Bekijk volle/desktop versie : Huis kopen versus huren



Pagina's : [1] 2 3

04-03-2014, 10:50
[ merk je financieel een groot verschil?]

04-03-2014, 11:03


Je zal in het hiernamaals wel een groot verschil voelen. Huren is tegenwoordig even duur als kopen. Maar ik zou me er niet aan wagen. Je verklaart Allah de oorlog

04-03-2014, 11:19

Citaat door sara1987234:
Je zal in het hiernamaals wel een groot verschil voelen. Huren is tegenwoordig even duur als kopen. Maar ik zou me er niet aan wagen. Je verklaart Allah de oorlog
moge Allah swt je vergeven voor het geoordeel

wie heeft het over rente? wie weet open ik de topic voor iemand anders? geen conclusies trekken en als je een nasee7a wilt geven, doe het op een correcte wijze of NIET

04-03-2014, 11:26

Citaat door SparklinDiamond:
moge Allah swt je vergeven voor het geoordeel

wie heeft het over rente? wie weet open ik de topic voor iemand anders? geen conclusies trekken en als je een nasee7a wilt geven, doe het op een correcte wijze of NIET
Meid doe niet zo dramatisch. Als diegene waar je het over hebt het bedrag in 1 keer kan betalen, waarom vraag je dan of er verschil is. Dat is dan toch logisch dat je verschil merkt aangezien de kosten voor het huis vervallen.

04-03-2014, 11:28



Citaat door sara1987234:
Je zal in het hiernamaals wel een groot verschil voelen. Huren is tegenwoordig even duur als kopen. Maar ik zou me er niet aan wagen. Je verklaart Allah de oorlog

Ik heb echt gelachen om de eerste zin . Maar wel helemaaal waaaaarrrrr!!!! Allah ihdienaa

04-03-2014, 11:30

Citaat door sara1987234:
Je zal in het hiernamaals wel een groot verschil voelen. Huren is tegenwoordig even duur als kopen. Maar ik zou me er niet aan wagen. Je verklaart Allah de oorlog

04-03-2014, 11:35

Citaat door sara1987234:
Meid doe niet zo dramatisch. Als diegene waar je het over hebt het bedrag in 1 keer kan betalen, waarom vraag je dan of er verschil is. Dat is dan toch logisch dat je verschil merkt aangezien de kosten voor het huis vervallen.
zal ik jou anders eens betichten van hasada nav alle topics die je opent? Of mss van een andere zonde? eens kijken hoe je dan zult piepen

de vraagstelling is er om een reden, denk je niet?

alleen inhoudelijke reacties verzocht

04-03-2014, 11:42

Citaat door SparklinDiamond:
zal ik jou anders eens betichten van hasada nav alle topics die je opent? Of mss van een andere zonde? eens kijken hoe je dan zult piepen

de vraagstelling is er om een reden, denk je niet?

alleen inhoudelijke reacties verzocht
Whuaha, ga je gang. Het is niet voor niets een openbaar forum. Zoals ik recht heb op mijn mening, heb jij die ook

04-03-2014, 11:44
Daarbij gaat hier echt niemand toegeven dat ze in een koophuis wonen. Wellicht dat je per pm antwoord van ze krijgt

04-03-2014, 11:45

Citaat door SparklinDiamond:
[ merk je financieel een groot verschil?]
Wij merken nog geen verschil omdat we nog aan het afbetalen zijn. Maar ik ben blij dat ik investeer in iets dat van ons wordt en niet aan huur die in de lucht verdwijnt.

04-03-2014, 11:45

Citaat door SparklinDiamond:
[ merk je financieel een groot verschil?]
Wat ik heb begrepen is dat een huis kopen goedkoper is dan een huis huren. Ik zou zelf nooit een huis kopen. Heb je interesse?

04-03-2014, 11:50
Tot dat je je baan verliest of zo, dan heb je geïnvesteerd in een schuld van minimaal 40.000 euro bij verkoop door de bank.

04-03-2014, 11:55


Wij huren nu een huis en zullen geen huis kopen. Gewoonweg omdat riba haram is, ookal is het kopen van een huis misschien voordeliger.

04-03-2014, 11:55

Citaat door sara1987234:
Whuaha, ga je gang. Het is niet voor niets een openbaar forum. Zoals ik recht heb op mijn mening, heb jij die ook
ben je op zoek naar het m.nl domste lid kroontje 2014 ofzo?

sinds wanneer is een mening toegelaten in het geloof? laatste reactie op jou meid, doe niet zo zielig mens!

04-03-2014, 11:57
voor diegenen die reageerden, erg bedankt ladies!

maar ik ben specifiek op zoek naar leden zonder ribaa, hoe het met belastingen en kosten zit eigen aan eigenaar of het dan voordelig kan uitvallen

Pagina's : [1] 2 3