Bekijk volle/desktop versie : Aardbeving in Iran...



22-02-2005, 12:16
Salaam aleykoum,


Iran: aardbeving maakt 170 doden

Het zuidoosten van Iran is dinsdag zwaar getroffen door een aardbeving. Het dodental is opgelopen tot 170. Dat meldt het Iraanse ministerie van Binnenlandse zaken, andere bronnen spreken van honderden doden. Er vielen ook duizenden gewonden. Een aantal dorpen zijn verwoest. De beving had een kracht van 6,4 op de schaal van Richter. De getroffen regio ligt op 200 kilometer van Bam. Daar vielen in december 2003 nog 30.000 doden bij een zware aardbeving.


bron: http://www.vtm.be


Is dit nog een teken?

Wa3aleykoum salaam

22-02-2005, 13:11



Citaat door Liloesh:
Salaam aleykoum,


Iran: aardbeving maakt 170 doden

Het zuidoosten van Iran is dinsdag zwaar getroffen door een aardbeving. Het dodental is opgelopen tot 170. Dat meldt het Iraanse ministerie van Binnenlandse zaken, andere bronnen spreken van honderden doden. Er vielen ook duizenden gewonden. Een aantal dorpen zijn verwoest. De beving had een kracht van 6,4 op de schaal van Richter. De getroffen regio ligt op 200 kilometer van Bam. Daar vielen in december 2003 nog 30.000 doden bij een zware aardbeving.


bron: http://www.vtm.be


Is dit nog een teken?

Wa3aleykoum salaam
Nee, Iran ligt helaas gewoon in een aardbevingszone.


Iznogoodh

22-02-2005, 18:46

Citaat door Iznogoodh:
Nee, Iran ligt helaas gewoon in een aardbevingszone.


Iznogoodh
.....ALLATIEF DAN KOM IK JOUW WEER TEGEN.................

23-02-2005, 12:14

Citaat door 0u@ss!e_RiFfi@:
.....ALLATIEF DAN KOM IK JOUW WEER TEGEN.................
jij niet alleen.....

23-02-2005, 15:40



Citaat door Iznogoodh:
Nee, Iran ligt helaas gewoon in een aardbevingszone.


Iznogoodh
Zo te zien doen de Iraanse bergen hun job gewoon niet goed! Het zullen gewoon maar namaak-bergjes zijn zonder pinnen zeker?

23-02-2005, 19:53

Citaat door Liloesh:
jij niet alleen.....
jij ookal...ik d8 dat ik de enigste was zo te zien niet zo te zien IRRITEERD HIJ IEDEREEEN.... .....allatief......die gast heeft egt geen leven a sahbii...

23-02-2005, 19:53

Citaat door Amethist:
Zo te zien doen de Iraanse bergen hun job gewoon niet goed! Het zullen gewoon maar namaak-bergjes zijn zonder pinnen zeker?

23-02-2005, 20:02

Citaat door Amethist:
Zo te zien doen de Iraanse bergen hun job gewoon niet goed! Het zullen gewoon maar namaak-bergjes zijn zonder pinnen zeker?
Vast geen goede aannemer in de hand arm genomen. Mensen zouden nog gaan twijfelen aan hun geloof.

Iznogoodh

23-02-2005, 20:04

Citaat door Iznogoodh:
Vast geen goede aannemer in de hand arm genomen. Mensen zouden nog gaan twijfelen aan hun gelof.

Iznogoodh
..........a gaaaaaaaa aaa neeeeeeeeerd....

24-02-2005, 10:01
.

26-02-2005, 16:55
me3andik wallou leven..............

26-02-2005, 17:16

Citaat door 0u@ss!e_RiFfi@:
me3andik wallou leven..............
idd .

27-02-2005, 13:44


En het blijft maar beven ginder in Iran. Zou Allah boos zijn voor iets?

27/02 Nieuwe aardbeving in Iran: veel schade, geen doden
Iran werd in de nacht van zaterdag op zondag opnieuw opgeschrikt door twee aardbevingen. Volgens het persbureau IRNA werden vooral de provincie Yazd in het centrum en de provincie Khuzestan in het zuiden van het land getroffen.

In de stad Behabad in Yazd, waar de aardbeving een kracht van 4,8 op de schaal van Richter bereikte, werden verschillende woningen beschadigd. Er vielen volgens de eerste berichten echter geen gewonden of doden. In de stad Lali in Khuzestan beefde de aarde met een kracht van 4,2 op de schaal van Richter.

Bij de zware aardschok van afgelopen dinsdag in de provincie Kerman vielen volgens de meest recente cijfers in totaal al 612 doden. In totaal raakten daarbij ook ongeveer 1.400 anderen gewond. Die aardbeving had een kracht van 6,4 op de schaal van Richter.