Bekijk volle/desktop versie : capabel onderwijs.



26-02-2014, 14:46
wie heeft er ervaring met capabel ? is het ook aan te raden ?

07-03-2014, 19:04


Ben er ook benieuwd naar. Zou graag een opleiding bij ze willen volgen. Gister was er geloof ik in amsterdam een open dag. Maar helaas niet geweest..Ik lees met je mee.

Uppp

12-03-2014, 10:42

Citaat door zeinab:
Ben er ook benieuwd naar. Zou graag een opleiding bij ze willen volgen. Gister was er geloof ik in amsterdam een open dag. Maar helaas niet geweest..Ik lees met je mee.

Uppp
ik zoek een maatje die met mij meekan en wil graag meer info

12-03-2014, 21:58
Ze geven gele goeie onderwijs, maar je kan heeeel moeilijk een stage plaats vinden. Er wordt liever gewerkt met roc helaas.
De 1 vind een stageplaats binnen no time en de ander zoekt een jaar lang door.
Je hebt anderhalf jaar de tijd om je stage af te ronden vanaf de datum dat je met je opleiding begint (als de opleiding tenminste 13 maanden duurt), anders moet je weer half jaar verlenging krijgen wat jou 4 tot 5000 kost.

22-03-2014, 13:58


woow!! heftig

23-03-2014, 20:34
Salaam dames, Ik volg een opleiding bij capabel. Als je snel je diploma wilt halen is het zeker aan te raden.Het is wel dat jaartje hard doorwerken en doorbijten.. Ik heb heel makkelijk een stage kunnen vinden, het enige wat ik een beetje jammer vind is dat je op school niet echt uitleg krijgt over bijvoorbeeld de opdrachten die je moet maken. Je werkt heel zelfstandig. Maar aan de andere kant gewoon denken het is maar en jaartje.. De gehele opleiding is 4000 inclusief als je een half jaartje gaat uitstellen.

23-03-2014, 20:56

Citaat door Bruidjje2014:
Salaam dames, Ik volg een opleiding bij capabel. Als je snel je diploma wilt halen is het zeker aan te raden.Het is wel dat jaartje hard doorwerken en doorbijten.. Ik heb heel makkelijk een stage kunnen vinden, het enige wat ik een beetje jammer vind is dat je op school niet echt uitleg krijgt over bijvoorbeeld de opdrachten die je moet maken. Je werkt heel zelfstandig. Maar aan de andere kant gewoon denken het is maar en jaartje.. De gehele opleiding is 4000 inclusief als je een half jaartje gaat uitstellen.
4000 euro yarabi... kostschool kost niets zoveel..

23-03-2014, 21:54
Yepp.. mjaah als je op zadkine of albeda de opleiding volgt kom je in die 3/4 jaar ook op zoiets uit....

24-03-2014, 12:50

Citaat door Bruidjje2014:
Salaam dames, Ik volg een opleiding bij capabel. Als je snel je diploma wilt halen is het zeker aan te raden.Het is wel dat jaartje hard doorwerken en doorbijten.. Ik heb heel makkelijk een stage kunnen vinden, het enige wat ik een beetje jammer vind is dat je op school niet echt uitleg krijgt over bijvoorbeeld de opdrachten die je moet maken. Je werkt heel zelfstandig. Maar aan de andere kant gewoon denken het is maar en jaartje.. De gehele opleiding is 4000 inclusief als je een half jaartje gaat uitstellen.


Kan je ook de studie in termijnen betalen? Is er ook een studie mey een stage die je in het buitenland mag/kan volgen?

Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk

24-03-2014, 22:41
Ja natuurlijk. Ik heb het ook niet in een keer betaald. Elk maand een bedrag van 322 betalen

24-03-2014, 23:31
Heb pas de opleiding pw3 afgerond. Is wel te doe n!

24-03-2014, 23:57

Citaat door misz_sousou:
Heb pas de opleiding pw3 afgerond. Is wel te doe n!
Vast en zeker een opluchting. Ik zit nu in blok vijf en moet blok vier herkansen. Best stresswekkend af en toe .. ghairr inshallah

25-03-2014, 07:41


Ik ga in sha Allaah in augustus de opleiding apothekersassistente volgen. Ik heb ook gebeld en geïnformeerd over een stageplek. Hier word je bij begeleid, dus ik maak me niet veel zorgen om een stageplek.
Je kunt ook kijken op hun site wanneer de open dagen zijn.. ze hebben veel open dagen.