Bekijk volle/desktop versie : Pijn !!!



06-03-2014, 12:46
Salaam dames,

Ik ben bijna 34 weken zwanger en heb sinds vandaag zoveeeel pijn vanonder (vagina).
Echte steken ik kan amper stappen?
Wat kan dit zijn?
Of moet ik mijn gyne bellen?

06-03-2014, 12:53


Bellen, wat weten wij nou??? Blijf mij verbazen over hoe makkelijk men handelt in bepaalde situaties, baz wollah! Hoogzwanger, hebt pijn, weet niet hoe of wat, en dan besluit men de moeite te doen om een topic te openen op m.nl, ipv gyno og vs te bellen. Minder werk, minder moeite en DAT IS HUN WERK, dus weten hoe of wat.... baz baz baz baz!

06-03-2014, 13:49
Baby is waarschijnlijk aan het indalen

06-03-2014, 15:56

Citaat door Poppedop:
Bellen, wat weten wij nou??? Blijf mij verbazen over hoe makkelijk men handelt in bepaalde situaties, baz wollah! Hoogzwanger, hebt pijn, weet niet hoe of wat, en dan besluit men de moeite te doen om een topic te openen op m.nl, ipv gyno og vs te bellen. Minder werk, minder moeite en DAT IS HUN WERK, dus weten hoe of wat.... baz baz baz baz!
Wauw.


@ Babytjeee, het kan idd indalen zijn maar bel voor de zekerheid gyne. Idd zoals Popperdepop zei mensen hier kunnen jou niet zo goed helpen als hun die er voor geleerd hebben. In sha Allaah ben je snel vd pijn af meid!

06-03-2014, 18:24



Citaat door Poppedop:
Bellen, wat weten wij nou??? Blijf mij verbazen over hoe makkelijk men handelt in bepaalde situaties, baz wollah! Hoogzwanger, hebt pijn, weet niet hoe of wat, en dan besluit men de moeite te doen om een topic te openen op m.nl, ipv gyno og vs te bellen. Minder werk, minder moeite en DAT IS HUN WERK, dus weten hoe of wat.... baz baz baz baz!
Sorry hoor heb maar om advies gevraagd. Ben niet iemand die te snel naar de dokters belt.
Maar ja als dit je mening is baz zoals je zegt.
Heb trouwens ondertussen gyne gebeld en het is idd het indalen van de baby.

06-03-2014, 18:25

Citaat door jongedame123:
Baby is waarschijnlijk aan het indalen
Shoukran hbiba, heb mijn gyne aan de lijn gehad en het kan idd zijn door het indalen.

06-03-2014, 18:27

Citaat door YM-2012:
Wauw.


@ Babytjeee, het kan idd indalen zijn maar bel voor de zekerheid gyne. Idd zoals Popperdepop zei mensen hier kunnen jou niet zo goed helpen als hun die er voor geleerd hebben. In sha Allaah ben je snel vd pijn af meid!
Ik vroeg gewoon of er iemand ook hetzelfde heeft gevoeld meer niet. Ik vroeg niet om mij te onderzoeken he.
Maar bon, bedankt voor het reageren. Inshallah

Hoe gaat het trouwens met je? en met je prinsesje?

06-03-2014, 23:34
Babytjeeee niet luisteren naar die negativiteit!

Das indd gewoon indalen. De steken kunnen erg gemeen zijn.


Hoe gaat r verder met je? Bijna hè! Wat gaat de tijd hard. En hoe gaat t met yousje? Is ze er al aan gewend?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

07-03-2014, 06:58

Citaat door babytjeeeee:
Ik vroeg gewoon of er iemand ook hetzelfde heeft gevoeld meer niet. Ik vroeg niet om mij te onderzoeken he.
Maar bon, bedankt voor het reageren. Inshallah

Hoe gaat het trouwens met je? en met je prinsesje?
Inderdaad, reactie was een beeeetje overdreven maar goed trek het je niet aan!
Spannend de tijd vliegt. Hier alles goed meid alhamdoulilah met onze kleine meid ook..ze groeit zo hard subhan Allah. En met jou? Bijna je mannetje in je armen

07-03-2014, 11:40

Citaat door Rukeya:
Babytjeeee niet luisteren naar die negativiteit!

Das indd gewoon indalen. De steken kunnen erg gemeen zijn.


Hoe gaat r verder met je? Bijna hè! Wat gaat de tijd hard. En hoe gaat t met yousje? Is ze er al aan gewend?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ja idd sommige mensen kunnen echt hard zijn he haha.
Man wat doen die steken toch pijn? Had het bij mijn eerste zwangerschap niet. Daarom dat ik het vroeg.

Het gaat eigenlijk heel goed buiten dat ik af en toe oververmoeid ben. Zeker met yousra thuis die om veel aandacht vraagt. Maar hamdoulah. Het is indd nog eve en dan mag ik mijn prinsje zien ik kan ni wagte hihi.

Met yousra gaat het ook goed ze kan al helemaal niet meer wachten. Zeker ze nu ziet dat ik alles ben aan het voorbereiden is ze er nu zeker van dat er een baby komt haha. Ik hoop dat ze het snel gewend raakt wanneer de baby er is.

En hoe gaat het met jou? en je prinsesje?
Ze is zeker al een flinke meid. Hoeveel maanden is ze al ?
Dat gaat ook allemaal snel he ?

07-03-2014, 11:44

Citaat door YM-2012:
Inderdaad, reactie was een beeeetje overdreven maar goed trek het je niet aan!
Spannend de tijd vliegt. Hier alles goed meid alhamdoulilah met onze kleine meid ook..ze groeit zo hard subhan Allah. En met jou? Bijna je mannetje in je armen
Nee ik trek het me helemaal niet aan. Mensen mogen zeggen wat ze willen.
Ja tijd gaat idd heel snel he.

Haha tbarkelah 3liha. Rebi ghelihalek. Vanaf het moment dat ze worden geboren groeien ze echt heeeel snel. Dus profiteer er maar van.

Met mij gaat het goed hamdoulah ik mag eigenlijk niet klagen. Soms hier en daar wat pijntjes maar dat hoort er allemaal bij he.
Jaaaah ik kan niet wachten en begin ook een beetje zenuwachtig te worden voor de bevalling.

07-03-2014, 19:20

Citaat door Poppedop:
Bellen, wat weten wij nou??? Blijf mij verbazen over hoe makkelijk men handelt in bepaalde situaties, baz wollah! Hoogzwanger, hebt pijn, weet niet hoe of wat, en dan besluit men de moeite te doen om een topic te openen op m.nl, ipv gyno og vs te bellen. Minder werk, minder moeite en DAT IS HUN WERK, dus weten hoe of wat.... baz baz baz baz!
Wat ben jij een KRENG zeg!!

07-03-2014, 21:05



Citaat door Meisje08:
Wat ben jij een KRENG zeg!!
Dat zeggen en denken alleen mensen die niet tegen de waarheid kunnen, maar geeft niks hoor

09-03-2014, 11:56

Citaat door Poppedop:
Dat zeggen en denken alleen mensen die niet tegen de waarheid kunnen, maar geeft niks hoor
Waarheid zeggen kan ook op een nette normale manier , maar jij gaat wel heel ver. Maar goed hormonen misschien nog.

09-03-2014, 11:58

Citaat door babytjeeeee:
Nee ik trek het me helemaal niet aan. Mensen mogen zeggen wat ze willen.
Ja tijd gaat idd heel snel he.

Haha tbarkelah 3liha. Rebi ghelihalek. Vanaf het moment dat ze worden geboren groeien ze echt heeeel snel. Dus profiteer er maar van.

Met mij gaat het goed hamdoulah ik mag eigenlijk niet klagen. Soms hier en daar wat pijntjes maar dat hoort er allemaal bij he.
Jaaaah ik kan niet wachten en begin ook een beetje zenuwachtig te worden voor de bevalling.
Inderdaad. Vond mn zwangerschap al voorbij vliegen maar deze maanden gaan nog sneller haha
Fijn dat het goed gaat je bent alweer 34 weken ma sha Allah. Geloof het, echt spannend