Bekijk volle/desktop versie : Aan Maiwand al-afghani / en niet-moslims



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

23-02-2014, 10:31
salam alekom wa rahmatou allah

بسم الله الرحمن الرحيم

beste broeder .

vaak kom ik videos en teksten van je tegen en dan denk ik het waait wel over .
hij gaat inzien dat hij niet goed bezig is .
maar enizins ben ik tot de conclusie gekomen dat je ( los van je mogelijk goede intentie ) ten eerste onwetend bent en geen kennis hebt genuttigt en niks van de islam begrijpt , en ten tweede en dat is wat ons het meest droevige maakt dat je na zoveel adviezen van mensen hardnekkig door blijft gaan .

je kent geen arabisch , geen osoel geen qawaa3id maar puur hawa en eigen interpretaties .
je brengt jezelf en de moslims in discrediet .

zoals in de hadit : de barmhartigheid komt degene toe die weet waar zijn grenzen liggen


....wat betreft mijn advies aan de niet-moslims

maiwand
- is geen veretegenwoordiger van de islam
- heeft geen kennis of studie islam gevolgd bij geleerden ( dus hiermee ook niet bevoegd )

aan dit rijtje kunnen we meer mensen toevoegen zoals elforkani en en en en ....

en verder voor cristen of niet-moslims die graag een debat aan willen gaan : waarom kiezen jullie bewust voor mensen die geen kennis bezitten en graag de publiciteit opzoeken .
waarom zoeken jullie de mensen niet uit die een master of doktoraat hebben of geleerde zijn ?

dit antwoord laat ik aan de lezer over


hadak allah ya maiwand

wa asalamu ala man ittaba3a al houda

23-02-2014, 11:05


Kun je 1 voorbeeld geven waarin hij dwaling verkondigt zodat we kunnen leren ?

23-02-2014, 11:12
Oké, waar zijn die Imams van ons dan die namens ons kunnen spreken in de media, te druk met weerleggen?

Alhoewel het wel klaar was met al-Afghani toen hij stelde dat Abdul-Jabbar vd Ven en Okay Pala logen/taqiyah deden tijdens dat Islam debat met Hans Jansen.

24-02-2014, 08:23

Citaat door Hamza_T:
Oké, waar zijn die Imams van ons dan die namens ons kunnen spreken in de media, te druk met weerleggen?

Alhoewel het wel klaar was met al-Afghani toen hij stelde dat Abdul-Jabbar vd Ven en Okay Pala logen/taqiyah deden tijdens dat Islam debat met Hans Jansen.
wees positief mijn broeder...

als er maar iemand is die spreekt met zuivere kennis en wijsheid

24-02-2014, 08:43


Maiwand valt helaas niet te adviseren. Advies word afgedaan als jaloersie, kritiek word afgedaan als afgunst.
Hij leeft in een surrealistische wereld (geestelijk). Hij valt ook niet te interviewen aangezien hij zo vol is van zijn Eigen verhaal dat hij vaak niet eens luisterd naar de vragensteller maar gewoon zijn verhaal opleest.

Hij gebruikt onnodig/ongepast islamitisch jargon als hij met niet-moslims spreekt, waarbij de doelgroep van de interviewers over het algemeen niet-moslims zijn.

Hij begrijpt heel veel vragen niet.

Hij begrijpt sarcasm/cynisme niet.

Hij laat zich heel eenvoudig op de kast jagen (zie laatste interview met anti islaam christen Danny (Libanon) van Powned).

Hij kent 'de Nederlander' nocht de Nederlandse cultuur niet.

Hij kent de Nederlandse taal niet.

Hij laat zich sturen in gesprekken en verteld precies wat de koefar willen horen.

Hij doorziet strik vragen totaal niet.

Hij spreekt geen Arabisch.

Hij komt moeilijk uit zijn woorden.

Hij wil heel graag op camera overall waar camera's / media zijn is Maiwand.

Hij heeft geen zelf kritiek.

Hij accepteert geen advies noch kritiek.

Hij is niet charismatisch.

Hij trekt zich op aan die 3 mensen die hem steunen.

Ik dinstantieer me persoonlijk volledig van zijn media optredens en van zijn manier van het brengen van de islamitische boodschap.
De waarheid schuw ik niet, ik ben trots op de islaam. Maar het moet vooral met wijsheid worden overgedragen en niet als een gebindoekte olifant in een porseleinkastje met oordopjes in.

24-02-2014, 08:47

Citaat door Hamza_T:
Oké, waar zijn die Imams van ons dan die namens ons kunnen spreken in de media, te druk met weerleggen?

Alhoewel het wel klaar was met al-Afghani toen hij stelde dat Abdul-Jabbar vd Ven en Okay Pala logen/taqiyah deden tijdens dat Islam debat met Hans Jansen.
Broeder, dit mag toch argument zijn om dan maar iemand te laten spreken die de Islaam tot middelpunt van bespotting maakt. Dus omdat er geen geleerden zijn nemen we genoegen met niet capabele personen?

24-02-2014, 08:54

Citaat door Harama1n:
Maiwand valt helaas niet te adviseren. Advies word afgedaan als jaloersie, kritiek word afgedaan als afgunst.
Hij leeft in een surrealistische wereld (geestelijk). Hij valt ook niet te interviewen aangezien hij zo vol is van zijn Eigen verhaal dat hij vaak niet eens luisterd naar de vragensteller maar gewoon zijn verhaal opleest.

Hij gebruikt onnodig/ongepast islamitisch jargon als hij met niet-moslims spreekt, waarbij de doelgroep van de interviewers over het algemeen niet-moslims zijn.

Hij begrijpt heel veel vragen niet.

Hij begrijpt sarcasm/cynisme niet.

Hij laat zich heel eenvoudig op de kast jagen (zie laatste interview met anti islaam christen Danny (Libanon) van Powned).

Hij kent 'de Nederlander' nocht de Nederlandse cultuur niet.

Hij kent de Nederlandse taal niet.

Hij laat zich sturen in gesprekken en verteld precies wat de koefar willen horen.

Hij doorziet strik vragen totaal niet.

Hij spreekt geen Arabisch.

Hij komt moeilijk uit zijn woorden.

Hij wil heel graag op camera overall waar camera's / media zijn is Maiwand.

Hij heeft geen zelf kritiek.

Hij accepteert geen advies noch kritiek.

Hij is niet charismatisch.

Hij trekt zich op aan die 3 mensen die hem steunen.

Ik dinstantieer me persoonlijk volledig van zijn media optredens en van zijn manier van het brengen van de islamitische boodschap.
De waarheid schuw ik niet, ik ben trots op de islaam. Maar het moet vooral met wijsheid worden overgedragen en niet als een gebindoekte olifant in een porseleinkastje met oordopjes in.



barak allah fik voor deze informatieve op waarheid gebasseerde aanvulling

24-02-2014, 09:08
Deze man is zo vol van zichzelf, heeft een misplaatste arrogantie en laat zich niet adviseren.

24-02-2014, 09:11
Moge Allaah ons en hem leiden.

24-02-2014, 09:21

Citaat door Mfelsia:
Deze man is zo vol van zichzelf, heeft een misplaatste arrogantie en laat zich niet adviseren.


correcte bijdrage....

top

24-02-2014, 09:26

Citaat door Al-Maghribi:
correcte bijdrage....

top
Dus wat je moet doen is hem opzoeken en zijn mond secondenlijmen en ducktapen. Meer zit er niet in.

24-02-2014, 09:26

Citaat door UtrechtseJihad:
Moge Allaah ons en hem leiden.
ameen

24-02-2014, 09:27



Citaat door Mfelsia:
Dus wat je moet doen is hem opzoeken en zijn mond secondenlijmen en ducktapen. Meer zit er niet in.
niet zo geweldadig .....

met dua kun je meer bereiken ....

24-02-2014, 09:46

Citaat door Al-Maghribi:
ameen
Broeder, vrees je Heer en laat ons 1 dwaling zien van maiwand.

En anders verwijder de topic.

24-02-2014, 09:57

Citaat door Al-Maghribi:
niet zo geweldadig .....

met dua kun je meer bereiken ....
Dat is helemaal niet gewelddadig. Gewelddadig is wanneer ik je oproep om hem met een groepje te bezoeken en flink bang te maken, eventueel met hier en daar een stomp opdat hij zijn mond houdt. Ik heb het slechts over lijm en tape, Lucky Maiwand.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11