Bekijk volle/desktop versie : ***NIEUW**** binnenkort een nieuw verhaal : Verdwaald in Leugens



Pagina's : [1] 2 3 4 5

23-02-2014, 15:47

[COLOR=#000000][/COLOR]

[HRex" -->[/HR" -->

[FONT=georgia]
[SIZE=2]Vlindertje86 ('Verleid door de illusie', 'Hard tegen hart' en 'And then there was you') en Typetje ('Azzouzi mysteries trilogie', 'Op weg naar ware liefde' en 'Tot de dood ons scheidt') slaan de handen in elkaar om jullie van een nieuw fictief vervolgverhaal te voorzien vol drama, mysterie en intrige.

Opgelet: in dit topic zullen er alleen teasers geplaatst worden van nieuwe vervolgen. Het volledige verhaal is omwille van copyright redenen elders te lezen. Klik daarvoor op de banner bovenaan dit bericht of op de link in onze ondertekening.

Wij wensen jullie vooral veel leesplezier toe!

Elena (Vlindertje86) en Khadijah (Typetje)


23-02-2014, 18:46


Natuurlijk kunnen jullie wel raden, die ene schrijfster dat ben ik in eigen persoon

maar wie oh wie is mijn collega schrijfsters aan dit spannende vervolgverhaal???

Binnenkort meer tipjes van de sluier

En spoedig zal mijn collega schrijfster zich hier presenteren

24-02-2014, 06:43
meer bijzonder heden, zie update eerste post

24-02-2014, 07:26
Ik heb er alvast zin in!

24-02-2014, 11:28



Citaat door Typetje:
Natuurlijk kunnen jullie wel raden, die ene schrijfster dat ben ik in eigen persoon

maar wie oh wie is mijn collega schrijfsters aan dit spannende vervolgverhaal???

Binnenkort meer tipjes van de sluier

En spoedig zal mijn collega schrijfster zich hier presenteren
Hmmmm... is het niet toevallig Vlindertje86

24-02-2014, 12:10

Citaat door Ghzala:
[SIZE=3]Hmmmm... is het niet toevallig Vlindertje86[/StIZE]

24-02-2014, 12:37

Citaat door Typetje:
YESS

24-02-2014, 14:13
Ik hoop dat jullie er ook zin in hebben!

24-02-2014, 14:27

Citaat door Ghzala:
Hmmmm... is het niet toevallig Vlindertje86



egt aaaa kei leuk
zaterdag bn ik hir was als eerst in sha allah

24-02-2014, 14:29

Citaat door Vlindertje86:
Ik hoop dat jullie er ook zin in hebben!


natuurlijkkkk bn er helemaal klaar voor

24-02-2014, 16:51
That's the spirit!

24-02-2014, 18:59
Allemaal al mensen die enthousiast zijn geraakt, dat is leuk om te lezen, dat geeft een boost.

Morgen meer over hoe je dit verhaal vanaf de start kan lezen. De start is zaterdag 1 maart aanstaande.

Kan je niet tot morgen wachten op de details.

Neem dan een kijkje op mijn blog

http://khadijahschrijft.blogspot.nl/2014/02/verdwaald-in-leugens.html#more

25-02-2014, 09:20



Citaat door Vlindertje86:

De introductie van de personages is vanaf nu te lezen op het forum E-literoase!

Registreer je nu @ http://e-literoase.actieforum.com en reserveer zo jouw plekje op de eerste rij!

Zaterdag worden jullie getrakteerd op de eerste twee vervolgen!

Lieverd, ik heb me gister dus geregistreerd en heb op jou naam en die van Khadija geklikt maar dan krijg ik dit te lezen:
Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen onderwerpen lezen in dit forum.

25-02-2014, 09:22
Heb je het verwelkomingsmailtje gelezen?
Je moet je eerst even voorstellen en forumreglement ondertekenen.
Hier lees je er alles over: http://e-literoase.actieforum.com/t693-forumreglement-lezen-en-ondertekenen-verplicht

Klinkt beetje omslachtig maar helaas wel nodig omdat de schrijfsters op het forum te vaak te maken kregen met schending van copyright.

25-02-2014, 09:48

Citaat door Ghzala:
Lieverd, ik heb me gister dus geregistreerd en heb op jou naam en die van Khadija geklikt maar dan krijg ik dit te lezen:
Sorry, alleen gebruikers met speciale toegangsrechten kunnen onderwerpen lezen in dit forum.
Ik zie je voorstelling tegemoet, je gaat er geen spijt van krijgen

Pagina's : [1] 2 3 4 5