Bekijk volle/desktop versie : aub wie heeft er een goeie solicitatiebrief



Pagina's : [1] 2

26-02-2014, 13:23
voor mij ??? het is een zeer aantrekkelijk functie voor mij, en wil daar met een goed woordje binnen komen.


26-02-2014, 13:23


Ligt toch aan de vacature?

26-02-2014, 13:30

Citaat door erkeer:
Ligt toch aan de vacature?
Ik snap wat je bedoeld klopt.

Alleen wil een goede basis tekst ..dan wil ik er wat aanpassen .

aanpassingen zullen toch wel van pas komen snap je.

26-02-2014, 13:32
soLicitatie?
Nooit van gehoord!

26-02-2014, 13:33



Citaat door NaamloosVrouw:
soLicitatie?
Nooit van gehoord!
sollicitatiebrief dan !

26-02-2014, 13:33

Citaat door Cd-R:
Ik snap wat je bedoeld klopt.

Alleen wil een goede basis tekst ..dan wil ik er wat aanpassen .

aanpassingen zullen toch wel van pas komen snap je.
Nee ik snap het niet

Solliciteren doe je naar aanleiding van een vacature. Die vacature bestaat uit voorwaarden en eisen etc voor een bepaalde functie. Dus als je solliciteert voor timmerman heb je een totaal andere brief dan voor een sollicitatie voor een kantoorbaan of als politieagent.

26-02-2014, 13:36

Citaat door erkeer:
Nee ik snap het niet

Solliciteren doe je naar aanleiding van een vacature. Die vacature bestaat uit voorwaarden en eisen etc voor een bepaalde functie. Dus als je solliciteert voor timmerman heb je een totaal andere brief dan voor een sollicitatie voor een kantoorbaan of als politieagent.
jongen ik heb altijd zo gedaan ! en 9 van de 10 nodigde ze mij gewoon uit voor een gesprek.

mohiem volgens mij snap je niet wat ik bedoel laat maar.

26-02-2014, 13:38

Citaat door Cd-R:
jongen ik heb altijd zo gedaan ! en 9 van de 10 nodigde ze mij gewoon uit voor een gesprek.

mohiem volgens mij snap je niet wat ik bedoel laat maar.
Ik snap niet wat je bedoelt dan nee. Maar ik zou zeggen gebruik die vorige brieven dan... aangezien je 90% kans hebt op een gesprek.

26-02-2014, 13:40

Citaat door Cd-R:
sollicitatiebrief dan !
Hahah! Oke dan!
Moge Allah je verblijden en je een goede baan geven!

26-02-2014, 13:44

Citaat door NaamloosVrouw:
Hahah! Oke dan!
Moge Allah je verblijden en je een goede baan geven!
shokran a lella , amien

26-02-2014, 13:45

Citaat door erkeer:
Ik snap niet wat je bedoelt dan nee. Maar ik zou zeggen gebruik die vorige brieven dan... aangezien je 90% kans hebt op een gesprek.
Haha dat is het nou juist, ik heb ze niet meer

26-02-2014, 13:45
Ik heb gewoon simpele motivatiebrief. Maar kan het pas vanavond sturen

26-02-2014, 13:46



Citaat door Cd-R:
Haha dat is het nou juist, ik heb ze niet meer
google.nl heeft er genoeg

26-02-2014, 13:49

Citaat door hadjbatata:
Ik heb gewoon simpele motivatiebrief. Maar kan het pas vanavond sturen
maak me blij a batata !

26-02-2014, 15:35
Motivatiebrief

Beste recruiter,

Middels de website: marokko.nl ben ik op terecht gekomen bij de vacature; ‘’vulploegmedewerker" voor 0-12 per week in Utrecht. Hierbij is het de bedoeling dat ik meehelp in de winkel om te zorgen voor een optimaal resultaat. Zelfstandigheid is voor mij de belangrijkste factor die ik zoek in een bijbaan, vandaar dat deze vacature mijn interesse heeft gewekt.
Ik ben ervan overtuigd dat ik na de trainingen, alles op een positieve manier kan laten verlopen. Het is aan mij om klanten op een klantvriendelijke manier te ontvangen, en ervoor te zorgen dat de klant de winkel met een gerust gevoel kan verlaten. Dit wordt bereikt door de regels hanteren en duidelijk te communiceren.
Professionaliteit en klantvriendelijkheid horen het fundament te zijn van elk gesprek; het is aan mij om te bewijzen dat ik de juiste persoon ben, - hiervan ben ik overigens overtuigd - ik moet alleen de kans krijgen om jullie hiervan te overtuigen.
In afwachting van hopelijk uw snelle antwoord verblijf ik.

--
Met vriendelijke groet,

hadjbatata
E-mail – hadjbatata@live.com




zoiets?

Pagina's : [1] 2