Bekijk volle/desktop versie : Vraagje over afstudeervoorstel...



05-03-2014, 12:38
Salamalikoum,

Momenteel ben ik bezig met het schrijven van mijn afstudeervoorstel(onderzoeksplan). Als student wordt er van mij verwacht dat ik bepaalde begrippen uit de hoofdvraag defenieer. Het gaat bij mij om de volgende drie begrippen, namelijk: bekendheid, niet-westers, bevorderen. Echter, dien ik ook de deelaspecten van deze drie begrippen te benoemen. Maar wat zijn nou de deelaspecten van deze drie begrippen? I don't know

In de handleiding staat het volgende voorbeeld: begrip 'werksfeer'. De deelaspecten die hieraan verbonden zijn: collegialiteit, relatie met leidinggevende, werkdruk etc.) Ondanks dit voorbeeldje kom ik niet verder...

Is er iemand die mij hiermee opweg kan helpen? (Denk aan de hassanaats die je hiervoor in je pocket kunt stoppen!)

Djazzak Allahou gairan.

05-03-2014, 13:47


ik denk dit:
bekendheid; in wat of met wie en op welke manier,
niet-westers, cultuurverschillen, dubbelverschillen, geloof, kansen als niet-westers , integratie etc
bevorderen; wrm bevorderen, wat gaat nu niet goed waardoor het nodig is,

als ik kijk naar werksfeer dan zijn de deelaspecten die bij het woordje hangen. het gaat dus bij werksfeer om het contact met de leidinggevende, werkdruk etc. heeft allemaal invloed op de werksfeer