Bekijk volle/desktop versie : Voor de geintreseerde een verhaal met een beetje islamitische draai.



Pagina's : [1] 2

12-03-2014, 00:37
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4956592&p=122204432#post122204432



Hoofdstuk 2 en 3 staaan eropppppp

12-03-2014, 21:23



Citaat door AbuHurairah:
upje,
Mening hoe het beter kan voor ik hfdstk 1 schrijf?

12-03-2014, 21:58
Misschien alinea's make zodat het niet een lange lap tekst wordt, dat leest overzichtelijker en fijner. En voor het verhaal kun je eerst wat achtergrondinformatie over de personages, plaats, tijd etc. geven i.pv. meteen met het verhaal beginnen. Anywho, het is nu al een mooi verhaal! Dat plaatje is wel een beetje scheef, toen ik het eerst zag dacht ik meteen 'dafuq is dat?' .

12-03-2014, 22:02

Citaat door Nerdeen:
Misschien alinea's make zodat het niet een lange lap tekst wordt, dat leest overzichtelijker en fijner. En voor het verhaal kun je eerst wat achtergrondinformatie over de personages, plaats, tijd etc. geven i.pv. meteen met het verhaal beginnen. Anywho, het is nu al een mooi verhaal! Dat plaatje is wel een beetje scheef, toen ik het eerst zag dacht ik meteen 'dafuq is dat?' .
hahaha, nee het was bedoelt als een proloog kleine samenvatting. Maar kon niet stoppen en heb echt goede plannen maar wil met de hoofdstukken goed beginnen dus ga er me tijd voor nemen. Barakeloufeeki voor het lezen en mening geven.

12-03-2014, 22:57



Citaat door AbuHurairah:
hahaha, nee het was bedoelt als een proloog kleine samenvatting. Maar kon niet stoppen en heb echt goede plannen maar wil met de hoofdstukken goed beginnen dus ga er me tijd voor nemen. Barakeloufeeki voor het lezen en mening geven.
Ah oke haha, well it got my attention. Succes ermee, ik zal het volgen In sha Allah. Wa iyaaki.

13-03-2014, 22:48
started working on Chapter 1!

13-03-2014, 23:53
Chap 1 Is Klaar Veel lees plezier en graag u mening wat beter kan! zodat Chap 2 Nog beter wordt!

14-03-2014, 00:10
Mooie verhaallijn, hoor. Ik zou zeggen ga zo voort, maar probeer wel te letten op een aantal punten. Hiermee doelend op aanhalingstekens in het geval van een dialoog. Dat maakt het lezen wat aangenamer.

14-03-2014, 00:18
Prachtig vervorlg, we want more!!!! Vindt zo mooie hoe die zoon beter dan de vader wordt, kan niet wachten tot de wereld hem gaat kennen.

14-03-2014, 00:21

Citaat door Aaike:
Mooie verhaallijn, hoor. Ik zou zeggen ga zo voort, maar probeer wel te letten op een aantal punten. Hiermee doelend op aanhalingstekens in het geval van een dialoog. Dat maakt het lezen wat aangenamer.
Inderdaad, ik ga meer tijd in netheid steken valt me op dat mensen eerst kijken naar hoe het lijst en dan pas echt naar het verhaal.


Citaat door srippah:
Prachtig vervorlg, we want more!!!! Vindt zo mooie hoe die zoon beter dan de vader wordt, kan niet wachten tot de wereld hem gaat kennen.
Barakeloufeek, Ik zal het goed mogelijk naar wensen laten verlopen in shaa allah

14-03-2014, 00:23
Inderdaad. Ik zou de beschrijving van de rollen weglaten want dat is iets wat je ook niet zou aantreffen in een boek. De lezer leert de hoofdpersonen wel kennen in de loop van het verhaal.
Citaat door AbuHurairah:
Inderdaad, ik ga meer tijd in netheid steken valt me op dat mensen eerst kijken naar hoe het lijst en dan pas echt naar het verhaal.

14-03-2014, 00:25

Citaat door Aaike:
Inderdaad. Ik zou de beschrijving van de rollen weglaten want dat is iets wat je ook niet zou aantreffen in een boek. De lezer leert de hoofdpersonen wel kennen in de loop van het verhaal.
volgens mij door dat ik me hersenen laat kraken aan de verhaallijn , begin ik ''zieke'' fouten te maken

zei ik nou leest met ij?????

14-03-2014, 00:34


Het is maar wat je onder fouten verstaat, maar je leert er wel van. Ik heb net gekeken en zie dat het stukken beter uit ziet. Hersenen hoeven niet gekraakt te worden, maar pen neer wat je inspireert. Oké, dat klinkt wel heel zweverig maar hoop dat je snapt waar ik heen wil gaan.

Succes verder met het verhaal!
Citaat door AbuHurairah:
volgens mij door dat ik me hersenen laat kraken aan de verhaallijn , begin ik ''zieke'' fouten te maken

zei ik nou leest met ij?????

14-03-2014, 20:42
Ik ga dit weekend in shaa allah, wat hoofdstukken schrijven maar eerst wil ik weten waar jullie de hoofdpersoon willen zien?

24-03-2014, 00:23
Nieuwe hoofdstuk staat erop @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Pagina's : [1] 2