Bekijk volle/desktop versie : help me !!



22-02-2005, 17:16
ik dacht dat ik van je af was.
maar tog kreeg ik weer een bericht dat je me mist en dat je nog van me hou..
ik dacht van je af te zijn.
en uit het niets kom je weer zomaar terug in me leven.
ik heb nog gevoelens voor hem en dat weet hij ook..
maar ik heb nu een vriend en nu komt hij weer met die bericht en ik ben bang dat ik weer gek op hem wordt..
maar ik wil verder gaan met me vriend maar tog als hij weer doorgaat dan wordt ik weer verliefd


a u b dames wat voor tips hebben jullie jongens mogen ook hoor

22-02-2005, 17:23


Al wil je mijn persoonlijke advies....
Laat em niet weer je hart breken...!!
Alsz je vriend die je nu hebt liever is en volwassener...
moet je bij hem blijven...
wat denkt ie wel..?
dat ie je zomaar als een speeltje op de grond kan gooien.....
en dan weer oprapen wanneer hij zin in heeft...
Laat jezelf niet alsz speeltje gebruiken..en vergeet em...
Ook al isz et het moeilijkste...!
Komt een beetje alsz men gedicht "verdwijn"Op neer...!!

22-02-2005, 17:45
Ja is moeilijk he dan
want ik weet voor je ex zul je altijd een zwak hebben maar denk eraan je gaat verder, dus met je nieuwe vriend... ook al is het moeilijk maar probeer hem maar te vergeten en maak hem dat ook maar duidelijk,
succes

22-02-2005, 19:11
meid laat je niet gek maken.....neem desnoods een ander nummer en hij zal er niet achter komen...geloof me hij wil je gewoon weer gek maken tot hij jou weer in zijn macht heeft en dan laat hij je weer als een baksteen vallen alleen om het feit dat hij het niet kan hebben dat je gelukkig bent met iemand anders.......doe het voordat het te laat is!!!!

22-02-2005, 19:54


Ik zou niet terug gaan als ik jou was en inderdaad gewoon een ander nummer nemen! Sommige jongens kunnen misbruik maken van de zwakte punt van een meisje. Succes

25-02-2005, 20:29
Hey meid, ik weet precies hoe je je voelt (tenminste gedeeltelijk) tussen mij en mn vriend gaat t ook niet meer zo perfect al een tijdje, t gaat gewoon niet echt meer. En toch blijft hij zeggen dat ie van me houdt en dat ie me mist als we elkaar weer ff niet hebben gesproken. Dat is heel moeilijk. Ik denk dt ik ook al ik ooit insha allah iemand anders tegen zal komen mijn ex nooit helemaal zal kunnen vergeten, lastige situatie he

En toch denk ik dat t het best is voor jou om hem gewoon te vergeten. Je hebt een leuke vriend nu, waarbij je je waarshijnlijk beter voelt en die je beter behandelt, dt moet je niet laten gaan voor iemand die je niet waard is en niet weet wat ie wil. Hij heeft zijn kand gehad en heft die verpest. Laat het verleden achter je en richt je op het hier en nu en op je toekomst.
Ik wens je heeeel erg veel succes en geluk met je vriend meid

kussiees

02-03-2005, 09:11

Citaat door moi8:
Hey meid, ik weet precies hoe je je voelt (tenminste gedeeltelijk) tussen mij en mn vriend gaat t ook niet meer zo perfect al een tijdje, t gaat gewoon niet echt meer. En toch blijft hij zeggen dat ie van me houdt en dat ie me mist als we elkaar weer ff niet hebben gesproken. Dat is heel moeilijk. Ik denk dt ik ook al ik ooit insha allah iemand anders tegen zal komen mijn ex nooit helemaal zal kunnen vergeten, lastige situatie he

En toch denk ik dat t het best is voor jou om hem gewoon te vergeten. Je hebt een leuke vriend nu, waarbij je je waarshijnlijk beter voelt en die je beter behandelt, dt moet je niet laten gaan voor iemand die je niet waard is en niet weet wat ie wil. Hij heeft zijn kand gehad en heft die verpest. Laat het verleden achter je en richt je op het hier en nu en op je toekomst.
Ik wens je heeeel erg veel succes en geluk met je vriend meid

kussiees
harstikke bedankt meiden
maar tog is het moeilijk om hem af te wijzen ik wet dat het beter is maar het is heel moeilijk om dat te zegge.
maar ik heb al geegd tegen hem dat ik hem niet meer wil ensjow
en he nog niks terug gehad dus ik denk dta die het nu in de gaten heb

02-03-2005, 09:31

Citaat door rdam girl:
ik dacht dat ik van je af was.
maar tog kreeg ik weer een bericht dat je me mist en dat je nog van me hou..
ik dacht van je af te zijn.
en uit het niets kom je weer zomaar terug in me leven.
ik heb nog gevoelens voor hem en dat weet hij ook..
maar ik heb nu een vriend en nu komt hij weer met die bericht en ik ben bang dat ik weer gek op hem wordt..
maar ik wil verder gaan met me vriend maar tog als hij weer doorgaat dan wordt ik weer verliefd


a u b dames wat voor tips hebben jullie jongens mogen ook hoor
Hallo ik ben samira en ik heb hetzelfde probleem. maar ik wil je waarschuwen wat mij is overkomen. Ik heb een nieuwe vriend en mijn vorige vriend stuurde mijn ook allemaal berichtjes, spannend gevoel.....maar ik had de knoop gelijk goed moeten doorhakken , want mijn vorige vriend wou mij opeens weer zien en is na een maand bij mijn nieuwe vriend voor de deur geweest en heeft mijn nieuwe vriend bedreigd,, ik had nooit verwacht dat mijn ex zo gek ging doen, dus kijk uit ze weten op een gegeven moment niet meer wat ze doen, en dan wordt het echt moeilijk. een man kan van een lieve man ineens in een monster veranderen. kijk uit. als hij je eenmaal haat (DOORDAT JIJ TE LANG PIEKERDE , WAT IK OOK DEED')
dan ken het uit de hand lopen... ik hoop dat je goed nadenkt en een juiste beslissing neemt en rekening houd met andermans gevoelens en jezelf niet te vergeten. Oke ik hoop dat dit je blijmaakt en dat je deze raad als bescherming ziet. OKe , groetjes van Samira

02-03-2005, 09:47

Citaat door rdam girl:
ik dacht dat ik van je af was.
maar tog kreeg ik weer een bericht dat je me mist en dat je nog van me hou..
ik dacht van je af te zijn.
en uit het niets kom je weer zomaar terug in me leven.
ik heb nog gevoelens voor hem en dat weet hij ook..
maar ik heb nu een vriend en nu komt hij weer met die bericht en ik ben bang dat ik weer gek op hem wordt..
maar ik wil verder gaan met me vriend maar tog als hij weer doorgaat dan wordt ik weer verliefd


a u b dames wat voor tips hebben jullie jongens mogen ook hoor
Salaam aleikoem...

ik weet niet of je moslim bent zoja ( Insha Allah )
Lieverd weet dat relatie's voor het huwlijk verboden zijn in de Islam.
wat je nu heb meegemaakt ghayr insha Allah .
Ik hoop dat je oprecht berouw heb getoont aan jou schepper Insha Allah ..

wat je nu voelt is shaytaan.. probeer je zoveel mogelijk met jou geloof bezig te houden dit zal je heel erg veel Helpen neem dat van mij aan ..

Moge Allah Ons leiden

Ameen

Wa Salaam

Selima

03-03-2005, 16:42
ik ben geen moslima maar ik begrijp wel wat je ermee bedoel somige worden dan.
maar ik mis hem ook nog en ik hou nog van hem en dat weet hij gewoon!!
maar ik vindt het echt moeilijk om hem te vergeten wollah ik was der bijna vanaf kreeg ik opeens die email !!

het is echt moeilijk en ook nog als je een vriend heb want ik wil het niet aan hem vertelen weet je want ik weet dat die ruzie gaat krijgen !!