Bekijk volle/desktop versie : Roqia



10-03-2014, 00:02
Roqia



Salamoe3alaykoum allemaal..

Ik zit met mijn handen in mijn haar..
Ik ben opzoek naar een telefoon nummer van een refki die met behandeling van roqia doet genezen.
Dus een halal manier..
Het gaat hier om bezetenheid, insha Allah dat iemand mij kan helpen.

Sokran.

Wa salaam

10-03-2014, 09:20


Salaam

Weet je zeker dat t met bezetenheid te maken heeft zo ja waaruit blijkt dat? want de meeste mensen hebben gewoon last van stress of jeugdtrauma en jammer genoeg wordt het in onze cultuur gelijk bestempeld als bezetenheid. Ik raad je aan om eerst instantie met een psycholoog te praten alvorens je de volgende stap naar een raqi neemt ( niet dat er iets is mis met roqya)

10-03-2014, 09:53
dont worry alle marokkanen zijn bezeten , volksziekte nr 1 van marokko , welcome to the club

juist een ziekte als je als marokkaan niet bezeten bent

10-03-2014, 10:21

Citaat door Sylar:
Salaam

Weet je zeker dat t met bezetenheid te maken heeft zo ja waaruit blijkt dat? want de meeste mensen hebben gewoon last van stress of jeugdtrauma en jammer genoeg wordt het in onze cultuur gelijk bestempeld als bezetenheid. Ik raad je aan om eerst instantie met een psycholoog te praten alvorens je de volgende stap naar een raqi neemt ( niet dat er iets is mis met roqya)
Ja die persoon is die ik ken is bezeten. Maar wil de persoon helpen door een goede refki voor hem te zoeken, dus als je iemand kent die roqia doet pm me zijn nummer.

12-03-2014, 13:41


[video=youtube;J1llMlCzFC0]http://www.youtube.com/watch?v=J1llMlCzFC0[/video]

12-03-2014, 20:45
Zet roqia op je mp3 en luister het 2 à 3 uur per dag
Daar zal je ook InsAllah veel mee bereiken

13-03-2014, 23:09
salaam alaikoem,

Welke omgeving?

13-03-2014, 23:22
http://roqya.nl/ misschien heb je hier iets aan

13-03-2014, 23:25
Profeet Mohammed vrede zij met hem zei in een overlevering: "Allah heeft geen enkele ziekte neergezonden (zonder) dat hij daar ook een genezing voor heeft neergezonden. Degene die het weet die weet het en degene die het niet weet die weet het niet."

Tovenarij, Bezetenheid, Boze oog zijn plagen die te veel mensen op verschillende manieren treft, Chronische ziekten, Slapeloosheid, Seksuele problemen, Liefde en Haat, Verscheurde gezinnen, Krankzinnigheid, Bezetenheid Depressie, Partners die elkaar niet meer, kunnen uitstaan, Enge nachtmerries en vele andere kwalen.

Op deze site leggen we uit hoe je het beste jezelf kunt beschermen tegen het kwaad, en hoe men roqya verricht wanneer men getroffen is. klik op onderstaande plaatjes om desbetreffende onderwerpen te bekijken. bijvoorbeeld Roqya char3iya uitleg (video), daarin geeft Mohammed El Arefe uitleg betreft het verrichten van Roqya volgens de Quran en de Sunnah