Bekijk volle/desktop versie : Hele week volop mooi weer



04-03-2014, 10:49
De meteorologische lente is nog maar net begonnen, maar komt volgens Weeronline direct al goed uit de startblokken.





De winter is definitief voorbij met temperaturen die dubbel zo hoog zijn als normaal en een eind aan de invloed van lagedrukgebieden en depressies. De komende periode wordt het weer door hogedrukgebieden bepaald, zo meldt het weerinstituut dinsdag. Daardoor wordt de hele week prachtig lenteweer verwacht. Dat begint dinsdag al. Zon en wolken wisselen elkaar af, maar er is nog wel kans op een kleine bui.

De temperatuur komt uit tussen de negen en twaalf graden. Er is nagenoeg geen wind. Naar verwachting klimt de temperatuur na dinsdag elke dag een graadje. Woensdag worden ook flinke zonnige periode verwacht. Met weinig wind is het heerlijk om buiten te zijn. De weercijfers voor deze week zijn gunstig. Volgens Weeronline scoort bijna elke dag een negen.


In het weekend doet de lente nog harder zijn best en wordt het mogelijk vijftien graden. Dat is het dubbele van normaal. Overigens kan het de hele week 's nachts en 's ochtends wel goed koud zijn met temperaturen rond het vriespunt en zelfs lokaal wat mist.

04-03-2014, 10:57




Vandaag schijnt het zonnetje in ieder geval wel!

04-03-2014, 11:04
Ik hoop het, mensen om mij heen zijn grauw en lusteloos, door te weinig zonlicht.

04-03-2014, 11:31
Insha Allah!

04-03-2014, 11:35



Citaat door sunshine____:
Insha Allah!
Met zo'n nick snap ik het wel

04-03-2014, 11:36

Citaat door sunshine____:
Insha Allah!

04-03-2014, 11:37

Citaat door Murrie:
Met zo'n nick snap ik het wel
This made me laugh out loud.

04-03-2014, 12:01
In sha Allah! Ik kan niet wachten op lekker weer, kom vitamine D tekort hihi