Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : DRINGEND GEZOCHT: Marokkaanse Bankstellen..Sedderi ofzo! DRINGEND

SCHULDIG
21-02-2005, 23:20

Ik ben met spoed op zoek naar die marokkaanse bankstellen genaamd: Sedderi ofzoiets. In het marokkaans zeg je ''Iketriethen''.... Ik zou graag willen weten waar ze die kant en klaar verkopen, vermeld er aub de adres bij of stuur me een pm... Liefst omgeving den haag, rotterdam, utrecht maar belgie mag ook. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ma3a Salaam Mohammed

Atikaa
21-02-2005, 23:37
Ik ben met spoed op zoek naar die marokkaanse bankstellen genaamd: Sedderi ofzoiets. In het marokkaans zeg je ''Iketriethen''.... Ik zou graag willen weten waar ze die kant en klaar verkopen, vermeld er aub de adres bij of stuur me een pm... Liefst omgeving den haag, rotterdam, utrecht maar belgie mag ook. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ma3a Salaam Mohammed In brussel vind je er wel in Rue de brabant of chaussée de gand

SCHULDIG
21-02-2005, 23:46
In brussel vind je er wel in Rue de brabant of chaussée de gand Genoteerd :)

Najmatje
22-02-2005, 00:46
Je hebt ze ook in A'dam geloof ik:) Sterretje

mimi_tangaouia
22-02-2005, 10:14

op de kruiskade helemaal aan het eind heb je ook een zaak zitten maar voor mooiere modellen moet je in brussel zijn

riffiagirl-17
22-02-2005, 10:55
in amsterdam west whitte de withstaat of je kan ze ook op de bazaar in beverwijk kopen

SCHULDIG
23-02-2005, 00:08
Okeey thx allemaal :)

SCHULDIG
23-02-2005, 00:10
Laat me ook de richtprijzen weten als jullie willen..:)

Najmatje
23-02-2005, 00:15
Kom nou maar gewoon naar A'dam:stout::hihi: :boogie:~~*Sterretje*~~:boogie:

greeneyes
10-04-2005, 20:16
Ik ben met spoed op zoek naar die marokkaanse bankstellen genaamd: Sedderi ofzoiets. In het marokkaans zeg je ''Iketriethen''.... Ik zou graag willen weten waar ze die kant en klaar verkopen, vermeld er aub de adres bij of stuur me een pm... Liefst omgeving den haag, rotterdam, utrecht maar belgie mag ook. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ma3a Salaam Mohammed Zie mijn avatar!