Bekijk volle/desktop versie : Het verschillen tussen mannen en vrouwen



Pagina's : [1] 2 3

25-02-2014, 16:57

Citaat:
De gedachten van een vrouw:
Afgelopen avond; mijn man deed vreemd. We hadden afgesproken om elkaar te ontmoeten in een leuk restaurant om samen te eten. Ik was daarvoor winkelen met vriendinnen, dus dacht dat hij boos was op het feit dat ik een beetje laat was maar hij maakte er geen opmerking over. Het gesprek verliep tijdens het eten ook niet vlot. Dus ik stelde voor om na het eten een rustige plekje op te zoeken zodat we konden praten. Hij ging akkoord, maar zei niet veel.

Ik vroeg hem wat er aan de hand was. Hij antwoordde: 'Niets.' Ik vroeg hem of het mijn schuld was dat hij boos was. Hij zei dat hij niet boos was, dat het niets met mij te maken had en dat ik me geen zorgen moest maken. Op weg naar huis, vertelde ik hem dat ik van hem hield. Hij glimlachte een beetje en blijf verder stil. Ik kan zijn gedrag niet verklaren. Ik weet niet waarom hij niet wilde zeggen: 'Ik hou ook van jou.'

Toen we thuis kwamen voelde ik me alsof ik hem helemaal kwijt was. Alsof hij me niet meer wilde. Hij zat daar maar stilletjes op de bank en keek tv. Hij leek afstandelijk en afwezig te zijn. Ik kon de stilte en zijn stilzwijgen niet meer verdragen en besloot om naar bed te gaan. Ongeveer 15 minuten later kwam hij naar bed. Maar ik voelde nog steeds dat hij was afgeleid en dat zijn gedachten ergens anders waren. Hij viel in slaap, ik huilde bijna de hele nacht. Ik weet niet wat te doen. Ik ben er bijna zeker van dat zijn gedachten bij iemand anders zijn. Mijn leven is een ramp.

De gedachten van een man:
'De motor is stuk en ik kan maar niet bedenken waar het probleem zich bevindt.'
Dames waarom stressen jullie zoveel om niets?

25-02-2014, 17:03


De liefde ligt bij de motor

25-02-2014, 17:07

Citaat door Splito:
De liefde ligt bij de motor
haha wat dacht jij dan, gaat voor alles

25-02-2014, 17:11
Hahahaha. Moet geen wereldprobleem zijn als meneer een keer stilletjes is. We kunnen niet altijd popi jopi lopen doen.

25-02-2014, 17:13


Daarom moeten mannen gewoon leren communiceren, bij zo'n voorbeeld als jij opnoemt hoort de vent gewoon direct te zijn en antwoorden dat zijn 'moter' stuk is en daarom zijn dag naar de mallemoer is.

25-02-2014, 17:14
Haar vraag kon die dan toch ook gewoon beantwoorden, dat hij zat met het probleem van de motor.

Tsjonge jonge, het lijkt alsof mannen soms met opzet niet willen antwoorden, om de vrouw voor niets te laten stressen terwijl ze alle moeite nam om hem te vragen wat er aan de hand is.

Creativemind, denk daar maar is een keer over na.

25-02-2014, 17:15

Citaat door CreativeMind:
haha wat dacht jij dan, gaat voor alles
Ik dacht niets. Niets hoort in de weg te staan van een hobby.

25-02-2014, 17:15

Citaat door MissieSara:
Haar vraag kon die dan toch ook gewoon beantwoorden, dat hij zat met het probleem van de motor.

Tsjonge jonge, het lijkt alsof mannen soms met opzet niet willen antwoorden, om de vrouw voor niets te laten stressen terwijl ze alle moeite nam om hem te vragen wat er aan de hand is.

Creativemind, denk daar maar is een keer over na.


"Mijn leven is een ramp"


25-02-2014, 17:24
gewoon deze

25-02-2014, 18:36

Citaat door Challenged:
gewoon deze

Hahaha helemaal

25-02-2014, 19:33

Citaat door CreativeMind:
Dames waarom stressen jullie zoveel om niets?

25-02-2014, 19:34
Is het nou meervoud of enkelvoud?

25-02-2014, 19:37



Citaat door CreativeMind:
Dames waarom stressen jullie zoveel om niets?
Is toch normaal! Een man die de hele dag vreemd doet omdat zijn motor kapot is gegaan?! Sjees. Aparte wezens zijn jullie.

25-02-2014, 19:37

Citaat door Splito:
De liefde ligt bij de motor
inderdaad

25-02-2014, 20:08
Mannen zijn anders ook apart

Pagina's : [1] 2 3