Bekijk volle/desktop versie : wat MOET IK DOEN ????



Pagina's : [1] 2

16-03-2014, 20:10
Mijn vriendin wil niet meer met mij omgaan om een sletterige actie van mij datik op school hb geflikt.
En nu is ze bang vm wat ze over haqr zullen denken als ze haar met mij zien.
Ik voel me kut en zo verdrietig hoe erover wort gepraa7 en wordt gezien. Ik ga het nooit meer doen en wil het liefst naar een andere school

16-03-2014, 20:11


Sletterigheid is besmettelijk. Wij moslims moeten ons ver van verderfelijke karakters vandaag houden. Goede zet van je vriendin


Sent from my Range Rover, from outer space

16-03-2014, 20:17
Ja moest je je masr gedragen. Je kent het Marokkaanse gezegde he; zeg me wie je vrienden zijn en ik zeg je wie jij bent. Oftewel , waar je mee omgaat wordt je mee besmet

16-03-2014, 20:21
Ikmweet dat ik het niet had moeten doen maar het is nu eenmaal gebeurd kmdat de erleiding te groot was en zo verliefd was maar goed ik kende haar al zo lang kan het nog steeds niet geloven

16-03-2014, 20:22


Wel goed van je dat je het nooit meer wilt doen, je leert tenminste van je fouten.
Ook de meiden die gemene reacties achterlaten zondigen, maar ze zondigen anders. Let daar vooral niet op dus.
Verder moet je goed met je vriendin praten, geef je vriendschap niet op en vecht ervoor, vooral als je veel aan elkaar hebt. Geef haar even wat tijd en ruimte.
Ik hoop dat je naast het feit dat je een fout hebt gemaakt een goede en zachte karakter hebt, zodat ze in ieder geval iets aan jou heeft.

Ghair In Sha 'Allah.

16-03-2014, 20:29

Citaat door MissTarguist:
Wel goed van je dat je het nooit meer wilt doen, je leert tenminste van je fouten.
Ook de meiden die gemene reacties achterlaten zondigen, maar ze zondigen anders. Let daar vooral niet op dus.
Verder moet je goed met je vriendin praten, geef je vriendschap niet op en vecht ervoor, vooral als je veel aan elkaar hebt. Geef haar even wat tijd en ruimte.
Ik hoop dat je naast het feit dat je een fout hebt gemaakt een goede en zachte karakter hebt, zodat ze in ieder geval iets aan jou heeft.

Ghair In Sha 'Allah.
Dankjewel ik zou mijn vriendin nooit laten valken voor zoiets, zou haar wel erop wijzen maar verder wel voor klaar staan juit nu ik zo een fout heb emaakt en ook spijt heb maar goed ik ga dus echt niet vechten voor zon vriendin die je laat vallen voor als reden bang e zijn wat aanderen gaan denken

16-03-2014, 20:40

Citaat door babygirl:
Dankjewel ik zou mijn vriendin nooit laten valken voor zoiets, zou haar wel erop wijzen maar verder wel voor klaar staan juit nu ik zo een fout heb emaakt en ook spijt heb maar goed ik ga dus echt niet vechten voor zon vriendin die je laat vallen voor als reden bang e zijn wat aanderen gaan denken
Ja, ik snap het wel, maar we blijven Marokkanen en Marokkanen maken zich nu eenmaal druk om hun reputatie.
Ook denkt men: "waar je mee omgaat, raak je mee besmet."
Eerlijk, ik begrijp haar wel aan de ene kant, maar... ik had alleen afstand genomen als ik 100% zeker wist dat ik niks aan je zou hebben of als je zin irritante (concurrerend, jaloers, wantrouwig, leugenachtig, pessimistisch) vriendin zou zijn.
Als jij echt een goede vriendin bent dan zal ze dat vroeger of later inzien en zal ze weer contact opnemen.
In de tussentijd moet je oprecht je berouw tonen aan Allah en jezelf vergeven hiervoor, je moet jezelf niet blijven straffen.
Houd je voorlopig koest, zodat je niet in de spotlights staat.
Om nou van school te veranderen, dat is wel heel drastisch, tenzij je je eigen niet meer op je gemak voelt en je je niet meer kunt concentreren op je studie.

16-03-2014, 20:47
Ga verder met je leven.. als zij niet langet je vriendin wil zijn dan is dat haar keuze.. gedane zaken nemen geen keer.. je hebt spijt en zal de fout geen tweede keer meer maken.. goed van je meid.. je kuntbje vriendin niet kwalijk nemen dat ze afstand van je doet.. so be it..

16-03-2014, 21:14

Citaat door MissTarguist:
Ja, ik snap het wel, maar we blijven Marokkanen en Marokkanen maken zich nu eenmaal druk om hun reputatie.
Ook denkt men: "waar je mee omgaat, raak je mee besmet."
Eerlijk, ik begrijp haar wel aan de ene kant, maar... ik had alleen afstand genomen als ik 100% zeker wist dat ik niks aan je zou hebben of als je zin irritante (concurrerend, jaloers, wantrouwig, leugenachtig, pessimistisch) vriendin zou zijn.
Als jij echt een goede vriendin bent dan zal ze dat vroeger of later inzien en zal ze weer contact opnemen.
In de tussentijd moet je oprecht je berouw tonen aan Allah en jezelf vergeven hiervoor, je moet jezelf niet blijven straffen.
Houd je voorlopig koest, zodat je niet in de spotlights staat.
Om nou van school te veranderen, dat is wel heel drastisch, tenzij je je eigen niet meer op je gemak voelt en je je niet meer kunt concentreren op je studie.
Ik begrijp je helemaal. Het is raar om van me zelf te zeggen maar vind me zelf wel eem goed persoon zorgzaam liever miet roddelen etc maar soms foute beslissing en maar daar zijn vriendinnen voor toh o me erop te wijzen en vervolgrns te steuenen mohiem raar ik voel me gwn zo afgestoten en voel me net een xxxx hoe ze mij ook aankijkeen dus zit er wel te denken om een andere school te gAn

Sorry voor hoe ik typ en nier helemaal inhoudelijk kan reageren zit op me tel online

16-03-2014, 21:26

Citaat door Cashmere:
Ga verder met je leven.. als zij niet langet je vriendin wil zijn dan is dat haar keuze.. gedane zaken nemen geen keer.. je hebt spijt en zal de fout geen tweede keer meer maken.. goed van je meid.. je kuntbje vriendin niet kwalijk nemen dat ze afstand van je doet.. so be it..
I
Thats right Ben alleen ook bang of school ook mij een boete gaan geven plus me ouders inlichten dus niet aleen zij

16-03-2014, 21:30
zeg sorry naar allah & dump die neppe vriendin van jou ; soms is naar een ander school gaan een goed idee ; heerlyk beginnen met een schone lei & nieuwe ' echte ' vrienden

16-03-2014, 21:30

Citaat door babygirl:
I
Thats right Ben alleen ook bang of school ook mij een boete gaan geven plus me ouders inlichten dus niet aleen zij
Boete?
Meid, wat heb jij uitgespookt?

16-03-2014, 21:31


praat met je vriendin erover en probeer het haar uit te leggen. misschien wilt zij niet meer meer je omgaan vanwege dat, maar misschien mag zij niet meer met je omgaan (vanwege fam ofzo). vraag het aan haar als je je verhaal hebt uitgelegd. wilt zij niks meer met je te maken of doet ze anders tegen je dan gewoonlijk (afstandelijk) dan zal je het moeten accepteren.

16-03-2014, 21:34

Citaat door babygirl:
I
Thats right Ben alleen ook bang of school ook mij een boete gaan geven plus me ouders inlichten dus niet aleen zij
Het klinkt allemaal erg heftig, meid.
Als ik jou was zou ik met een vertrouwenspersoon praten op school en aangeven dat ze jouw daad niet met jouw ouders moeten bespreken, omdat het grote gevolgen zal hebben voor jou en wees hierbij eerlijk.
Biedt je oprechte excuses aan en zeg dat het niet meer zal voorkomen etc..
Verder moet je de eventuele boete gewoon accepteren en de consequenties aanvaarden.

15-04-2014, 19:43
Zehma ik ben de enige die wil weten wat ze geflikt heeft

Vertel op meid, wat heb je uitgevoerd wat zo erg zou moeten zijn?

Pagina's : [1] 2