Bekijk volle/desktop versie : Promotiemedewerker Amsterdam



03-03-2014, 11:34
Als promotiemedewerker ben je inzetbaar op verschillende evenementen en beurzen. Op locatie ben je het aanspreekpunt van het product. Als promotiemedewerker ben je in staat om informatie te verlenen aan klanten, over de producten die gepromoot worden. Je promoot de producten op een nette manier, hebt een representatieve uitstraling en bent dienstverlenenend ingesteld.

Profiel promotiemedewerker

Je bent enthousiast, vriendelijk, spontaan en communicatief
Je bent dienstverlenend ingesteld
Je bent gastgericht en durft op mensen af te stappen
Je bent communicatief vaardig
Je bent flexibel inzetbaar.
Je bent assertief en houdt van aanpakken.
En je bent stressbestendig.

Bovenstaande vacature als promotiemedewerker iets voor jou en zoek jij een bijbaan als promotiemedewerker?

De verdiensten zijn 50 euro per contract met een minimaal van 30 contracten in een maand. Reken uit 3 contracten op een dag is 15 in 1 week x 4 weken zijn 60 contracten.

Zie jij jezelf compleet terug in de bovenstaande omschrijving van promotiemedewerker? Meld je vandaag nog aan bij mij of vraag naar meer informatie.

Met vriendelijke groet,

03-03-2014, 14:02


Hoe oud moet je zijn en zijn minimaal 60 contracten per maand niet teveel en wat als je dat niet haalt ?

04-03-2014, 19:38
Kun je me pmen

04-03-2014, 20:04
Hiervoor dien je Minimaal 18 jaar te zijn.

Het dienen minimaal 30 contracten in 1 maand te zijn. Dit is makkelijk te behalen met de juiste Inzet

05-03-2014, 10:05


Contracten voor wat?

05-03-2014, 14:05
krijg je alleen de contracten betaald?

05-03-2014, 16:15
Ja het wordt alleen op provisie basis betaald

05-03-2014, 17:18
Oh, gaan we zo doen...

Waarom krijg ik geen antwoorden op mijn vragen???

Hallooooo kun je wat meer over de organisatie vertellen.... Wat voor producten zijn het?

Dus mensen zonder verkoop skills werken voor Jan Snot en worden hard genaaid!