Bekijk volle/desktop versie : Grooote twijfelss



Pagina's : [1] 2 3 4 5

12-03-2014, 21:20
Salam,

Ik zit sinds een paar dagen ergens mee. Ik heb al anderhalf jaar in een serieuze relatie met een Nederlands meisje. Ik denk nog niet aan serieus trouwen ofzo, totdat ik mijn studie helemaal heb afgerond, maar ik begin ineens heel erg te twijfelen aan die relatie. Ze zegt dat ze moslim wilt worden enzo en ik vind haar hayek lauw, maar sinds de bruiloft van mijn neef die paar dagen geleden was denk ik steeds dat het nooit hetzelfde zal zijn als met een Marokkaans meisje. Ik bedoel met familie, tradities, vakanties, cultuur etc. Ik negeer haar nu al paar dagen, omdat ik niet weet of ik verder wil in deze relatie als ik er geen toekomst in zie.

Ze weet niet dat ik hiermee zit. En ik weet niet wat ik moet doen!! Ik ben er niet uit, maar ik kan haar ook niet zo als een hond gaan lopen negeren. Hulpppp

13-03-2014, 17:55


Praat met haar. Vertel haar dat je even tijd voor jezelf nodig hebt. Maar negeer haar niet. Zij heeft je niks misdaan en heeft ook recht om te weten waar ze aan toe is. Altijd blijven praten


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

13-03-2014, 18:08
Kijk dit vind ik nou klootzakken. Het is niet dat ze Nederlands is dat je haar tijd moet verspillen. Daar had je eerder aan moeten denken vooraleer je haar hopeloos verliefd maakt, dat je haar ging laten vallen als een steen.
Bah.

13-03-2014, 18:25
Lijkt me wel heel verrot om een ongelovige en Nederlandse schoonfamilie te hebben.

13-03-2014, 18:33



Citaat door Nerdeen:
Lijkt me wel heel verrot om een ongelovige en Nederlandse schoonfamilie te hebben.


Verrot is het woord niet. Ze zou gewoon niet zo goed klikken met een Marokkaanse familie. En ik wil echt dat mijn moeder haar accepteert en ik weet dat mijn moeder gewoon blijer zou zijn als ik met een Marokkaan thuis kom.

13-03-2014, 18:35

Citaat door Cheeky:
Praat met haar. Vertel haar dat je even tijd voor jezelf nodig hebt. Maar negeer haar niet. Zij heeft je niks misdaan en heeft ook recht om te weten waar ze aan toe is. Altijd blijven praten


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk


Ze denkt dat ik in een tentamen week zit, dus dit kan ik nog een weekje uitrekken. Ik weet dat ik met haar moet praten, maar ik geef echt om dr en ik weet dat ik echt veel pijn zou doen als ik het zou zeggen. Ze is erg gevoelig.

13-03-2014, 18:40

Citaat door Marokkaantje001:
Kijk dit vind ik nou klootzakken. Het is niet dat ze Nederlands is dat je haar tijd moet verspillen. Daar had je eerder aan moeten denken vooraleer je haar hopeloos verliefd maakt, dat je haar ging laten vallen als een steen.
Bah.


Als je me een klootzak vindt is dat prima, maar het was nooit mijn intentie om haar aan het lijntje te houden. Ik hield wel echt van dr. Het is alleen dat ik nu ineens een reality,check krijg dat waar ik mee bezig kan eigenlijk nooit zal kunnen. Dat ze Nederlands is heeft verder niks ermee te maken.

13-03-2014, 18:46
Egocentrische eikel.

Ik vind het zielig voor haar. Daarom waarschuw ik Nederlandse chicks altijd voor marokkaanse mannenx
Maar it's not like u planned this out.

13-03-2014, 18:48
Had je eerder aan moeten denken.

13-03-2014, 18:50
Hajek lauw. Eerst uw pamper verversen.

13-03-2014, 18:54
Verkies zekerheid boven twijfel.


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

13-03-2014, 18:56
Wat jullie over mij denken boeit mij niet. Ik wil zo snel mogelijk uit deze shit, maar ik weet gewoon niet of het uit maken de juiste manier daarvoor is. Het zou haar echt kapot maken.

13-03-2014, 18:59


Er gaat niets boven zelfde geloof, cultuur en taal.. Maar je moet wel netjes zijn tegen dat meisje ze houdt van je en behandel haar dus goed. Negeren is onvolwassen en respectloos.

13-03-2014, 18:59

Citaat door arouiilady:
Jochies zoals jij moeten ze bekogelen met bakstenen.

13-03-2014, 19:21

Citaat door ZboqZboq:
Kom we hoeken hem
Zou wel moeten eigenlijk

Pagina's : [1] 2 3 4 5