Bekijk volle/desktop versie : hva of inholland??



07-03-2014, 18:36
welke school raden jullie mij aan mensen. inholland heeft wel slechte reputatie maar voordeel kan zijn dat t veel makkelijker is en dat je makkelijker je diploma haalt dan op t hva waar het streng is? of heb ik t t mis? ik ben altijd lui met leren enzo dus dacht inholland zal veel makkelijker zijn dan hva.. ik wil trouwens de lerarenopleiding doen. dus welke raden jullie mij aan..

07-03-2014, 20:04


inholland is stuk strenger en moeilijker geworden...soms zelfs lastiger dan hva (ik ben bekend met beide scholen) sowieso een Hbo opleiding kost energie en tijd

07-03-2014, 20:24
Misschien moet je even op beide scholen meelopen of een open dag bezoeken.. Helpt wel!

Veel succes verder

07-03-2014, 21:54
Hoor vaak dat hva toch beter is kwa organisatie. Elke hbo opleiding is moeilijk. Mijn opleiding was ook echt niet makkelijk maar dat is heel anders dan wat jij wilt studeren. Inholland was 1 grote drama als ik het heb over de organisatie. Succes...

07-03-2014, 22:16



Citaat door Twinkeltje:
inholland is stuk strenger en moeilijker geworden...soms zelfs lastiger dan hva (ik ben bekend met beide scholen) sowieso een Hbo opleiding kost energie en tijd


dus welke school raad je me aan? hva??

Citaat door Chamsy:
Misschien moet je even op beide scholen meelopen of een open dag bezoeken.. Helpt wel!

Veel succes verder


daar krijg je alleen info over de opleiding, dus helpt niet echt bij mij ik weet al wat ik allemaal kan verwachten.

Citaat door marocsweetgirl:
Hoor vaak dat hva toch beter is kwa organisatie. Elke hbo opleiding is moeilijk. Mijn opleiding was ook echt niet makkelijk maar dat is heel anders dan wat jij wilt studeren. Inholland was 1 grote drama als ik het heb over de organisatie. Succes...
dacht juist door die drama dat ze dingen uit t oog zullen verliezen en ik ze makkelijk kan belazeren met alles.

08-03-2014, 13:33
Belazeren geloof mij ze checken alles dubbel.....ze hebben zelfs een systeem ontwikkeld waarbij ze kunnen zien hoeveel letters en zinnen je uit andere verslagen hebt overgenomen...
Jij wordt belazerd je leert een toets..... blijken er gewoon fouten in te zitten.. dit soort stomme fouten worden wel gemaakt.

11-03-2014, 17:47
Ik ben over beide niet te spreken, maar dan zou ik in jouw geval maar voor hva gaan.