wonen allemaal in marokko maar toch bestaat racisme onder berbers / arabieren
vind het echt zielig

nu ik het zo vaak heb meegemaakt durf de marokkaanse meiden niet meer aan te kijken laat staan aandacht te geven
word altijd aangestaard door hun

ik vraag mij af of meer marokkanen deze vorm van racisme bij hun bekend is
waneer ze marokkaan met nederlandse meid zien kijken ze vreemd op

Geert Wilders heeft beetje gelijk over marokkanen het zijn een Achterlijk volk

19-03-2014, 13:36


Belachelijk dat er racisme tussen een land. Uiteindelijk zijn julie allemaal Marokkanen met dezelfde waarden en normen. Maar dat je Wilders gelijk geeft over het feit dat hij zegt dat Marokkanen een achterlijk volk zijn gaat een beetje te ver hoor... Die man is zelf achterlijk?

16-04-2014, 19:42
ik ben ook een arabier en ben verloofd met een berber... Dus het zit gewoon in hun hoofd want echte moslims kijke niet naar welk land of volk hij of zij afkomstig is het belangrijkste is als ze maar moslims zijn