Bekijk volle/desktop versie : Mustapha Hadji woedend: 'Dit kan zo niet langer'



24-02-2014, 16:07
Of het nou gaat om de selectie, de trainer of de voetbalbond: de kritiek op de Marokkaanse voetbalautoriteiten is terecht en blijven binnenstromen.





Ditmaal deed de legendarische Mustapha Hadji zijn verhaal over het voetbal in Marokko tegenover de krant Le Matin. De voormalige spits van de Leeuwen van de Atlas nam geen blad voor de mond en zei waar het op staat. 'We hebben nu meer dan een jaar geen normaal nationaal team, het duurt te lang. Ze hebben geen vriendschappelijke wedstrijden gespeeld. Dit is niet de manier om je voor te bereiden op de Afrika Cup', bekritiseerde Hadji.


'Het lijkt erop dat de mensen die verantwoordelijk zijn het niets kan schelen', donderde hij verder. Hadji voegt nog toe dat hij niet begrijpt waarom Marokko zichzelf in gevaar brengt voor het grote doel: het winnen van de Afrika Cup in eigen land. Hij voorziet dan ook gevaarlijke gevolgen voor het wanbeleid.


Marokko is naarstig op zoek naar een nieuwe bondscoach, maar daarvoor moet het eerst de presidentsverkiezingen van de voetbalbond afwachten. Dat terwijl een goede voorbereiding en het opbouwen van een nieuw team de nodige tijd vergt.

24-02-2014, 16:25


ik erger mij er ook dood aan net al zou als velen Marokkanen word tijd dat gebouw frmf paar stenen mag ontvangen ze verstaan alleen dat soort taal

24-02-2014, 16:26
kom nou marokko

24-02-2014, 17:31
Ik weet nog 1998 was mustapha hadji onderdeel van een monster marokkaanse elftal samen met bassir,hada,nibat,Chippo. En ik denk persoonlijk dat mustapha hadji best wel een goede coach zou kunnen zijn voor marokko. Hij heeft zelf veel interlands voor marokko gespeeld.. en heeft bekendheid bij de marokkanen. En hij is de enige die het niet puur voor het geld zou doen. Je krijgt een soort zekkie als trainer.. En daarmee had marokko wel de finale bereikt van africacup in 2004.

24-02-2014, 17:53


dit zijn de mensen die het voetbal van Marokko moeten leiden of onderdeel van iets echts opbouwen moeten zijn of iets ....

24-02-2014, 17:55
A joh, wat voor coach daar ook staat het draait om die spelers. Al zou daar Hiddink staan meh ze zouden winnen. We moeten gwn accepteren marokkaanse elftal is zero poent zero. K krijg altijd frustraties van die elftal. Vandaar ik de hoop heb opgegeven bij de marokkanen.


24-02-2014, 22:13
maroko en voetbal? wahahahahahahaahahahahahahahah
maroko africa cup winnen? wahahahahaahahahaaaa
helaas kunnen ze die niet kopen hebben ook geen geld er voor.

laat ze eerst leren voetballen en samen voetbalen . bal naar elkaar spelen is al n lachertje. marokko moet bij nul beginen voetbalbond afschaffen want die doen toch niks nuttigs

24-02-2014, 22:48
Haji is de man met ballen hij heeft gelijk


25-02-2014, 08:46
Fijn om te weten. Hoe vaak krijgen de mensen zo n slang om hun nek. Ze3ma niet gevaarlijk.


01-03-2014, 23:29
Is echt zo. Marokkaans voetbal produceert alleen ikefiefen.