Bekijk volle/desktop versie : Selectie van Frankrijk, Nu live te zien(Video live stream)



Pagina's : [1] 2

27-02-2014, 14:02

Citaat door Redstar:
Ik ben benieuwd wie deshamps oproept tegen Nederland

http://www.fff.fr/actualites/138470-551104-14h-la-liste-devoilee-en-direct-
.

27-02-2014, 14:08


gruwelijke elftal

als deze team niet de halve finale haalt van wk dan weet ik het ook niet meer

27-02-2014, 14:10

Citaat door Redstar:
Geen Nasri-Abidal-Clichy-Rami

Payet vind ik slecht, had liever Nasri, maar voor de rest goede selectie, ze zullen NL oprollen
ik ben in Maart daar aanwezig ..ik ga naar Parijs (bezoek aan mijn familie) en daarna wedstrijdje pikken

27-02-2014, 14:21

Citaat door Redstar:
Hij zegt dat Nasri en Abidal wk kunnen vergeten, dit is het team die naar het wk zal gaan, Nasri heeft zich slecht gedragen toen ze hadden verloren van Ukraine 2-0 , mits er gebleseerde uitvallen kunnen ze bij komen, maar dit is voor 90% het team die naar het wk gaat, Dus ook geen Rami, je voodoo LG
ik doe voodoo alleen op Marokkaanse landverraders

27-02-2014, 15:15



Citaat door LaasteGeruchten:
ik doe voodoo alleen op Marokkaanse landverraders
Goed bezig jongen

Geen Rami
Geen Maher
Geen Appelvlaai
Geen Boularhouz
Geen Bakkali
Geen El Younoussi
Geen Abdelloue
Geen Bellarabi

Super gewoon!!!

27-02-2014, 15:18
Kijk jij serieus live naar deze onzin, wat ben jij journalist ofzo

27-02-2014, 15:20
jullie kijken naar namen maar ze vormen echt geen collectief

27-02-2014, 19:10

Citaat door Redstar:
Bakkali gaat wel naar het wk, Belgie had hem dat beloofd als die voor ze zou kiezen
Denk je het nu nog steeds?

Wat denk je? Die Europeanen gebruiken ons alleen als het hen uitkomt. Zoniet dan ben je een nobody!

27-02-2014, 23:15

Citaat door Redstar:
Doel: Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Ajax), Michel Vorm (Swansea City), Jeroen Zoet (PSV), Maarten Stekelenburg (Fulham)

Verdediging: Jeffrey Bruma (PSV), Jordy Clasie (Feyenoord), Leroy Fer (Norwich City), Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi (beiden Feyenoord), Karim Rekik (PSV), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Ron Vlaar (Aston Villa), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain)

Middenveld: Daley Blind (Ajax), Nigel de Jong (AC Milan), Siem de Jong, Davy Klaassen (beiden Ajax), Quincy Promes (FC Twente), Davy Pröpper (Vitesse), Stijn Schaars (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray), Kevin Strootman (AS Roma)

Aanval: Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Memphis Depay (PSV), Klaas Jan Huntelaar (Schalke 04), Dirk Kuyt (Fenerbahçe), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Manchester United) en Arjen Robben


VS

Doel: Hugo Lloris (Tottenham Hotspur), Steve Mandanda (Olympique Marseille), Stéphane Ruffier (Saint-Étienne)

Verdediging: Mathieu Debuchy (Newcastle United), Patrice Evra (Manchester United), Laurent Koscielny (Arsenal), Bacary Sagna (Arsenal), Mamadou Sakho (Liverpool), Raphaël Varane (Real Madrid), Eliaquim Mangala (FC Porto), Lucas Digne (Paris Saint-Germain)

Middenveld: Blaise Matuidi (Paris Saint-Germain), Paul Pogba (Juventus), Moussa Sissoko (Newcastle United), Clément Grenier (Olympique Lyon), Yohan Cabaye (Paris Saint-Germain), Rio Mavuba (Lille)

Aanval: Karim Benzema (Real Madrid), Olivier Giroud (Arsenal), Dimitri Payet (Olympique Marseille), Franck Ribéry (Bayern München), Loïc Rémy (Newcastle United), Antoine Griezmann (Real Sociedad) en Mathieu Valbuena (Olympique Marseille).


Broer wat voor een speler is Payet...is hij beter als Riviere & Thauvin?

27-02-2014, 23:25

Citaat door Redstar:
hij s niks, maar hij is marseille , daar was deshamps trainer van, ik snap ook niet, Payet wel een geen Nasri
Maar Thauvin is ook Marseille speler en Nasri is een ex-Marseille speler...wrm dan een bedorve speler (alhoewel hij zoiezo beter is als alle NL talenten) hahaha

Pagina's : [1] 2