Bekijk volle/desktop versie : To all my sisters..



14-03-2014, 13:07
Die blijven hangen in verlovingen met troep . Hopend op dat het wellicht beter wordt als ze trouwen. Graag de stap willen nemen om te trouwen..zo graag dat ze bang zijn hierna niemand meer tegen te komen ofzo. Tegen hun wil ik een zin zeggen die ze goed in hun oren moeten knopen.

''Je vindt wel weer iemand''.

Adios

14-03-2014, 13:14


Goed gezegd!!!

14-03-2014, 13:33
Wollahilla ze worden gewaarschuwd met een vreemd gedrag van die persoon, maar toch willen ze niet luisteren.

14-03-2014, 14:17
maar hé... wat is troep precies?

14-03-2014, 14:18


You have spoken

Sommige komen echt zo hopeloos over alsof hun leven van die ene afhangt

14-03-2014, 14:33
Het is waar wat je zegt!

Nog voor het huwelijk 1001-problemen hebben

verstandig nadenken en het beste voor je toekomst kiezen!

14-03-2014, 15:37


Een paar maanden of een paar jaar na die breuk denk je echt 'what was i thinking' Je snapt dan niet waarom je zolang gewacht hebt en z'n moer niet meteen gedumpt hebt. Wynona, hoe is het afgelopen met die ene perfecte niet-zo-knappe dude?

15-03-2014, 14:00

Citaat door Nadine.:


Een paar maanden of een paar jaar na die breuk denk je echt 'what was i thinking' Je snapt dan niet waarom je zolang gewacht hebt en z'n moer niet meteen gedumpt hebt. Wynona, hoe is het afgelopen met die ene perfecte niet-zo-knappe dude?
Precies! Hallo...je vindt heus wel weer iemand. Sommige doen echt alsof ze daarna lesbisch moeten worden omdat er anders geen mannen meer zijn.

Niet geworden zoals je ziet . Geen behoefte aan eigenlijk op dit moment.

15-03-2014, 14:02

Citaat door tooto7moe:
maar hé... wat is troep precies?
Troep zijn de jongens die meiden onbeschoft behandelen nog voor het huwelijk. Of allerlei verborgen agenda's hebben. De meisjes vertrouwen ze niet zijn continu verdrietig...maar het huwelijk afblazen? Hell no. Want men wil te graag getrouwd zijn.

Eentje zei hier een keer ''maar ik heb echt geen zin om weer opnieuw iemand te leren kennen''. . Prima dan maar klappen ontvangen. Neem je wel even judoles?

15-03-2014, 14:06

Citaat door MocroGirl00:
Wollahilla ze worden gewaarschuwd met een vreemd gedrag van die persoon, maar toch willen ze niet luisteren.
wolahila

Wie niet luisteren wil moet maar voelen

15-03-2014, 14:56
Amen to that!

Ik vind het altijd zo jammer en zo zonde dat er meiden zijn die zich zo laten behandelen door mannen. Mijn moeder zegt ook altijd tegen mij: weet wat je waard bent. Je bent niet op deze wereld gezet om slecht behandeld te worden. De mannen binnen het gezin en familie behandelen mij zoals het hoort en dan heeft een man buiten mijn familie het lef om dat anders te doen? Dacht het even niet. (Misschien een niet passend voorbeeld, maar om even aan te geven dat geen enkele man het recht heeft om je slecht te behandelen).

En al7amdoulillah bestaat er dat onderbuikgevoel en hebben wij een geweten en intuïtie gekregen van Allah , juist om aan te geven dat er iets niet gaat zoals het hoort, maar dan moet er wel naar geluisterd worden! Het is er niet zomaar.
Moge Allah de dames die hiermee te maken hebben leiden en over hen waken, Amien.