Bekijk volle/desktop versie : Dames..



14-03-2014, 01:42
Dames,

Wat is de beste manier om een interessante dame aan te spreken, zonder haar te beledigen op een manier what so ever?

Alvast bedankt .

14-03-2014, 09:44


Door een interessant gesprek te voeren met haar. Bijv. over actualiteit.

14-03-2014, 10:05
Gwn zeggen salaamoulaikom, ik heb oprechte interesse in je. Zou ik je even mogen spreken?


Maar je bent nog maar 17 jaar dus liever houd je je bezig met andere dingen

14-03-2014, 10:11

Citaat door Lamyya:
Door een interessant gesprek te voeren met haar. Bijv. over actualiteit.
Eey, heb jij dat stukje in de krant gelezen over Oekraïne? Meisje: ''Uhh nee..''. Jongen: Nou, ik vond het heel erg interessant en wilde er graag met jou over praten. Meisje: "' uhh ik moet het vliegtuig halen, uhh ik bedoel de trein'' doeiiii. Jongen: Tfoeee, die lamyaa had toch geen gelijk!

14-03-2014, 10:13



Citaat door galtek:
Eey, heb jij dat stukje in de krant gelezen over Oekraïne? Meisje: ''Uhh nee..''. Jongen: Nou, ik vond het heel erg interessant en wilde er graag met jou over praten. Meisje: "' uhh ik moet het vliegtuig halen, uhh ik bedoel de trein'' doeiiii. Jongen: Tfoeee, die lamyaa had toch geen gelijk!
Ik vond zielig dat niemand gereageerd had dus ik geef hem een optie om uit te proberen.

14-03-2014, 10:17
Salaam alikoum,

Ik hoef geen gesprek met jou te voeren. Maar wel met je vader. Graag zijn telefoonnummer dan kan ik het thuis bekend maken.

Geen spelletjes, geen whatsapp, gewoon recht door zee.

Mooiste manier! Meteen zegening in je huwelijk. Door haram zaken te vermijden.

Ik zou me als dame echt vereerd voelen als een man dat zo aanpakt als een would a ness.

Niet anno 2014, van die 7chouma opmerkingen. En dan hopen een tel nummer te fixen! Schandalig..

14-03-2014, 10:17

Citaat door Lamyya:
Ik vond zielig dat niemand gereageerd had dus ik geef hem een optie om uit te proberen.
hahaha jaaajaa! jij moet nooit meer advies geven! Nee geintje, wel lief van je hoor. Het gebaar.. Maar uhh heb je zin om met mij een ontbijtje te pakken samen ?

14-03-2014, 10:38

Citaat door galtek:
hahaha jaaajaa! jij moet nooit meer advies geven! Nee geintje, wel lief van je hoor. Het gebaar.. Maar uhh heb je zin om met mij een ontbijtje te pakken samen ?
Klopt, ik ben niet goed in adviezen geven. But hey at least I've tried. Heb al ontbeten Galtek ik ontbijt om 9:00 strakke schema.

14-03-2014, 10:44

Citaat door Lamyya:
Klopt, ik ben niet goed in adviezen geven. But hey at least I've tried. Heb al ontbeten Galtek ik ontbijt om 9:00 strakke schema.
Jawel, jou advies was goed hoor. Denk ik. Heb er ook geen verstand van.

Sub7analah, kan in de ochtend vaak niets door mijn keel krijgen. Max koffie of thee.

14-03-2014, 10:47

Citaat door galtek:
Jawel, jou advies was goed hoor. Denk ik. Heb er ook geen verstand van.

Sub7analah, kan in de ochtend vaak niets door mijn keel krijgen. Max koffie of thee.
Ik eerst ook niet maar heb het opgebouwd. Probeer goedemorgen drink? Koffie is niet goed.

14-03-2014, 10:53

Citaat door Lamyya:
Ik eerst ook niet maar heb het opgebouwd. Probeer goedemorgen drink? Koffie is niet goed.
Het is meestal thee. Maar als ik daar geen tijd voor heb, pak ik altijd bij tankstation koffie. Goedemorgen dus.. Ik ga dat een keer proberen.

14-03-2014, 10:57

Citaat door galtek:
Het is meestal thee. Maar als ik daar geen tijd voor heb, pak ik altijd bij tankstation koffie. Goedemorgen dus.. Ik ga dat een keer proberen.
Aha. Well ook niet goed als je geen energie bevattende voedsel binnenkrijgt. Goedemorgen Kiwi/Aardbei vind ik persoonlijk het lekkerst.


Citaat:

14-03-2014, 10:58


Oh & chocolade muesli is ook wel lekker of brinta of Kellogs.

14-03-2014, 11:01
ahhaha jij weet alles van ontbijten. Weetje waar ik van hou Lamyaa. Dat ontbijt ik in Marokko altijd om 08:30 bij cafe abedallah bij mij op de hoek. Een verse glas ne3ne3 thee, klein glaasje verse sinasappelsap, klein bordje met paar olijven. 3 eieren met 2 la vache kiri kaas erbij en olijvenolie. Lekker verse krokante brood. En soms, als ik echt honger heb, msemmen met honing erbij.

In Marokko kan ik dat. Hier a3udubillah begint de stress bij de wekker al!

14-03-2014, 11:05

Citaat door Arabischemeid.:
Salaam alikoum,

Ik hoef geen gesprek met jou te voeren. Maar wel met je vader. Graag zijn telefoonnummer dan kan ik het thuis bekend maken.

Geen spelletjes, geen whatsapp, gewoon recht door zee.

Mooiste manier! Meteen zegening in je huwelijk. Door haram zaken te vermijden.

Ik zou me als dame echt vereerd voelen als een man dat zo aanpakt als een would a ness.

Niet anno 2014, van die 7chouma opmerkingen. En dan hopen een tel nummer te fixen! Schandalig..

Het telefoonnummer van mijn vader geven? Alsof je iemand meteen bij het eerste gesprek zo erg vertrouwt dat je hem dat nummer geeft.