Bekijk volle/desktop versie : Pas op!! Slechtste fotograaf ooit!!



Pagina's : [1] 2

22-02-2014, 20:58
Slechtste fotograaf ooit heb ik meegemaakt op mijn bruiloft. Studio Nora. Na dat heb gedreigd om het contract te ontbinden heeft ze pas na 6 maanden mijn bruiloft de albums en dvd gekregen. Mijn foto's heeft ze bewerkt (lelijker gemaakt) in de albums, de albums bevatten half zo weinig foto's als mij beloofd was, en zijn niet de foto's die ik geselecteerd heb voor mijn albums. Mijn dvd hapert en is van zeer slechte kwaliteit.

Iedere keer als ik haar aanspreek op mijn spullen geeft ze geen antwoord, op whatsapp (on communicatie middel heeft ze mij gedeblokkeerd en is voor een maand naar het buitenland geweest in de tijd dat ze mij beloofde mijn spullen langs te brengen. Nadat ik heb gedreigd om het contract te ontbinden (op juridisch advies) heeft ze pas contact opgenomen.
Ik heb haar als zeer slechte fotograaf ervaren, niet aan te raden dus.

22-02-2014, 21:00


Plaats dit ook bij trouw partijen. Smerige acties zijn dit.
Je had minder moeten betalen

Als 1 tekortschiet in de nakoming, schiet jij ook te kort met het bedrag

22-02-2014, 21:03
Zet haar naam in je titel. Want niet iedereen klikt op topic.

Ik houd echt niet van Marokkanen die zulke dingen flikken. Een mens moet gewoon eerlijk zijnz

22-02-2014, 21:07
Goed dat je dit even meld

22-02-2014, 21:08


Het volledige bedrag moest ik in 1 keer betalen na afloop van de bruiloft, dat is wat de meeste fotografen tegenwoordig doen. Moge Allah haar straffen is het enigste wat ik kan zeggen.

22-02-2014, 21:12
Oh ohke

Best wel erg zoiets

Ja moge Allah haar straffen ja
Ameen

22-02-2014, 22:31
notitie voor mezelf:
(gedeeltelijk) betalen: pas bij aflevering goederen

22-02-2014, 22:38
Marokkanen zijn niet te vertrouwen en ze leveren slecht werk.

22-02-2014, 22:40

Citaat door Meghrabia_:
Slechtste fotograaf ooit heb ik meegemaakt op mijn bruiloft. Studio Nora. Na dat heb gedreigd om het contract te ontbinden heeft ze pas na 6 maanden mijn bruiloft de albums en dvd gekregen. Mijn foto's heeft ze bewerkt (lelijker gemaakt) in de albums, de albums bevatten half zo weinig foto's als mij beloofd was, en zijn niet de foto's die ik geselecteerd heb voor mijn albums. Mijn dvd hapert en is van zeer slechte kwaliteit.

Iedere keer als ik haar aanspreek op mijn spullen geeft ze geen antwoord, op whatsapp (on communicatie middel heeft ze mij gedeblokkeerd en is voor een maand naar het buitenland geweest in de tijd dat ze mij beloofde mijn spullen langs te brengen. Nadat ik heb gedreigd om het contract te ontbinden (op juridisch advies) heeft ze pas contact opgenomen.
Ik heb haar als zeer slechte fotograaf ervaren, niet aan te raden dus.
me schoomzus had ook t zelfde problemen met haat

22-02-2014, 22:51
Het valt me op dat alle fotografen na het feest altijd Naar Marokko gaan!!!
Welke stad komt ze vandaan als ik vragen mag?

22-02-2014, 22:55
Moge Allah haar vergeven. De bestraffing van Allah is heftig beste mensen.

22-02-2014, 23:51
Waarom zijn Marokkanen zulke geldwolven. Bah. Zodra ze hun centen hebben leveren ze flut werk. Ik heb op mmijn bruiloft mn broertje ook laten fotograferen voor de zekerheid. En dat was maar goed ook want dat wijf had een lege batterij en een oplader die niet werkte. . Professionaliteit van likmnreet.

22-02-2014, 23:57



Citaat door Menka:
Oh ohke

Best wel erg zoiets

Ja moge Allah haar straffen ja
Ameen
mogge allah haar straffen, en jullie haram huwelijk vol shitan en kuffar na aap praktijken belonen zeggen?
a3la gekke wijven die jullie zijn wahahaha..

ts misschien hebben jullie op de wedding haar gewoon zo pissed of gemaakt dat ze dikke vette schijt heeft gehad aan jullie?
ik bedoel de meeste marokkaanse wijven hier komen uit probleem familie's met ruzie's, drugs dealers en weet ik veel wat die diensten vaak slecht behandelen en soms zelfs niet eens te eten geven... maar ondertussen doen ze zich hier voor als wahed muslima prinsessen die zelf nooit wat fouts doen..

sorry ik ben altijd heel huiver en voorzichtig met zulke verhalen.

23-02-2014, 00:06

Citaat door Al-Malika:
mogge allah haar straffen, en jullie haram huwelijk vol shitan en kuffar na aap praktijken belonen zeggen?
a3la gekke wijven die jullie zijn wahahaha..

ts misschien hebben jullie op de wedding haar gewoon zo pissed of gemaakt dat ze dikke vette schijt heeft gehad aan jullie?
ik bedoel de meeste marokkaanse wijven hier komen uit probleem familie's met ruzie's, drugs dealers en weet ik veel wat die diensten vaak slecht behandelen en soms zelfs niet eens te eten geven... maar ondertussen doen ze zich hier voor als wahed muslima prinsessen die zelf nooit wat fouts doen..

sorry ik ben altijd heel huiver en voorzichtig met zulke verhalen.
die KK topic is gesloten. ik mis jouw commentaar. Kon zo om je lachen. Hoop dat er een nieuwe wordt geopend

23-02-2014, 00:09

Citaat door sara1987234:
die KK topic is gesloten. ik mis jouw commentaar. Kon zo om je lachen. Hoop dat er een nieuwe wordt geopend
hahaa, ja waarom is die eigenlijk gesloten? lekker voor ze by the way hihiihihihii

Pagina's : [1] 2