Bekijk volle/desktop versie : Van Een Foto....



Pagina's : [1] 2 3

22-02-2005, 23:49
Iemand leuk vinden wanneer je alleen een paar foto´s hebt gezien en wat gepraat hebt op msn?

Of geloven jullie daar niet in?

What do you think??????


22-02-2005, 23:54


Onzin..

23-02-2005, 00:31
Wie zegt dat het zijn foto's zijn die hij toont of stuurt? Via de cam kan je het makkelijk bevestigen, maar hey ze kunnen zich anders voordoen met hun leugens hoor. Daar kan ik van meespreken. Dus meisje wees op je hoede

23-02-2005, 00:41
leuk vinden!!!! NOPE

23-02-2005, 07:57


Nee geloof ik niet in, het is allemaal zo onbetrouwbaar. Je moet iemand persoonlijk kennen wil je diegene leuk vinden.

23-02-2005, 08:33
Ik geloof daar absoluut niet in, iedereen kan zich anders voordoen en achter een pc is dat nog makkelijker.


.:UcA:.

23-02-2005, 08:47
ik ken mensen die met elkaar zijn getrouwd hebben kindje alles en hebben elkaar leren kennen via msn en ze zijn heel gelukkig samen

23-02-2005, 09:12
ik heb mijn ex via msn kennen en ik heb 2 jaar met haar gehad

23-02-2005, 09:29
Dat blijft hetzelfde iemand via msn leren kennen of iemand buiten msn, of zijn mensen die elkaar via internet leren kennen hopeloos? Zo bekijk ik het niet

23-02-2005, 09:30

Citaat door soufiane37:
ik heb mijn ex via msn kennen en ik heb 2 jaar met haar gehad
Dus je hebt een haramrelatie met haar gehad voor twee jaar.

Wat internet wel niet kan aanrichten zeg voor de mens.

23-02-2005, 09:42
Het kan natuurlijk.

Het is niet zo dat je iemand al na een week leuk vindt

Maar als je dagelijks met elkaar praat voor weken. Dan kan je elkaar wel goed begrijpen denk ik. Goede manier om ook eerst iemands persoonlijkheid te leren kennen.

Of diegene het speelt of niet, kom je snel achter neem ik aan.

[]

23-02-2005, 09:49

Citaat door WhoCares:
Dus je hebt een haramrelatie met haar gehad voor twee jaar.

Wat internet wel niet kan aanrichten zeg voor de mens.
zo'n haramrelatie heeft er voor gezorgd dat ik nog maagd ben, zij heeft me van de straat gehouden... Dat kan je van heel veel "moslim" jongens niet zeggen

23-02-2005, 09:56



Citaat door soufiane37:
zo'n haramrelatie heeft er voor gezorgd dat ik nog maagd ben, zij heeft me van de straat gehouden... Dat kan je van heel veel "moslim" jongens niet zeggen
Je hoeft haramrelaties niet goed te praten hoor.

Een meisje die je van de straat houdt laat me niet lachen je hoort jezelf van de straat te houden ok.

23-02-2005, 09:59
Ik denk dat wanneer je al weken dagelijks met elkaar op msn chat, het kan gebeuren dat je iemand meer dan leuk gaat vinden.
Zie niet in wat daar verkeerd aan is, achter de pc is het toch makkelijker om dieper op onderwerpen in te gaan, zo leer je elkaar wel goed kennen. Je praat over dingen waar je niet zo snel over zou praten als je elkaar bijvoorbeeld op straat tegenkomt.
Ik heb geen relaties overgehouden aan mns, maar wel heel bijzondere vriendschappen.

23-02-2005, 10:04

Citaat door angie4ever:
Ik denk dat wanneer je al weken dagelijks met elkaar op msn chat, het kan gebeuren dat je iemand meer dan leuk gaat vinden.
Zie niet in wat daar verkeerd aan is, achter de pc is het toch makkelijker om dieper op onderwerpen in te gaan, zo leer je elkaar wel goed kennen. Je praat over dingen waar je niet zo snel over zou praten als je elkaar bijvoorbeeld op straat tegenkomt.
Ik heb geen relaties overgehouden aan mns, maar wel heel bijzondere vriendschappen.

Pagina's : [1] 2 3