Bekijk volle/desktop versie : Werk Vrijwilligerswerk?



Pagina's : [1] 2 3

27-02-2014, 12:53
Wie doet dat in A'dam en omgeving?

Ervaringen?

27-02-2014, 13:43


Niet daar in de buurt, lijkt me ook geen vrijwilligerswerk meer, maar meer het krijgen van hoofdpijn.

27-02-2014, 13:45
Ik doe vrijwilligerswerk, twee verschillende. Tussenhaakjes, sta ook aangemeld bij een derde alleen daar is nog niets van gekomen. Kan je die site overigens wel sturen. In wat heb je interesse?

27-02-2014, 13:57

Citaat door mr_goofy:
Niet daar in de buurt, lijkt me ook geen vrijwilligerswerk meer, maar meer het krijgen van hoofdpijn.
Dat is nou eenmaal de afstand dat binnen mijn vermogen ligt.

27-02-2014, 13:58



Citaat door Diffrent_:
Ik doe vrijwilligerswerk, twee verschillende. Tussenhaakjes, sta ook aangemeld bij een derde alleen daar is nog niets van gekomen. Kan je die site overigens wel sturen. In wat heb je interesse?
Wat goed! Wat zijn de ervaringen? Mag ik vragen wat je doet ... Dacht zelf aan het begeleiden van kindjes met een taalachterstand oid.

27-02-2014, 14:00

Citaat door Sephora.:
Dat is nou eenmaal de afstand dat binnen mijn vermogen ligt.
Dan zou ik er toch goed over nadenken om vrijwilligerswerk te gaan doen :hihI:

27-02-2014, 14:43

Citaat door mr_goofy:
Dan zou ik er toch goed over nadenken om vrijwilligerswerk te gaan doen :hihI:
Kan ik uit jouw eerste reactie concluderen dat jij ook vrijwilligerswerk verricht? Zo ja, wat doe je?

Jawel, ik heb veel vrije tijd over die ik onder andere op deze manier nuttig kan besteden.

27-02-2014, 15:37
Staat alleen goed op CV.
Dus heb het alleen daarbij toegevoegd.

27-02-2014, 15:38

Citaat door Sephora.:
Kan ik uit jouw eerste reactie concluderen dat jij ook vrijwilligerswerk verricht? Zo ja, wat doe je?

Jawel, ik heb veel vrije tijd over die ik onder andere op deze manier nuttig kan besteden.
Ik begeleide jongeren bij activiteiten.

27-02-2014, 15:42
ik heb ervaring en het is echt heel leuk

bekijk de onderstaande link

http://www.deregenboog.org/projecten

27-02-2014, 22:47

Citaat door Sephora.:
Wat goed! Wat zijn de ervaringen? Mag ik vragen wat je doet ... Dacht zelf aan het begeleiden van kindjes met een taalachterstand oid.
Zie je hoekje. Ik vind het fijn om te doen. Help graag. En net zoals jij wou ik eerst ook een paar uur opvullen. Nu is dat wel anders, alles een beetje proppen haha. Enfin, ik doe het echt graag. De eerste vrijwilligerswerk, die vind ik toch wel het fijnste. Misschien omdat die zo persoonlijk is, je bouwt toch een soort band op. Vandaag ook de voortgang gezien. Erg trots!!! Hetgeen wat jij wilt doen is tof. Doel je dan op een soort huiswerk klas? Vind je meestal bij buurthuizen. Ben je overigens al opzoek geweest?

27-02-2014, 23:11
Different, geef mij ook eens die link als je wil .

27-02-2014, 23:56



Citaat door Happyy:
Different, geef mij ook eens die link als je wil .
Zie je hoekje. Ts, ben het vergeten te hoeken. Herinner mij eraan!! Happy, ik ben hier aangemeld maar heb er nog niets mee kunnen doen. Geen tijd, maar kan het je wel uitleggen. Indien nodig.

28-02-2014, 00:08
Thuiszorg bij ouderen die het moeilijk hebben om een verzorgende aan te nemen. Altijd vraag naar.

28-02-2014, 09:50
Different, bedankt!! Heb me ingeschreven etc, alleen wil ik me in een ander branche inzetten.

Voor jou TS is de link van different goed. Je kunt ook nog eens meteen aan de slag!

Goodluck!

Pagina's : [1] 2 3