Bekijk volle/desktop versie : Marokkaans talent Anderlecht verkast naar Tottenham Hotspur



26-02-2014, 19:13
RSC Anderlecht zal na dit seizoen afscheid moeten nemen van Ismaïl Azzaoui. Volgens bronnen van Het Laatste Nieuws zal de zestienjarige vleugelspeler volgend seizoen bij Tottenham Hotspur aan de slag gaan.

Bij Anderlecht bevestigen ze alvast dat Azzaoui zal vertrekken. De Belgische jeugdinternational weigerde immers een contract te ondertekenen. "Dit is jammer, maar zijn transfer is niet van de orde van Januzaj", vertelt Jean Kindermans, hoofd opleidingen bij de landskampioen.

Lees verder: http://www.voetbalnieuws.be/news/103723/Anderlecht_speelt_jeugdtalent_kwijt_aan_Tottenham_ Hotspur#ixzz2uS9x6ZbH

26-02-2014, 19:24


Boeit me geen flikker zolang hij niet voor Marokko uitkomt.
Maar veel succes toegewenst!

26-02-2014, 19:41

Citaat door Smoothoperator:
Boeit me geen flikker zolang hij niet voor Marokko uitkomt.
Maar veel succes toegewenst!
Precies

26-02-2014, 19:58
Chaos of geen Chaos je kiest voor Marokko en niet voor de mensen die in de bond werken , wordt je opgeroepen moet je gewoon komen klaar punt uit !!

26-02-2014, 20:05



Citaat door Redstar:
het chaos er is geen bond, belangrijke wedstrijden zijn er nauwlijks,?? wat moeten ze dan doen afw8ten totdat die clowns van frmf serieus worden, die spelers willen spelen, en gaan niet op koekenbakkers en clowns wachten


belangrijke wedstrijden zijn er al over ongeveer 9 maanden .. bond komt in maart dit is gewoon een excuus van alle spelers er is chaos in de bond ik kom niet ... als speler moet je komen spelen voor je land wat boeit er of er chaos is of niet !!

26-02-2014, 22:02
Deze jongen heeft marokko al afgewezen want pim verbeek wou hem ook gebruiken op het wk -17