Bekijk volle/desktop versie : Labyad PSV supporters van Marokko.nl denken dat ze boven ons gaan eindigen



17-03-2014, 12:24
Grapje


Labyad wijst PSV op de feiten

Zakaria Labyad waarschuwt PSV dat Vitesse kwaliteit genoeg in huis heeft om de tweede plaats in de eredivisie te veroveren. "Bij PSV denken ze nu dat ze boven ons staan”, sprak de beste Vitesse-speler met een blik op de euforie in het Eindhovense kamp. "Maar wij staan nog gewoon twee punten boven PSV. We gaan nog zes duels alles geven en ik wil daar een grote bijdrage aan leveren.”

Labyad, de man die er zelf voor koos om het PSV-bolwerk vroegtijdig de rug toe te keren en die daarna werd verstoten door de Eindhovense fans, stond bij de topper in de Gelredome symbool voor de spirit en lef die Vitesse nodig heeft om dit seizoen succesvol af te sluiten. Hij is in Arnhem, na zijn avontuur bij Sporting Lissabon, helemaal opgeleefd. Labyad traint onder het trio Peter Bosz, Hendrie Krüzen en de voormalige Barcelona-coach Albert Capellas met veel plezier. In recordtijd is hij dicht bij zijn oude topvorm gebracht.
Labyad zelf denkt dat hij nog beter gaat worden in de slotfase van dit seizoen. "Ik zit qua vorm nu op 85 procent. Ik kan nog beter, geloof me”, zei de Marokkaanse international. Dat hij de smaak weer te pakken heeft, bewees Labyad met zijn wonderschone doelpunt (1-1) en vlammende schoten die daarna volgden.
"Wat ik na mijn doelpunt voelde, is met geen pen te beschrijven”, bekende de middenvelder. Het was de bekroning voor het terugknokken na momenten met tranen in Portugal vorig jaar zomer. Daar, in z’n eentje, zonder veel sportief perspectief, ging hij bijna stuk. "Mijn moeilijkste moment? Ik heb in Lissabon veel met tranen gezeten. Ik miste mijn familie. Nee, het was geen foute keuze. Ik sta nog altijd achter de sportieve keuze die ik in mijn PSV-tijd maakte. Maar in Portugal wilde ik gewoon terug naar mijn vertrouwde omgeving.”
En die lag niet in Eindhoven. "PSV is een prachtige club, ik heb er acht jaar met veel plezier gespeeld. Aan de goede momenten denk ik wel eens terug. Maar niet te lang, anders word ik emotioneel of krijg ik rare gedachten. Dat wil ik niet. Ik zit nu bij Vitesse en aan deze club heb ik direct mijn jawoord gegeven toen ik werd gevraagd om in de winterstop naar Arnhem te komen. Ik voel me hier thuis en daarom juichte ik ook hartstochtelijk voor deze club, voor mijn medespelers en voor mijzelf na mijn goal.”
Het was geen actie tegen de aanhang van zijn oude club. De PSV-fans floten hem in de eerste helft kapot en zongen een liedje dat hem pijn moest doen. Het had een averechts effect. Labyad werd alleen maar beter. "Ze hebben nog wel eens harder gefloten. Ja, het zit diep bij de fans van PSV, die mij in mijn laatste wedstrijd daar op een verschrikkelijke manier hebben uitgefloten. De supporters vergeten dat ze me slechts motiveren. Dat heb ik ze al eerder duidelijk gemaakt. Ach, als ik een slechte voetballer was deden ze dit niet…”

17-03-2014, 12:26


Gaat om einde Labyad..Niet te vroeg juichen. Ik zie PSV gewoon boven jullie eindigen

17-03-2014, 14:49

Citaat door Murrie:
Gaat om einde Labyad..Niet te vroeg juichen. Ik zie PSV gewoon boven jullie eindigen
Vriend psv stelt geen ruk voor...

08-05-2014, 10:26
Groningen verloren gister van Vitesse?

©®™