Bekijk volle/desktop versie : Luizen creme tegen haar uitval



11-03-2014, 19:38
Dag dames,

Ik trouw in shaa Allah in september.. Alleen ik heb best veel haar uitval gehad waardoor me haar heeel dunn is en en me haar naar achter is gegroeid.. Nu wil ik in shaa Allah el3adaa doen om me henna avond dus 2 staartjes etcc.. En heb vernomen van wat meiden dat luizen creme van Marokko je haar laat groeien op kale plekjes bijvoorbeeld etc.. Heeft iemand hier verstand of ervaring mee..?

Liefs

11-03-2014, 22:27


Ik hoorde ook eens dat luizenshampoo goed was tegen haaruitval en dat je er voller haar van kreeg. Heb er zelf geen ervaring mee .. xx

12-03-2014, 08:17
hah ja ook gehoord. Vermogal zou het moeten heten.

Iemand al geprobeerd...?

13-03-2014, 09:10
Salaam meiden ,het klopt wel ,mijn buurmeisje heeft het gebruikt ,het is wel de crème van marokko ,want ik heb hem van uit Marokko voor haar meegenomen ,en ze heeft er wel baat bij gehad,want ik heb haar toen gedaan was veel voller,maar ik heb nog meer tips ,je kan ook sesam zaaltjes olie daarvan je kan het bij de bazaars kopen .het is echt goed je maseert het op je hoofd huid en laat het twee uur intrekken of je kan er zelfs mee slapen .en dan uit wassen ,je gaat zeker verandering zien ,nou veel succsses meiden liefs samia