Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk afvallen bij je gezicht???



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-02-2005, 12:52
khad een vraagje? Weet iemand van jullie hoe je op een goede en snelle manier kan afvallen bij je gezicht? ik heb echt van die kinderwangetjes ik sport nu al langere tijd en ben al heel wat kilos kwijt, maar mn gezicht blijft etzelfde gewoon rond met wangetjes..kheb geen onderkin ofzo maar kvraag me dus echt af of iemand hier een manier kent om af te slanken bij je gezicht? plzzzzzzz hellup? anders blijf ik rest van mn leven z'on babyface houden

23-02-2005, 16:04


whahaah jah hebik ook:P ik weet ook net wat ik eraan moet doen

23-02-2005, 16:16
Ik heb ook geen enkel idee hoe het moet??

23-02-2005, 17:41
hahaha jah ofniet ..die bolle kop van mij kan niet meer !!! hahah:P

25-02-2005, 00:27


Ik heb ook dikke wangen en onder me kin is het wat dik terwijl ik helemaal niet dik ben ofzo wil dat ook graag verminderen maar hoe?

25-02-2005, 11:49

Citaat door Gzellaa:
Ik heb ook dikke wangen en onder me kin is het wat dik terwijl ik helemaal niet dik ben ofzo wil dat ook graag verminderen maar hoe?
Volgens m'n zus helpt het als je elke dag een paar minuutjes zo'n tenissballetje of iets anders ronds tegen je onderkin aandrukt. M'n zus had daar ook last van toen ze zwanger was, en nu zie je der helemaal niks meer van. Je kan het proberen

Veel suc6

25-02-2005, 13:03
jaah ik wil dat ook wel weten

25-02-2005, 18:47

Citaat door sweetourzazatia:
Volgens m'n zus helpt het als je elke dag een paar minuutjes zo'n tenissballetje of iets anders ronds tegen je onderkin aandrukt. M'n zus had daar ook last van toen ze zwanger was, en nu zie je der helemaal niks meer van. Je kan het proberen

Veel suc6
Zal het proberen, bedankt !

25-02-2005, 18:52
volges mij kun je aleen met plastische chirurgie dat weghale ... maar gezichtsspieren trainen ensow kan missgien helpen bijv. van die massages kunne missgien helpe

25-02-2005, 19:11

Citaat door Kurdi_Girl:
volges mij kun je aleen met plastische chirurgie dat weghale ... maar gezichtsspieren trainen ensow kan missgien helpen bijv. van die massages kunne missgien helpe
Maar dat is super duur!

25-02-2005, 19:53
ja ok maar je kunt ook van die boekjes ensow kopen over gezichtsmassage en hoe je je spieren daar moet trainen ensow...je kunt het ook zelf doen en plastische chirurgie is (bijna) nooit goed dus

25-02-2005, 21:33
wat grappig als k afval word mn gezicht als eerst dun... dan zie je mn junkbeender heeel goed heb k een beetje een ingevallen gezicht..

ik wil juist aankomen bij mn gezicht....

25-02-2005, 21:52


advies voor slankere gezicht:
Als jullie mij puntjes geven kan ik jullie een oude geheim vertellen over hoe je sneller een mooie slankere gezicht kan krijgen, het is blijvend en je krijgt mooie resultaten.









snel geef die puntjes

25-02-2005, 21:57

Citaat door poesje_lief:
advies voor slankere gezicht:
Als jullie mij puntjes geven kan ik jullie een oude geheim vertellen over hoe je sneller een mooie slankere gezicht kan krijgen, het is blijvend en je krijgt mooie resultaten.









snel geef die puntjes
Puntjes?

25-02-2005, 23:39

Citaat door Gzellaa:
Puntjes?
Waarom willen jullie niet weten wat mijn geheim voor jullie is?

ik bedoel gewoon reputatie-punten,
maar is gelukkig intussen al groen geworden

Pagina's : [1] 2 3 4 5