Bekijk volle/desktop versie : Platte buik na bevalling...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

12-03-2014, 18:33
Oftewel een wat platerre buik na de bevalling, want echt plat wordt het volgens mij nooit meer

Hoe en wat dames!?!? Wat heeft bij jullie echt geholpen en na hoelang resultaat?!
Ik wil er echt graag vanaf, krijg er gewoon rillingen van dat als ik zit mijn buikje over mijn broek hangt..echt niet mooi!

Tips dus!

12-03-2014, 18:50


Sporten ,gezond eten en veel water drinken.

ga vooral niet dieeten hoor!

12-03-2014, 18:55
dagelijks buikspieroefeningen

12-03-2014, 18:56

Citaat door hadjbatata:
What is funny lady?

12-03-2014, 18:57


Dames die sporten zeggen....hoe sport je je buik eraf ?

12-03-2014, 19:07
Buikspier oefeningen?

12-03-2014, 19:11
Hoezo lukt t nooit meer helemaal? Kan wel hoor, met veel discipline.

Minderen met koolhydraten, goed op je eten letten (clean eten), en sporten, een combi van kracht (en dus ook buikspieroefeningen) en cardio, bv joggen. Dan krijg je zeker weten resultaat.

12-03-2014, 19:16

Citaat door Masquerade:
Joggen, joggen, joggen. Elke dag een half uurtje. Binnen een week ben je al veel vet kwijt als je op je voeding let. Wanneer je die vet kwijt bent geraakt, kan je het strakker maken door buikspier oefeningen. Eerste keer is een hel, maar na een aantal keren die oefeningen gedaan te hebben wil je steeds meer.
Je kan gelijk met buikspieroefeningen beginnen, dan trekt t gelijk goed..je hoeft niet eerst vet te verliezen en dán pas te beginnen.. je kan ook al spieren ontwikkelen ookal zit er een laagje vet omheen. Wanneer je t vet dan weggaat trekt t gelijk strak en hoef je niet nog te beginnen ermee..

12-03-2014, 19:18
je kan wel je buik terugkrijgen.. mss niet helemaal perfect hoe die was.. maar plat worden kan ie wel..
als je gemotiveerd bent en je gaat er voor zal het wel lukken.. in sha allah !

12-03-2014, 19:20
van joggen krijg je geen platte buik hoor... Je moet buikspieroefeningen doen. Eerst een halfuur lopen om je op te warmen, en dan de oefeningen doen. Nooit meteen aan buikspieroef doen als je niet opgewarmd bent. Voor oefeningen kan je gwn youtube consulteren. Je doet best 20 minuten per dag aan een stuk door en dan kan je naar 30 minuten gaan

Ik vond dit clipje in het begin erg hulpzaam http://https://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

Dit zijn nog dezelfde oefeningen die we gebruiken tijdens mijn training. Succes !

12-03-2014, 19:21

Citaat door ElenaGilbert:
van joggen krijg je geen platte buik hoor... Je moet buikspieroefeningen doen. Eerst een halfuur lopen om je op te warmen, en dan de oefeningen doen. Nooit meteen aan buikspieroef doen als je niet opgewarmd bent. Voor oefeningen kan je gwn youtube consulteren. Je doet best 20 minuten per dag aan een stuk door en dan kan je naar 30 minuten gaan

Ik vond dit clipje in het begin erg behulpzaam http://https://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474
Van alleen buikspieren krijg je ook geen platte buik, het is een combi..als je laagje vet heb kan je buikspieren doen wat je wilt maar dat blijft onder dat buikje zitten

van joggen kan je buikje er wel afgaan

maar in the end is eten het belangrijkste (70%)

12-03-2014, 19:22

Citaat door Masquerade:
Ik weet dat jij alles weet over sport, maar mogen anderen ook hun adviezen geven als noob? Sjezus he.
Zeg ik dat het niet mag?

12-03-2014, 19:26



Citaat door Masquerade:
Nee maar we mogen niet eens fruit eten in de avond van jou

12-03-2014, 19:31
Jillian Michaels 6 ways to get a flat belly:


Focus on Your Entire Body — Not Just Your Stomach

Contrary to what many people believe, doing thousands of sit-ups or crunches all day, every day, will not get you closer to achieving those washboard abs. Yep, you read that right. Both belly bulge and love handles are about excess body fat, NOT lack of muscle. That's why ab exercises alone are not the solution. Scoring a flat stomach is all about workouts that impact different muscle groups at the same time — so you're strengthening your entire body AND burning more calories.

This is why I'm such a huge advocate of circuit training and use them in my online workouts and in my DVDs. When done properly, circuit training builds lean muscle and improves aerobic fitness simultaneously, making this type of exercise the most effective fat-burning workout you can get. In fact, if you aren't already up on circuit training, it's time to get acquainted now because it should be your new weight-loss best friend.

Each circuit is a combination of strength training and cardio exercises (about four to five) that are performed directly after one another, with little or no rest in between. When a set of these moves is done, you go back to the beginning and do them again before moving on to the next circuit. A typical circuit-training workout will get your heart rate up and impact a variety of muscles — not just one body part — which is the BEST way to burn off that belly fat.

Build Up Your Core

Get ready to start planking — What I love about the plank is that there are so many different variations — side plank (pictured), reverse plank, plank-ups, plank twists and more. Different types of planks target different core muscles, so do yourself a favor and work a plank move into at least one of your daily circuits. You'll definitely see results.


12-03-2014, 19:32

Citaat door Masquerade:
Luister, als we alles willen weten over gezondheid en sport dan koop ik wel een boek. Ik ben hier gekomen om zelf een shot te wagen ja.
Meid ik weet niet waar je t allemaal over hebt hoor? Ga je gang.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6