Bekijk volle/desktop versie : Zaal nabat Vlaardingen. Kom kijken



Pagina's : [1] 2 3

03-03-2014, 01:40
Wie weet wat de kosten van zijn? Van de verschillende dagen?
Heb begrepen het heeft drie zalen? Waar gaan de mannen nou zitten boven? Of benden naast de vrouwen zaal? Klopt het dat het alleen bedekt is met gordijnen dus tussen de zaal van de vrouwen en de twee andere zalen.

Moge Allah swt je belonen voor het reageren?

03-03-2014, 10:52


Hij heeft maar 2 zalen. 1 beneden en de ander boven.. Die boven zit kun je eigenlijk niet bepaald een zaal noemen vind ik. Ik trouw daar zelf ook Insha Allah en de mannen doe ik wel boven omdat ik de hele zaal beneden gebruik voor de vrouwen. Je kunt de zaal beneden wel verdelen met gordijnen inderdaad, maar dan lijkt de zaal weer een stuk kleiner.

Zelf trouw ik op een vrijdag Insha Allah, en daarvoor hebben wij een bedrag van € 3.500,- moeten betalen. De andere doordeweekse dagen en de weekenden weet ik eerlijk gezegd niet. Moet je anders even navragen..

Ik geef je wel 1 tip meid: Ga heel goed na met de eigenaar van de zaal waar je wel en waar je GEEN recht op hebt. Wat er wel en wat er niet in de keuken zit en waar je wel en niet gebruik van mag maken. Ik heb vele dingen achteraf te horen gekregen. Bv. Dat de keuken gaan vaatwasser en geen oven heeft. Dat er geen aparte ruimte is waar je eventueel de kinderen in zou kunnen doen en dat de bruids decor van de bank die hij daar heeft niet weg gehaalt kan worden. Ik heb het allemaal later te horen gekregen en baalde er ontzettend van!! Dus bespreek alles goed met hem!

Verder wens ik je heel veel succes meid. Allahi kemal Blgair Insha Allah

03-03-2014, 16:35

Citaat door Mylove.:
Hij heeft maar 2 zalen. 1 beneden en de ander boven.. Die boven zit kun je eigenlijk niet bepaald een zaal noemen vind ik. Ik trouw daar zelf ook Insha Allah en de mannen doe ik wel boven omdat ik de hele zaal beneden gebruik voor de vrouwen. Je kunt de zaal beneden wel verdelen met gordijnen inderdaad, maar dan lijkt de zaal weer een stuk kleiner.

Zelf trouw ik op een vrijdag Insha Allah, en daarvoor hebben wij een bedrag van € 3.500,- moeten betalen. De andere doordeweekse dagen en de weekenden weet ik eerlijk gezegd niet. Moet je anders even navragen..

Ik geef je wel 1 tip meid: Ga heel goed na met de eigenaar van de zaal waar je wel en waar je GEEN recht op hebt. Wat er wel en wat er niet in de keuken zit en waar je wel en niet gebruik van mag maken. Ik heb vele dingen achteraf te horen gekregen. Bv. Dat de keuken gaan vaatwasser en geen oven heeft. Dat er geen aparte ruimte is waar je eventueel de kinderen in zou kunnen doen en dat de bruids decor van de bank die hij daar heeft niet weg gehaalt kan worden. Ik heb het allemaal later te horen gekregen en baalde er ontzettend van!! Dus bespreek alles goed met hem!

Verder wens ik je heel veel succes meid. Allahi kemal Blgair Insha Allah
Amien Lieve zuster heel erg bedankt voor je reactie en tips. Maar 3500 euro op een vrijdag is dit alleen voor de zaal? Of zit er eten of decoratie bij? Ik kan me voorstellen dat je er van baalt.

Moge Allah swt je hiervoor belonen.

03-03-2014, 17:20

Citaat door Steun:
Amien Lieve zuster heel erg bedankt voor je reactie en tips. Maar 3500 euro op een vrijdag is dit alleen voor de zaal? Of zit er eten of decoratie bij? Ik kan me voorstellen dat je er van baalt.

Moge Allah swt je hiervoor belonen.
Amien Insha Allah. Geen dank lieverd!
Nee, € 3.500 alleen voor de zaal beneden en de mannenzaaltje boven. Hier zit geen decoratie en eten bij. Daar zitten andere prijzen aan verbonden. Ik zou zelf nooit eten en decoratie bij ze nemen. Ik hoop dat ik je een stuk geholpen heb. Als je nog vragen hebt kun je me altijd PM-en!

03-03-2014, 19:22



Citaat door Mylove.:
Amien Insha Allah. Geen dank lieverd!
Nee, € 3.500 alleen voor de zaal beneden en de mannenzaaltje boven. Hier zit geen decoratie en eten bij. Daar zitten andere prijzen aan verbonden. Ik zou zelf nooit eten en decoratie bij ze nemen. Ik hoop dat ik je een stuk geholpen heb. Als je nog vragen hebt kun je me altijd PM-en!
Dit is echt duur. Ik ken iemand die in december er in is gestrouwd op zaterdag voor 3000 euro.
Ik had begrepen dat zaterdag 3000 was. Zondag de helft en vrijdag 500 euro goedkoper. Ik ga hem nu proberen te bereiken

03-03-2014, 20:02
Lieve zuster ik heb deze prijzen net door gekregen.
Ma t/m woe 800 euro. Do 1200 vrij 3000 zaterdag 3500 zondag 2000

Alleen dom heb ik niet gevraagd tot hoelaat het mogelijk is.
Weet jij misschien tot hoelaat je de zaal kan krijgen?

Ik heb hem in november gebeld. En toen was hij op alle dagen 500euro goedkoper.

03-03-2014, 22:16

Citaat door Steun:
Lieve zuster ik heb deze prijzen net door gekregen.
Ma t/m woe 800 euro. Do 1200 vrij 3000 zaterdag 3500 zondag 2000

Alleen dom heb ik niet gevraagd tot hoelaat het mogelijk is.
Weet jij misschien tot hoelaat je de zaal kan krijgen?

Ik heb hem in november gebeld. En toen was hij op alle dagen 500euro goedkoper.
Hij rekent waarborgsom erbij. Of hij geeft elk ieder een andere prijs.
Vind hem zoiezo echt een vaag mannetje en heb spijt van de zaal!
Ik heb m tot 02.00

03-03-2014, 22:55
Heb je ook in Schiedam gekeken of in Rotterdam Laroussa zaal.
ZI pm asa3ada

04-03-2014, 01:33

Citaat door sachahboun:
Heb je ook in Schiedam gekeken of in Rotterdam Laroussa zaal.
ZI pm asa3ada
Heb alleen via internet bekeken en die vond ik niet zo groot als nabat. Zijn er nog andere grote zalen in Schiedam?

04-03-2014, 01:35

Citaat door Mylove.:
Hij rekent waarborgsom erbij. Of hij geeft elk ieder een andere prijs.
Vind hem zoiezo echt een vaag mannetje en heb spijt van de zaal!
Ik heb m tot 02.00
Oh ja dat kan dan krijg je die borg wel terug als er niks vernield word. Mja met Marokkanen zou ik opletten op de toiletten.

04-03-2014, 01:55
Ik wil die zaal echt niet meer pff, iedereen neemt die tegenwoordig (Rotterdammers). Maar goed, ik heb 'm voor de zaterdag 3500.-
Catering van hun is echt goed; 30 euro per persoon. Verder kan je de beneden zaal verdelen dmv een gordijn. Dus mannen kunnen ook beneden.

04-03-2014, 08:22

Citaat door Steun:
Oh ja dat kan dan krijg je die borg wel terug als er niks vernield word. Mja met Marokkanen zou ik opletten op de toiletten.


Ja precies. Ga gewoon even langs en bespreek alle punten met hem. Ghair Insha Allah!

Citaat door meisjeschie:
Ik wil die zaal echt niet meer pff, iedereen neemt die tegenwoordig (Rotterdammers). Maar goed, ik heb 'm voor de zaterdag 3500.-
Catering van hun is echt goed; 30 euro per persoon. Verder kan je de beneden zaal verdelen dmv een gordijn. Dus mannen kunnen ook beneden.
Ik heb hun catering ooit meegemaakt en vond het echt verschrikkelijk. Ik denk dat je met de eigenaar strikte afspraken moet maken en vaker na moet gaan. Het is niet bepaalt iemand van zijn woord.

04-03-2014, 10:56



Citaat door meisjeschie:
Ik wil die zaal echt niet meer pff, iedereen neemt die tegenwoordig (Rotterdammers). Maar goed, ik heb 'm voor de zaterdag 3500.-
Catering van hun is echt goed; 30 euro per persoon. Verder kan je de beneden zaal verdelen dmv een gordijn. Dus mannen kunnen ook beneden.
Waarom wil je die zaal niet? Omdat daar veel mensen in trouwen?

04-03-2014, 10:58
Je hebt ook geen zaal in Rotterdam die net zo mooi als die zaal is. Alleen hoe is het buiten? Als ik het via internet bekijk dan lijkt het op een industriegebied. Ziet het een beetje normaal uit vanuit de buiten kant?

04-03-2014, 12:30

Citaat door Steun:
Je hebt ook geen zaal in Rotterdam die net zo mooi als die zaal is. Alleen hoe is het buiten? Als ik het via internet bekijk dan lijkt het op een industriegebied. Ziet het een beetje normaal uit vanuit de buiten kant?
Het is een industriegebied/haven achtig iets. De omgeving is niks! Wel veel parkeer plaatsen

Pagina's : [1] 2 3