Bekijk volle/desktop versie : rijschool



26-02-2014, 09:37
wie kan me helpen aan het telnr van die rijschool in amsterdam waar je kan slagen tegen betaling?
please help mij,ik kan niet slagen op de gewone manier.
ik zit niet te wachten op vervelende reacties dus alleen serieuse reacties aub.

26-02-2014, 22:51


Hoe bedoel je dat je niet kan slagen op de gewone manier?

28-02-2014, 13:08
wegens gezondheidsklachten is mijn consentratie weg.

28-02-2014, 15:53

Citaat door juweeltjeinno:
wegens gezondheidsklachten is mijn consentratie weg.
Dan kan je beter niet gaan rijden. want je brengt je zelf in gevaar en een ander.

28-02-2014, 16:41



Citaat door MrWajow:
Dan kan je beter niet gaan rijden. want je brengt je zelf in gevaar en een ander.
Dat zegt ze niet, zegt alleen dat het problemen opleverd als ze gaat afrijden, door de problemen kan ze juist niet afrijden.

28-02-2014, 16:43

Citaat door Curly_lady:
Dat zegt ze niet, zegt alleen dat het problemen opleverd als ze gaat afrijden, door de problemen kan ze juist niet afrijden.
Wat is het verschil tussen afrijden en rijden?

28-02-2014, 16:46

Citaat door MrWajow:
Wat is het verschil tussen afrijden en rijden?
Als je afrijdt heb je een deadline om te slagen, ander verloopt je theorie of praktijk certificaat.
Dus als zij wegens gezondheidklachten niet kan afrijden en haar certificaten verlopen, dan moet zij alles opnieuw gaan doen.

Dus puur het afrijden gaat dan niet, als je een dag besluit om niet te rijden in de de auto, dan ben je niet verbonden aan een deadline dat iets gaat aflopen, tenzij je rijbrwijs verloopt of je APK of verzekering.


En dat is het verschil.

28-02-2014, 16:46
Als ik jou was zou ik niet eens aan een rijbewijs beginnen, het lukt je gewoon niet. Waarom betalen en dan jezelf in de prak rijden. Nou jezelf in de prak rijden is niet erg. Wel als je onschuldig persoon in gevaar brengt.

28-02-2014, 16:50

Citaat door Curly_lady:
Als je afrijdt heb je een deadline om te slagen, ander verloopt je theorie of praktijk certificaat.
Dus als zij wegens gezondheidklachten niet kan afrijden en haar certificaten verlopen, dan moet zij alles opnieuw gaan doen.

Dus puur het afrijden gaat dan niet, als je een dag besluit om niet te rijden in de de auto, dan ben je niet verbonden aan een deadline dat iets gaat aflopen, tenzij je rijbrwijs verloopt of je APK of verzekering.


En dat is het verschil.
hhahah je snapt mij verkeerd zuster.
Daarmee bedoel ik als je niet kan afrijden dan kan je ook niet rijden.

Het verschil tussen afrijden en rijden is geen verschil alleen heb je iemand naast je die je veilig moet stellen.
En dat zal je ook vaak hebben als je je rijbewijs hebt.

28-02-2014, 16:50

Citaat door Nadire:
Als ik jou was zou ik niet eens aan een rijbewijs beginnen, het lukt je gewoon niet. Waarom betalen en dan jezelf in de prak rijden. Nou jezelf in de prak rijden is niet erg. Wel als je onschuldig persoon in gevaar brengt.
Juistem en zeg ik namelijk ook.

01-03-2014, 02:23

Citaat door juweeltjeinno:
wie kan me helpen aan het telnr van die rijschool in amsterdam waar je kan slagen tegen betaling?
please help mij,ik kan niet slagen op de gewone manier.
ik zit niet te wachten op vervelende reacties dus alleen serieuse reacties aub.
als je kan rijden volgens de regels en je e.v aanvraagt dan bevestig je dat je in goede gezondheid verkeert en kun je afrijden toch?