Bekijk volle/desktop versie : Squat Challenge



04-03-2014, 14:29




Wie heeft die maand vol al eens bereikt?

Ik heb nog geen spierpijn


04-03-2014, 14:31


Zo zwaar is het nou weer ook niet.

04-03-2014, 14:32

Citaat door ANSS:
Zo zwaar is het nou weer ook niet.
Nee weet ik maar voor mensen die het nog nooit hebben gedaan wel

Dit is mijn 2e keer maar ik wil mijn spierpijn

04-03-2014, 14:34

Citaat door Nadiine_:
Nee weet ik maar voor mensen die het nog nooit hebben gedaan wel

Dit is mijn 2e keer maar ik wil mijn spierpijn

Hoe lang train je dan? kwartier?

04-03-2014, 14:35



Citaat door ANSS:

Hoe lang train je dan? kwartier?
Ik hou van spierpijn dan weet ik pas dat ik het goed heb gedaan maar omdat me benen al wat sterk zijn krijg k niet snel spierpijn in mijn benen.

Nee ik ben er eerlijk gezegd wel snel klaar mee dat is slecht zeker ik doe ze wel rustig maar ben alsnog wel snel klaar

04-03-2014, 14:36
Ben echt een beginnertje hoor want ik hou niets vol maar ik ga het nu weer eens voor de zoveelste keer proberen

04-03-2014, 14:39

Citaat door Nadiine_:
Ik hou van spierpijn dan weet ik pas dat ik het goed heb gedaan maar omdat me benen al wat sterk zijn krijg k niet snel spierpijn in mijn benen.

Nee ik ben er eerlijk gezegd wel snel klaar mee dat is slecht zeker ik doe ze wel rustig maar ben alsnog wel snel klaar
Gek haha. Je moet minstens op één dag 50 reps doen. Als je het te weinig vind kan je altijd extra reps bij doen.
En dan elke dag wat meer. 60, 70 ,80 enzovoorts

04-03-2014, 14:40

Citaat door ANSS:
Gek haha. Je moet minstens op één dag 50 reps doen. Als je het te weinig vind kan je altijd meer doen.
En dan elke dag wat meer doen. 60, 70 ,80 enzovoorts
ik ben niet gek

wtf is reps ik ben niet zo train nerd squats toch?

Maar ik ben weer helemaal overnieuw begonnen dus moest er vandaag 55 peace of cake..einde van de maand heb ik nooit gehaald omdat ik het niet afmaakte to bad drm ga nu weer proberen.

Ga straks ook crunches proberen en geloof me dat wordt lachen

04-03-2014, 14:42

Citaat door Nadiine_:
ik ben niet gek

wtf is reps ik ben niet zo train nerd squats toch?

Maar ik ben weer helemaal overnieuw begonnen dus moest er vandaag 55 peace of cake..einde van de maand heb ik nooit gehaald omdat ik het niet afmaakte to bad drm ga nu weer proberen.

Ga straks ook crunches proberen en geloof me dat wordt lachen
reps = de aantal keren hoeveel je de oefening herhaalt .
Ewa succes. Laat me weten of het gelukt is haha.

04-03-2014, 14:43

Citaat door ANSS:
reps = de aantal keren hoeveel je de oefening herhaalt .
Ewa succes. Laat me weten of het gelukt is haha.
ok thnx

Mag ik je berichtje sturen als ik domme vragen heb?

04-03-2014, 15:48
Die 30day squat challenge helpt je idd om op gang te komen. Ik doe nu 100, 50, rust en dan weer 50.

Doe je het met gewicht? Dat maakt het namelijk nog intensiever. De volgende dag ben ik namelijk niet te spreken over traplopen, bukken of überhaupt lopen.

05-03-2014, 15:39

Citaat door sunshine____:
Die 30day squat challenge helpt je idd om op gang te komen. Ik doe nu 100, 50, rust en dan weer 50.

Doe je het met gewicht? Dat maakt het namelijk nog intensiever. De volgende dag ben ik namelijk niet te spreken over traplopen, bukken of überhaupt lopen.
wat denk je met Salaat half kreunend naar de soedjoed

ik moet nog kijken voor dumbells bij me moeder ik had er daar liggen of ze er nog liggen weet ik niet