Bekijk volle/desktop versie : Ben ik de enige de het op 1 kindje wil houden?



07-03-2014, 15:15
Even serieus?

07-03-2014, 15:16


Een is zielig.
Dan is ie zo alleen.
Neem dan beter twee

07-03-2014, 16:31
Ja. Ik hoef er geen 6 maar ook geen 1. 3/4 is genoeg voor ons.

07-03-2014, 18:29
Heeeel misschien een tweede, maar op dit moment is 1 echt genoeg.
De zorg valt mij best zwaar en de bevalling is al helemaal geen pretje...

15-03-2014, 08:46



Citaat door LamiaNoor:
Heeeel misschien een tweede, maar op dit moment is 1 echt genoeg.
De zorg valt mij best zwaar en de bevalling is al helemaal geen pretje...
Wat valt je zwaar. MEid en hoe oud is je kleine?

15-03-2014, 08:55
Waarschijnlijk niet de enige hoor, maaar kan het me niet voorstellen. Wat ik voor ons kleintje voel en wat ze met ons doet, wil ik nog wel in sha Allah 2 a 3 keer mee mogen maken
Liever vandaag als morgen, maar eerst maar even alle aandacht aan ons meisje geven..dat verdiend ze.

15-03-2014, 11:21
Beter een liefdevolle moeder met 1 kind dan een moeder met 6 kinderen die niet eens naar hen omkijkt.
Iedereen zijn leven en iedereen zijn keuze. Wie zijn wij om te oordelen?

15-03-2014, 12:57

Citaat door VaniLLa_flavour:
Beter een liefdevolle moeder met 1 kind dan een moeder met 6 kinderen die niet eens naar hen omkijkt.
Iedereen zijn leven en iedereen zijn keuze. Wie zijn wij om te oordelen?
Wij oordelen ook niet.. we geven alleen ons mening.. niemand heeft je uberhaupy de garantie gegeven dat je mag bepalen hoeveel kinderen je wilt.. sommige krijgen niet meer dan 1.. sommige geen 1 .. en sommige krijgen ongepland er 4.. maar je hebt wel bepaalde mening of idee over hoe jij het ziet of hoe jij jezelf ziet.. en dat is wat de meeste hier gewoon zeggen.. ze geven hun mening..

15-03-2014, 14:49
Ja klopt als het aan mij en mijn man zou liggen zouden we het bij 2 houden, maar hebben er elhamdoelilah 4.
Ik denk ook dat je dat niet in de hand hebt. Trouwens ondanks pil 2 erbij gekregen als Allah iets wilt gebeurd dat gewoon. Elhamdoelilah

15-03-2014, 15:23

Citaat door OktoberMama:
Wij oordelen ook niet.. we geven alleen ons mening.. niemand heeft je uberhaupy de garantie gegeven dat je mag bepalen hoeveel kinderen je wilt.. sommige krijgen niet meer dan 1.. sommige geen 1 .. en sommige krijgen ongepland er 4.. maar je hebt wel bepaalde mening of idee over hoe jij het ziet of hoe jij jezelf ziet.. en dat is wat de meeste hier gewoon zeggen.. ze geven hun mening..
ik had het niet over jullie hoor
ik wou gewoon duidelijk maken dat het iemand zijn keuze is en dat enkel hij/zij die moet verantwoorden.

15-03-2014, 16:02
Na de bevalling van ons kleintje dacht ik er ook aan, en zouden we het ook voorlopig op eentje houden haha. Maar Subhan'Allaah, het was toch Al-Maktab dat we eentje zouden verwelkomen. Ik moet wel zeggen dat ik er nu enorm naar uit kijk, behalve de bevalling dan, maar meer voor ons meisje. Ze is gek op baby's en kleintjes.

15-03-2014, 18:23

Citaat door VaniLLa_flavour:
ik had het niet over jullie hoor
ik wou gewoon duidelijk maken dat het iemand zijn keuze is en dat enkel hij/zij die moet verantwoorden.
Hahaahahh jazeker is het hun keus.. hetzelfde geldt voor andere die er 7 hebben in deze tijd.. die worden ook vaak veroordeeld.. helaas..

15-03-2014, 20:24



Citaat door OktoberMama:
Hahaahahh jazeker is het hun keus.. hetzelfde geldt voor andere die er 7 hebben in deze tijd.. die worden ook vaak veroordeeld.. helaas..
dat is waar, als je veel kinderen hebt dan kijken ze je ook allemaal na

nou ja, alle respect voor de mama's of ze nu 1 kind of 8 hebben

16-03-2014, 15:05
Ik had die gezelligheid en chaos thuis nooit willen missen, elhamdoelilah. In sha Allah kunnen onze kinderen dat straks ook zeggen.

16-03-2014, 15:38
Ieder zijn mening maar ben wel benieuwd naar wat jou redenen zijn