Bekijk volle/desktop versie : Interview met Marouane Fellaini over zijn keuze voor België.



04-03-2014, 22:17
"Ik was geselecteerd voor de jeugdteams van de Marokkaanse nationale ploeg. Dat verliep zeer vlot. Vervolgens ging ik direct naar de Belgische Federatie contact met me om te spelen ten behoeve van de Rode Duivels, terwijl aan de Marokkaanse kant, het temporisait. Dus ik koos om te spelen direct voor de Belgische ploeg omdat hier in België, geloofde in mij en mijn capaciteiten. Met België toelaat het om te spelen de Europese Cup van Naties en de World Cup. Daarom zou de Rode Duivels ik deel te nemen aan de grootste competities van het voetbal. Dit is zeer belangrijk. Ik zeg niet dat het Marokko niet mij verstrekken doet te spelen in belangrijke wedstrijden. De Atlas Lions hebben zeer goede spelers, maar ze niet gekwalificeerd, helaas. "

Over het niet kwalificeren voor het WK 2014 voor spelers als Mehdi Benatia: "het kwetst me om te zien dat Marokko zich niet gekwalificeerd heeft, want ik steun de Marokkaanse selectie en haar resultaten. Ze hebben goede spelers maar ze moeten een goede team zien op te bouwen. "

Fellaini zei over de Africa Cup 2015 die in Marokko plaats zal vinden: "Dit is een kans om te tonen dat Marokko een natie van het voetbal is en om een goede prestatie te bereiken. Ik ben ervan overtuigd dat het Marokkaanse volk achter zijn team zullen staan. "

04-03-2014, 23:16


landverrader nummer 2 na Chadli

05-03-2014, 06:54

Citaat door LaasteGeruchten:
landverrader nummer 2 na Chadli
Dat is Bnou Marzouk

05-03-2014, 13:02

Citaat door LaasteGeruchten:
landverrader nummer 2 na Chadli
Ik ben blijkbaar ook een landverrader op basis van mijn mening.

ik moet zeggen dat die "voodoo" prima werkt ik heb op mijn stage een goed betaalde baan gekregen en ik kan binnenkort beginnen aan de bouw van mijn huis. ik zou zeggen hou me aub op die lijst want sinds ik erop sta gaan de zaken goed.

05-03-2014, 13:35



Citaat door broeder1993:
Ik ben blijkbaar ook een landverrader op basis van mijn mening.

ik moet zeggen dat die "voodoo" prima werkt ik heb op mijn stage een goed betaalde baan gekregen en ik kan binnenkort beginnen aan de bouw van mijn huis. ik zou zeggen hou me aub op die lijst want sinds ik erop sta gaan de zaken goed.
Het is je gegund

05-03-2014, 13:40
trots op onze broeder marouane

goeie keus

gaat lekker naar WK

en spelers van marokko mogen naar hem kijken voor de buis, net als wij met zn allen