Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk ervaringen in de mode(industrie)wereld??



26-02-2014, 00:23
sallam ou allaikoum,

zijn er mensen die bekend zijn in deze industrie?
ik wil zelf dus een eigen kledinglijn beginnen maar heb nog alleen wat schetsjes en een idee om hoe ik wil beginnen verder heb ik nog niks! bijv, een goed fabriek/contactpersoon die ook lage hoeveelheden kan produceren.
en ervaringen?

wa allaikoum sallam!!

30-03-2014, 22:39


In Casa heb je er, meestal in handen van buitenlanders. Schaaf je Frans maar aan

31-03-2014, 01:22
Ik raad je ook aan autocad aan te schaffen, als je met getekende schetsen gaat kost dit meer tijd en geld.
Autocad is duur maar is een éénmalige aankoop, en meeste professionals in de modeindustrie gebruiken atocad

31-03-2014, 18:18

Citaat door Fatima-antwerpe:
Ik raad je ook aan autocad aan te schaffen, als je met getekende schetsen gaat kost dit meer tijd en geld.
Autocad is duur maar is een éénmalige aankoop, en meeste professionals in de modeindustrie gebruiken atocad
he dank voor je reactie!
autocad is zooooooo kxt om me te werken. echt moeilijk, zou echt niet weten hoe ik het daarin moet tekenen

31-03-2014, 19:47



Citaat door loso:
he dank voor je reactie!
autocad is zooooooo kxt om me te werken. echt moeilijk, zou echt niet weten hoe ik het daarin moet tekenen
graag gedaan ... Opleiding hé

31-03-2014, 19:52
Het slagen van een project zit voornamelijk in de optimaliteit van de voorbereiding

31-03-2014, 23:03
hahaha ja ik doe een opleiding waar ik autocad 2 periodes bij krijg, de eerste is geweest. en weetje hoe ik mijn eindopdracht heb gemaakt ervoor? nou niet. heb iemand anders het laten doen omdat ik er niet uit kwam, maar had er wel een 7 voor! hahah. t is echt heeeel erg wennen dat programma. ('t was ee ntechnische tekening, maar t principe is vrijwel t zelfde.)

das een mooie btw, die ga ik onthouden. zit jij ook in het mode wereldje?

31-03-2014, 23:08

Citaat door loso:
hahaha ja ik doe een opleiding waar ik autocad 2 periodes bij krijg, de eerste is geweest. en weetje hoe ik mijn eindopdracht heb gemaakt ervoor? nou niet. heb iemand anders het laten doen omdat ik er niet uit kwam, maar had er wel een 7 voor! hahah. t is echt heeeel erg wennen dat programma. ('t was ee ntechnische tekening, maar t principe is vrijwel t zelfde.)

das een mooie btw, die ga ik onthouden. zit jij ook in het mode wereldje?
ja en nee heb een eigen "atelier".Heb wel mode gedaan op school en jaartje in Marokko bij een naaier geleerd voor kaftans en dergelijke. Ben er nu niet echt mee bezig omdat ik teveel om handen heb. Ik zou toch meer tijd steken in je voorbereiding, bespaard je geld en tijd en afhankelijkheid

01-04-2014, 00:55
ah oke mazian!
ja dankje, goeie tip inderdaad, een goede voorbereiding is het halve werk, en scheelt je indd bakken met geld!
wat voor atelier heeft ge?

01-04-2014, 03:37

Citaat door loso:
ah oke mazian!
ja dankje, goeie tip inderdaad, een goede voorbereiding is het halve werk, en scheelt je indd bakken met geld!
wat voor atelier heeft ge?
heeft ge? tré funny ... industrieel naaimachine en overlock en alle benodigheden om te naaien en te passen. Succes met je project/plannen

01-04-2014, 10:57
oh vet!
dankje jij ook veel succes/ghair!