Bekijk volle/desktop versie : sluier voor witte henna-takshita

10-02-2003, 13:55
sallaam mensen,

insa-allah ga ik binnenkort trouwen, nu heb ik voor mijn henna dag speciaal een wit-zilveren takshita aangeschaft. Ik ben nu op zoek naar wit/zilveren sieraden en een sluier . Ik hoop dat iemand mij hieraan kan helpen, als iemand toevallig bovenstaand in bezit heeft of weet waar ik dit kan huren dan hoor ik dit graag van jullie. Alvast bedankt meiden.

liefs aankomend bruidje.......................

10-02-2003, 15:30

he nadia,

het is namenlijk zo dat ik met de henna gesluierd wil zijn als mijn schoonfamilie komt, dat is bij de berberse mensen gewoonte. ik wil zo'n dunne sluier als wat een neggafa meestal gebruikt bij chadda tangawia. Weet je wel zo'n doorzichtige met evt. kant aan de zijkanten. En als ze eenmaal binnen zijn dat ik de sluier naar achteren doe, het mag ook mooie doorzichtige stof zijn...............

liefs.

10-02-2003, 15:34

Citaat:
Origineel gepost door jamiel24
sallaam mensen,

insa-allah ga ik binnenkort trouwen, nu heb ik voor mijn henna dag speciaal een wit-zilveren takshita aangeschaft. Ik ben nu op zoek naar wit/zilveren sieraden en een sluier . Ik hoop dat iemand mij hieraan kan helpen, als iemand toevallig bovenstaand in bezit heeft of weet waar ik dit kan huren dan hoor ik dit graag van jullie. Alvast bedankt meiden.

liefs aankomend bruidje.......................
je kan zo een sluier ook zelf maken
ik heb er een voor mijn nicht gemaakt toen der tijd
en voor die sieraden kan je hier op de haagsche markt heel ver komen

10-02-2003, 17:19
he mijn nicht is pas getrouwd en heeft zo een thuis liggen ik weet precies welke je bedoelt. trouwens ben jij niet die vriendin van ouarda?

10-02-2003, 22:48

hier in Utrecht op de damstraat bij kanaalstraat naast de vis boer kun je mooie berberse sieraden kopen ze zijn zilver en ze zijn echt schiterend meschien moet je daar eens gaan kijken

10-02-2003, 23:07
nee ik ben geen nichtje van ouarda....................verhuurt jou nicht haar sluier???????????????

12-02-2003, 11:23
Nou mensen is er dan niemand die er toevallig zo een in bezit heeft?????

12-02-2003, 11:35

Citaat:
Origineel gepost door jamiel24
Nou mensen is er dan niemand die er toevallig zo een in bezit heeft?????
waarom maak je er niet een

23-02-2003, 22:00
ik heb weleen zilvere sluier, wat de negaffa ook gebruikt, je draagt hem achter en is ongeveer 2 meter lang ik heb ook zilvere sieraden en een kroon bij als je intresse hebt laat het me weten religie@hotmail.com

25-02-2003, 12:41
jamiel 24 stuur me een pm vertel ik je wanneer je hen kan komen op halen.