Bekijk volle/desktop versie : wie is er goed in appa richtlijnen en kan zijn zuster helpen pleassss???



03-03-2014, 22:05
mijn verslag is afgekeurd omdat de technische richtlijnen voor literatuur verwijzing niet goed was,. kan iemand dit voor mij verbeteren? het is niet veel. Als het niet goed is krijg ik een jaar verlening. dit kan ik er niet bij krijgen.

03-03-2014, 22:10


Ik zou je graag willen helpen, maar ik doe het zelf ook elke keer fout. Ik upp wel voor je. Succes!

03-03-2014, 23:19
Ik kan wel voor je kijken en advies geven.

03-03-2014, 23:21
Betreft dat literatuurverwijzingen volgens de APA richtlijnen? Of is het zeg maar alles dus de tabellen bronvermelding enzovoort?


Citaat door nadorgirl17:
mijn verslag is afgekeurd omdat de technische richtlijnen voor literatuur verwijzing niet goed was,. kan iemand dit voor mij verbeteren? het is niet veel. Als het niet goed is krijg ik een jaar verlening. dit kan ik er niet bij krijgen.

04-03-2014, 19:48


thnxx meidd!!!!!!!!!! ik wordt er gek van ben er echt slecht in
Citaat door -Lilly-:
Ik zou je graag willen helpen, maar ik doe het zelf ook elke keer fout. Ik upp wel voor je. Succes!

04-03-2014, 19:49

Citaat door a030:
Betreft dat literatuurverwijzingen volgens de APA richtlijnen? Of is het zeg maar alles dus de tabellen bronvermelding enzovoort?
het is de literatuurverwijzing vooral. en bronvermelding heb ik maar twee boeken dus niet veel.