Bekijk volle/desktop versie : een raybi (raibi) maker zoekt mensen die geinteresseerd zijn



10-03-2014, 14:57
een raybi (raibi) maker zoekt mensen die geinteresseerd zijn
Assalamo alaykom warahmato allah ta3ala wabarakaatoh.

ik ben een opzoek naar mensen die bakkerijen hebben of caffes,of restauranten die zijn geinteresseerd in raybi

( zo als de raibi jamila) de bekende raybi ,maar ik maak elke raybi met elke smaak die je wilt ,mocht in sha allah

geinteresseerd in mijn werk neem gewoon contact op. ( ik maak de raybi zonder de stremsel of gelatine)

dus op een halaal manier ,en zonder toevoegingen.het is puur natuur. graag mensen uit antwerpen

of omgeving

.voor de anderen steden of nederland valt te bespreken.

salam alikom.

11-03-2014, 09:54


Up voor jou.

Mss kan je zelf contact opnemen met de grotere? Tanger is onlangs geopend in Antwerpen. En ik weet dat Family food op de Van Lissumstraat in Deurne ook enorm goed draait. Ken die eigenaar.
Ze werken daar met verschillende standjes. Mss dat je daar een stand kan huren?!
Komen enorm veel mensen op af. Vooral nu Tanger ook zijn vleesstand heeft gesloten omdat hij niet kan concurreren met de prijzen van FF (halalcentrum)

12-03-2014, 22:27
ik heb zijn telefoon nummer nodig dan neem ik contact voor meer informatie. baaraka allaho fik

12-03-2014, 22:49
Wat is de prijs per litter?

13-03-2014, 09:54



Citaat door farid76:
ik heb zijn telefoon nummer nodig dan neem ik contact voor meer informatie. baaraka allaho fik
+32 89 76 06 12

Denk dat je gaat uitkomen op de centrale in Maasmechelen, maar je moet specifiek vragen naar de winkel in Deurne.