Bekijk volle/desktop versie : "Mooie witte tanden bij House of Improvement in Tilburg voor 30,00



26-02-2014, 21:18
Mooie witte tanden bij House of Improvement in Tilburg




Voortaan lachend door het leven na je tanden gebleekt te hebben bij House of Improvement. Door de NON-peroxide basis gel zijn je tanden direct een stuk witter. De behandeling duurt 45 minuten, maar die stralend witte lach houd je veel langer.


Wat wordt er geveild?


Intakegesprek
Non-peroxide tandenbleekbehandeling (3 x 15 minuten)
T.w.v. € 199,95
Voor 1 persoon

Data

Geldig tot 6 maanden na het sluiten van de veiling.
In overleg met de aanbieder, op basis van beschikbaarheid.
Reserveer tijdig in verband met de beschikbaarheid.


Het is een bon van vakantieveilingen.nl Ik ben er net achter gekomen dat ik er al eentje had gewonnen.
Je kunt de bon kopen voor 30,00.

26-02-2014, 21:26


Echt super slecht voor je tanden ook die whitning tandpasta's!!!

26-02-2014, 21:32

Citaat door Volwassenmeid:
Echt super slecht voor je tanden ook die whitning tandpasta's!!!
Zij maken gebruik van bleekgellen die een NON-peroxide basis hebben, lampen die geen warmte uitstralen en een PH neutrale gel. Hierdoor kunnen zij ervoor zorgen dat je tanden in slecht een weer prachtig wit zullen worden. Wetenschappelijk onderzoek en de praktijk hebben uitgewezen dat de technologie absoluut risicovrij is en geheel veilig voor je tanden, je tandvlees, het glazuur en eventuele bruggingen, vullingen of kronen. Vanaf 1 november 2012 gebruiken zij geen peroxide meer in hun gellen. Door een nieuwe Europese richtlijn mogen deze producten vrijwel nergens meer worden gebruikt.

26-02-2014, 21:39
Ik wil m wel...waar woon je kan ik m halen? Ik ben zaterdag toevallig in Tilburg.

Let me know.

26-02-2014, 21:58



Citaat door orientelqueen:
Ik wil m wel...waar woon je kan ik m halen? Ik ben zaterdag toevallig in Tilburg.

Let me know.
Check pm.