Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse tvzenders



Pagina's : [1] 2

02-03-2014, 00:57
Gegroet mede-Marokkanen,

Deze topic plaats ik n.a.v. de grote vraag naar Marokkaanse (arabische) televisiezenders. Veel Marokkaanse zenders worden niet op de Nederlandse tv vertoond. Daarvoor heb ik een oplossing gevonden. Tegen een eenmalige betaling bied ik je een speciale box aan waarop je Marokkaanse tvzenders kunt bekijken. Dit is zonder schotel. Je hebt wel een internetverbinding nodig. Na de eenmalige betaling zijn er geen maandelijkse abonnementskosten. De zenders blijven voor altijd en hier krijg je ook garantie bij.

Voorbeelden van zenders die je kunt bekijken:
- 2M
- Al maghribia
- Zee Aflam(films uit verschillende landen met arabiche voiceover/ondertiteling)
- MBC 1,2,3,4, Max, Action en Bollywood!
- Tunsia
- Groot scala aan Rotana zenders.(bijv aflam, classic etc)
- Dubai
- en nog veel meer zenders die in de smaak vallen bij de Marokkaanse gemeenschap.

Dit is een goedkoop en simpel alternatief voor de schotel. Geen gezeik met schotels verschuiven meer :P

Voor meer informatie kun je me pm'en.

PS: ik heb geen flauw idee of ik dit hier wel mag posten. Ik hoor graag van de beheerders als ik een regel heb overtreden.

02-03-2014, 10:39


hoeveel zijn de kosten van zo n box

02-03-2014, 13:43
de kosten zijn eenmalig 150 euro. Je hebt hiernaast GEEN abonnementskosten. De zenders blijven voor altijd.

02-03-2014, 13:47

Citaat door Khalidb19:
de kosten zijn eenmalig 150 euro. Je hebt hiernaast GEEN abonnementskosten. De zenders blijven voor altijd.
oke waar op te halen

02-03-2014, 13:54


Af te halen in Schiedam. Ik kan het ook langs komen brengen doordeweeks als je hier behoefte aan hebt.

02-03-2014, 15:57
nee ik kom wel ophalen alleen nog een vraag het is voor oude vrouw de apparaat moet wel bedient worden met afstandsbediening en niet iets van Xbmc

10-03-2014, 14:36
Raspberry Pi?
Die dingen kosten niet eens 50 euro man.

10-03-2014, 17:00

Citaat door MOOPIE:
Raspberry Pi?
Die dingen kosten niet eens 50 euro man.

is de raspberry pi te bedienen met een afstandsbediening dan

10-03-2014, 23:09
Afzetter. Raspberry kost 4 tientjes. En zoiezo ken je op je lappie installeren en hdmi kabel erop en kijken maar. 150euro beetje overdreven gast


Verzonden vanaf mijn iPhone

11-03-2014, 08:29
Nou ik gebruik al 2 jaar XBMC en ik heb er geen problemen mee. Ik heb een mediaspeler met Androïd gekocht..en Xbmc geinstaleed En mijn telefoon gebruik ik als afstandbediening..

11-03-2014, 10:46

Citaat door Sylar:
Nou ik gebruik al 2 jaar XBMC en ik heb er geen problemen mee. Ik heb een mediaspeler met Androïd gekocht..en Xbmc geinstaleed En mijn telefoon gebruik ik als afstandbediening..

hoe heet de afstandsbediening app die je gebruikt

11-03-2014, 11:02
kan iemand mij vertellen waar ik die raspberry kan halen omgeving adam of rotterdam?
ik woon erg laag en heb bomen voor me er was een monteur gekomen die zei kan helaas niet dus zoek andere oplossing.
Kan iemand mij wat meer vertellen daarover?

11-03-2014, 11:48



Citaat door Bin_lady:
kan iemand mij vertellen waar ik die raspberry kan halen omgeving adam of rotterdam?
ik woon erg laag en heb bomen voor me er was een monteur gekomen die zei kan helaas niet dus zoek andere oplossing.
Kan iemand mij wat meer vertellen daarover?

op marktplaats heb je raspberrys genoeg gewoon zoeken op je postcode met dichterste adres kun je het afhalen ook zijn er raspberry verkopers die alleen het verzenden

11-03-2014, 12:13

Citaat door mv500:
hoe heet de afstandsbediening app die je gebruikt
Je hebt er veel, maar ik zelf gebruik Official XBMC remote te downloaden bij de Playstore

12-03-2014, 12:28
Heb xbmc op me ipad, iphone en laptop. Werkt al jaren perfect.




Verzonden vanaf mijn iPhone

Pagina's : [1] 2