Bekijk volle/desktop versie : Wie is voor jou de beste trainer ter wereld?



Pagina's : [1] 2 3 4

01-03-2014, 00:35
In deze topic verwacht ik veel discussie's omdat er zoveel goede trainers bestaan.

Ik trap wel af:

Louis Van Gaal en Fabio Capello: Ik ben zeer gecharmeerd door Van Gaal omdat hij een geweldige tacticus is, kan van niets een geweldige ploeg man.

Fabio Capello ben ik ook een groot fan van en ik weet zeker als hij nog een paar jaar kreeg bij Real dan hadden ze de CL gewonnen. Geweldige trainer.

01-03-2014, 00:38


De beste trainer van de wereld is iemand die aanvallend met zijn team voetbalt

01-03-2014, 00:43
Ik ben ook echt verrast door Carlo Ancelotti. Wat een geweldige trainer, ook hoe die omgaat met de pers en zijn spelers. Hij is helemaal niet bezig met vrije tijd van zn spelers, ze mogen doen wat ze willen. Mourinho was fucking streng, dag voor de wedstrijd sliepen spelers al op de club, dit is nu anders.

Ook goed hoe die Isco gewoon op de bank zit of t publiekslieveling is of niet, hij zei tegen Perez ik wil Di Maria ik hoef geen Ozil meer. Iedereen verklaade Ancelotti voor gek en wat blijkt nu. Di Maria is gewoon voor Ancelloti's speelstijl geschikt, afgelopen jaren speelde Di Maria veel goede maar ook veel slechte wedstrijden, vaak onnodig dribbelen, nu met zijn snelheid en conditie is tie aanvallend en verdedigend dreigend gewoon bal afpakken en inleveren.

Echte gentlemen Carlo Ancelotti, als het aan mij ligt mag tie nog minimaal 5 jaar blijven.

01-03-2014, 00:48
Pep Guardiola.

Je kan aan zijn invloed echt duidelijk zien, en zijn spel is aanvallend herkenbaar.
Hij kan een team echt beter maken en aantrekkelijk voetbal laten spelen.

01-03-2014, 00:51



Citaat door Irish_Boy:
Pep Guardiola.

Je kan aan zijn invloed echt duidelijk zien, en zijn spel is aanvallend herkenbaar.
Hij kan een team echt beter maken en aantrekkelijk voetbal laten spelen.
vind je? Het is een geweldige trainer maar irriteer me er ook vaak aan, 90 minuten lang dat eindeloze getik. Ik hou van trainers met disicpline, keihard werken, met zn alle verdedigen en met zn alle aanvallen

01-03-2014, 01:04

Citaat door Irish_Boy:
Pep Guardiola.

Je kan aan zijn invloed echt duidelijk zien, en zijn spel is aanvallend herkenbaar.
Hij kan een team echt beter maken en aantrekkelijk voetbal laten spelen.
Als Pep echt goed is moet hij naar Feyenoord gaan en ze dan Kampioen laten worden. Niet naar Barcelona dat altijd al presteert en daarna naar Bayern gaan dat al presteert en dan zeggen dat hij het gemaakt heeft...

01-03-2014, 01:11
Ferguson natuurlijk.
Sinds hij weg is lijkt United een amateurclub.
Haalt beste naar boven bij zijn spelers.

Waarom vindt je Mourinho te streng maar je vindt van Gaal de beste?
Van Gaal is nog strenger dan Mourinho..


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

01-03-2014, 01:16
SAF. Gruwelijke trainer. Mourinho. Met hem kom je overal ver. Pep heeft Barca het best voetbal laten zien en nu doet ie dat bij Bayern. Deze 3 zijn de beste als het gaat om voetbal, discipline, tactiek, omgaan met spelers en de pers.

01-03-2014, 01:27

Citaat door marmita-lover:
Ferguson natuurlijk.
Sinds hij weg is lijkt United een amateurclub.
Haalt beste naar boven bij zijn spelers.

Waarom vindt je Mourinho te streng maar je vindt van Gaal de beste?
Van Gaal is nog strenger dan Mourinho..


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
mourinho is een debiel man een geweldige trainer, maar altijd ruzies met zn collega's als je zo een grootheid als wenger met de grond gelijkt maakt, dat zie ik van gaal niet doen. Casillas behandelen alsof t een speler is die net komt kijken.

01-03-2014, 01:29

01-03-2014, 01:37

Citaat door abdel_15:

Wat een onzin?
Hij mag Ferguson de veters niet eens strikken haha


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

01-03-2014, 01:37

Citaat door realmadridno1:
mourinho is een debiel man een geweldige trainer, maar altijd ruzies met zn collega's als je zo een grootheid als wenger met de grond gelijkt maakt, dat zie ik van gaal niet doen. Casillas behandelen alsof t een speler is die net komt kijken.

Klopt die man is niet 100
Ewa elke coach lijkt soms steekje los te hebben hahaha


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

01-03-2014, 01:39


Wenger? Taz, beste scout misschien HAHAHA

01-03-2014, 01:41

Citaat door realmadridno1:
Wenger? Taz, beste scout misschien HAHAHA

Nu ga je weer horen geen geld ter beschikking...
Nee dat had mourinho ook niet met porto en klopp met dortmund


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

01-03-2014, 01:42

Citaat door realmadridno1:
vind je? Het is een geweldige trainer maar irriteer me er ook vaak aan, 90 minuten lang dat eindeloze getik. Ik hou van trainers met disicpline, keihard werken, met zn alle verdedigen en met zn alle aanvallen
Ik vindt de speelvisie belangrijk, aanvallend denken met schoon spel, altijd vooruit willen voetballen. En pas toeslaan op de juiste moment. En met zijn allen weten wanneer je druk moet zetten om ver vooruit en de 8 seconden regel van Guardiola uit te voeren, vereist samenwerking, hard werken en ga zo maar door.

Geen afbrokkel voetbal zoals Mourinho, of verdedigend denken en dan alleen gokken op counters, dat is mij te min.

Pagina's : [1] 2 3 4