Bekijk volle/desktop versie : <<ENQUETE>> invullen PleazE!!



21-02-2005, 23:53
salaam lieverds, kben bezig met mijn pws geschiedenis voor school, en vroeg me af of jullie even een minuutje de tijd willen nemen om me erbij te helpen en de hieronder geplaatste enquete voor mij willen invullen.....

gelieve het te kopieren, in te vullen, en naar mijn mail toe te sturen ( missy_maroclady@hotmail.com ) als een prive bericht of gewoonweg in deze topic is natuurlijk ook goed..!....

alvast bedankt!

xxje FZ!..[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]

Enquete over Abdelkarim el Khattabi.




&#61623; Leeftijd:

&#61623; Geslacht:

&#61623; Opleidingsniveau:

&#61623; Weet jij wie Abdelkarim el Khattabi was?

&#61623; Zoja, wat weet je al over hem?

&#61623; Hoe kom je aan die informatie die je over hem hebt (ouders, zelf opgezocht, omgeving etc)?

&#61623; Weet jij ongeveer welke rol hij heeft gespeeld?

&#61623; Zoja, was die rol volgens jou belangrijk?

&#61623; Welke betekenis heeft Abdelkarim el Khattabi volgens jou gehad voor de imazighen en Marokko in het algemeen?

&#61623; Welke betekenis heeft hij voor jou zelf en je omgeving?

&#61623; En welke betekenis denk je dat hij heeft voor de huidige generatie?

&#61623; Vind jij dat hij te weinig erkenning heeft gehad voor alles wat hij heeft gedaan (denk hier bijvoorbeeld aan hoe hij in Marokko gezien wordt etc)?

&#61623; Zou jij een bijdrage willen leveren aan het in leven houden van zijn gedachtegoed en de positie versterken van de imazighen?

&#61623; Zo nee, waarom niet?

&#61623; Tenslotte, wat ben je zelf: arabisch of berbers?

&#61623; Bedankt voor het invullen!


22-02-2005, 12:17


Zuster ik wil het graag voor je invullen, maar ik haak al meteen af bij de vraag wie was Abdelkarim el Khattabi, dus dan is het toch niet meer handig om het nog verder in te vullen?

Groetjes je zuster fiellah..

22-02-2005, 12:24
Ja bij mij ook hetzelfde, ik weet ook niet wie hij is
anders had ik het wel ingevuld.
Gheir Inshallah

22-02-2005, 12:46
ken die hele Abdelkarim el Khattabi niet. solly

22-02-2005, 13:14


m.a.w: wij marokkanen weten weinig tot niets over onze geschiedenis..

Is wel jammer, dat hadden we dus hij geschiedenis moeten leren i.p.v al die andere onzin over Napoleon etc...

22-02-2005, 15:20
ewa ja dames tis un berber.....

kwist oowk nie wie die man was hoor toen mn vriendin dit onderwerp uitkoos...nu wel mja....

tog bedankt..:blauwkus:..

22-02-2005, 15:56

Citaat door smart_girlie:
salaam lieverds, kben bezig met mijn pws geschiedenis voor school, en vroeg me af of jullie even een minuutje de tijd willen nemen om me erbij te helpen en de hieronder geplaatste enquete voor mij willen invullen.....

gelieve het te kopieren, in te vullen, en naar mijn mail toe te sturen ( missy_maroclady@hotmail.com ) als een prive bericht of gewoonweg in deze topic is natuurlijk ook goed..!....

alvast bedankt!

xxje FZ!..[/FONT]

[FONT=Comic Sans MS]

Enquete over Abdelkarim el Khattabi.




&#61623; Leeftijd:

&#61623; Geslacht:

&#61623; Opleidingsniveau:

&#61623; Weet jij wie Abdelkarim el Khattabi was?

&#61623; Zoja, wat weet je al over hem?

&#61623; Hoe kom je aan die informatie die je over hem hebt (ouders, zelf opgezocht, omgeving etc)?

&#61623; Weet jij ongeveer welke rol hij heeft gespeeld?

&#61623; Zoja, was die rol volgens jou belangrijk?

&#61623; Welke betekenis heeft Abdelkarim el Khattabi volgens jou gehad voor de imazighen en Marokko in het algemeen?

&#61623; Welke betekenis heeft hij voor jou zelf en je omgeving?

&#61623; En welke betekenis denk je dat hij heeft voor de huidige generatie?

&#61623; Vind jij dat hij te weinig erkenning heeft gehad voor alles wat hij heeft gedaan (denk hier bijvoorbeeld aan hoe hij in Marokko gezien wordt etc)?

&#61623; Zou jij een bijdrage willen leveren aan het in leven houden van zijn gedachtegoed en de positie versterken van de imazighen?

&#61623; Zo nee, waarom niet?

&#61623; Tenslotte, wat ben je zelf: arabisch of berbers?

&#61623; Bedankt voor het invullen!

- 21, vrouw, havo/mbo

- als ik het goed zeg is hij de man die de berbers heeft bevrijd, tenminste de leider. hij was tegen de fransen ofzo , weet niet zeker. deze info heb ik van verschillende boeken en andere leesvoer.

- hij heeft wel een belangrijke rol gespeeld, maar denk niet dat het veel invloed heeft op de wijze hoe berbers nu in marokko worden behandeld.

- ik denk niet dat jonge genaratie veel van he weet , zelfs onze ouders niet, maar dat komt omdat er ook niet veel oevr wordt verteld helaas.

- erkenning of geen erkenning, weet niet of het wat uitmaakt, maar als je vergelijkt met aderen die ook wat hebben gedaan in geschiedenis, dan wel.

- ik heb geen directe band mett hem, dus heb geen reden om hem te eren ofzo.

- ben berbers.

hoop dat het een beetje duidelijk is, zit nu te werken

22-02-2005, 16:52
perfect!...:blauwkus: