Bekijk volle/desktop versie : Wanneer krijg jij respect voor een meisje?



Pagina's : [1] 2 3 4

17-03-2014, 08:21
Wat moet ze doen of zeggen, zodat jij denkt van woow respect!

17-03-2014, 09:01


Niet.
Wat?
Respect heb je, of je hebt het niet... als je het nog moet krijgen dan hebben we het over iets anders dan respect of heeft iemand het al vooraf verpest (actief of passief)

17-03-2014, 10:14
Respect moet je altijd hebben a mocro, niet pas als iemand zich heeft 'bewezen'.

17-03-2014, 10:20
Als ze weet hoe ze vlees moet kruiden want dat is tegenwoordig een kunstvorm

17-03-2014, 10:20


Je moet met respect beginnen. Pas als er iets gebeurt wat onfatsoenlijk en ongepast is, dan zou je je respect voor haar kunnen verliezen. Dus de vraag in dit topic moet dan ook niet zijn: Wanneer krijg jij respect voor een meisje? maar.. Wanneer krijg jij geen respect meer voor een meisje?

Raar dat ik dit moet uitleggen. Een normale jongen die in deze maatschappij zou functioneren zou dit als vanzelfsprekend hebben genomen, want zo hoort het nu eenmaal. Maar jij komt uit de marokko.nl grot, dus bij deze.. No thanks voor de uitleg.

17-03-2014, 10:28
Je bent naïef.

17-03-2014, 10:29

Citaat door Crash:
Als ze weet hoe ze vlees moet kruiden want dat is tegenwoordig een kunstvorm


Dus ze moet zich bewijzen. Waarom zeggen de wijfjes hier dat we dat standaard al moeten hebben voor ze?

17-03-2014, 10:32

Citaat door ze3ma:
Dus ze moet zich bewijzen. Waarom zeggen de wijfjes hier dat we dat standaard al moeten hebben voor ze?
In je vraag ligt het antwoord al verscholen, het zijn precies wat je zegt 'wijffies' en geen vrouwen die hun deen serieus nemen.
Zij zijn gebrainwashed door de tv en nu denken ze precies zoals westerlingen, ik zou me niet verbazen als ze ook nog eens respect hadden voor prostitués , pooiers en dealers.

17-03-2014, 10:33
als ze gewoon normaal gekleed is hoofddoek hoeft niet eens gewoon wahad rokje over der te3na of die lange truien

Niet te makkelijk zijn hoe moeilijker hoe beter zeg maar dan weetje je hebt een goeie te pakken

Als ze nog maagd is

17-03-2014, 10:36

Citaat door Crash:
In je vraag ligt het antwoord al verscholen, het zijn precies wat je zegt 'wijffies' en geen vrouwen die hun deen serieus nemen.
Zij zijn gebrainwashed door de tv en nu denken ze precies zoals westerlingen, ik zou me niet verbazen als ze ook nog eens respect hadden voor prostitués , pooiers en dealers.
Ik heb het over respect voor normale vrouwen.


17-03-2014, 10:38

Citaat door MissieSara:
Ik heb het over respect voor normale vrouwen.

TS zegt ook niet dat je geen respect moet hebben voor een normale vrouw en ik denk dat je hem niet snapt, wij Marokkanen gebruiken het woord respect anders. Hij vraagt in feite alleen wat je als man waardeert in een vrouw.

17-03-2014, 10:50
Als ze haar geloof respecteert

17-03-2014, 11:00


Crash snapt het.

17-03-2014, 11:01

Citaat door Crash:
TS zegt ook niet dat je geen respect moet hebben voor een normale vrouw en ik denk dat je hem niet snapt, wij Marokkanen gebruiken het woord respect anders. Hij vraagt in feite alleen wat je als man waardeert in een vrouw.
Waarderen en respect hebben zijn twee woorden die toch wel een groot verschil in definities hebben he!

17-03-2014, 11:08

Citaat door MissieSara:
Waarderen en respect hebben zijn twee woorden die toch wel een groot verschil in definities hebben he!
Wij Marokkanen hanteren een veel hogere standaard, respect is bij ons veel meer dan de vrouw eerlijk behandelen. Een vrouw eerlijk behandelen is normaal en is geen teken van respect, het is een teken dat je hersenen voor 100% functioneren. Als wij werkelijk respect hebben voor een vrouw dan dragen we haar op handen en voeten

Pagina's : [1] 2 3 4