Bekijk volle/desktop versie : Egyptische zangeres haalt uit naar Marokkaanse Dounia Batma om polygaam huwelijk



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-02-2014, 17:48
De Marokkaanse zangeres Dounia Batma trouwde onlangs met een rijke man uit Bahrein. Zij mag zich zijn tweede vrouw noemen omdat hij een polygaam huwelijk prefereert.





Winnares van de eerste Arab Idols, de Egyptische zangeres Carmen Soliman, heeft naast veel Marokkaanse burgers eveneens haar afkeuring uitgesproken over het huwelijk. 'Als mijn man besluit om met nog iemand te trouwen zal ik hem onmiddellijk verlaten, zonder enige aarzeling of spijt', zegt Soliman. De Bahreinse Mohamed Al Turk heeft een andere vrouw maar wilde Batma er graag bij hebben.


'Ik ben niet voor een vroeg huwelijk, maar Dounia Batma is oud genoeg (22 jaar). Persoonlijk geef ik de voorkeur om mijn universitaire studies af te ronden', zegt de zangeres volgens Al Quds Al Arabi. Bovendien geeft ze aan zeer jaloers te zijn en graag als enige vrouw van haar toekomstige man wil zijn. 'Dounia heeft wat mij betreft een fout gemaakt door met een gehuwd persoon te trouwen, die misschien al kinderen heeft. Dat in een tijd waarin vrouwen in haar land worstelen tegen polygamie.'


Batma trekt zich op haar beurt niks aan van alle kritiek. Ze zegt blij en trots te zijn als tweede vrouw van Al Turk. De zangeres en miljonair trouwden onlangs in een luxe hotel in Casablanca.

21-02-2014, 17:52


Haar leven eé

21-02-2014, 17:58
Die Carmen Soliman heeft blijkbaar niet veel meegekregen over de soenna van de rasoul

21-02-2014, 17:58
als zingen een belangrijk onderdeel is van je leven als moslimzijde, maakt het niet uit of je trouwt met 1 man of 40 ezels.

21-02-2014, 18:20


Mannen mogen met Mannen trouwen
Vrouwen mogen met vrouwen trouwen
Pedo's krijgen de vrijheid om zich over kleine kinderen te ontfermen
Westerlingen en degene die hun na apen (vrouw in foto) die hebben 30 vriendjes of vrienden waarmee ze het bed delen alvorens ze trouwen.

Dat is allemaal vrijheid en mag volgens het westen. En als een moslim zegt ik mag maar max 4 vrouwen huwen en nog zit er een restrictie eraan. Want de quran zegt namelijk trouw: 2,3 of 4 en als je geen recht tussen hun kan brengen TROUW DAN ALLEEN 1. Het enigste boek in de wereld die dit zegt, trouw alleen 1 als je weet dat die 4 vrouwen niet goed en gelijkwaardig gaat behandelen.

En dit noemt men in het westen iets dat niet mag en verboden moet zijn? Een verdraaide wereld is dit.

Begrijpen jullie de logica nog? astagfirullah. Daarom had ik van die zangeresen en al die gedrochten. Ze kopieren het westen en zaaien fitna. Terwijl ze zeggen wij zijn MAAR PEACEFULL. Ahudubilah mina shaytan irazim!

21-02-2014, 18:29
Wat het westen indirect zegt:

Verbreek het huwelijkscontract en dan mag je met oneindig veel mensen het bed delen. One night stand hebben en alle haram zaken.

Wij moslims weten dat het huwelijk iets heiligs heeft.

Toen Adam werd geschapen, werd daarna eva geschapen. Toen Allah swt haar schiep en adam zag haar, wilde hij gelijk op haar af. Aangezien hij nog nooit zo iets aantrekkelijks heeft gezien.

En allah swt zij STOP, kom niet in haar buurt totdat er een huwelijk tussen jullie word gesloten. En de engelen waren getuigen en het huwelijk was gesloten toen pas mocht hij haar benaderen en zij mocht hem benaderen.

Daarom is huwelijk iets belangrijks en allah swt zelf de regels wat wel en niet mag in het huwelijk. En niet wij mensen.

Daarom zegt het westen scheinheilig POLYGOMIE IS VERBODEN EN ERG NIET EERLIJK. Terwijl ze zelf buiten het huwelijk om met allerei mensen vreemd gaan.

Dit doen trouwens niet alleen westerlingen maar ook onze eigen Marokkanen. Daarom mag allah swt ze leiden of vernederen voor datgene wat ze doen.

21-02-2014, 18:37
Waarom zoveel kritiek, zij heeft er toch voor gekozen. Snap niet waarom mensen nog moeten oordelen. Ik ken die man niet, ik ken zijn eerste vrouw niet ik ken Dounia niet. Dus er valt niets over huwelijk te zeggen.

21-02-2014, 18:39

Citaat door sakta:
Wat het westen indirect zegt:

Verbreek het huwelijkscontract en dan mag je met oneindig veel mensen het bed delen. One night stand hebben en alle haram zaken.

Wij moslims weten dat het huwelijk iets heiligs heeft.

Toen Adam werd geschapen, werd daarna eva geschapen. Toen Allah swt haar schiep en adam zag haar, wilde hij gelijk op haar af. Aangezien hij nog nooit zo iets aantrekkelijks heeft gezien.

En allah swt zij STOP, kom niet in haar buurt totdat er een huwelijk tussen jullie word gesloten. En de engelen waren getuigen en het huwelijk was gesloten toen pas mocht hij haar benaderen en zij mocht hem benaderen.

Daarom is huwelijk iets belangrijks en allah swt zelf de regels wat wel en niet mag in het huwelijk. En niet wij mensen.

Daarom zegt het westen scheinheilig POLYGOMIE IS VERBODEN EN ERG NIET EERLIJK. Terwijl ze zelf buiten het huwelijk om met allerei mensen vreemd gaan.

Dit doen trouwens niet alleen westerlingen maar ook onze eigen Marokkanen. Daarom mag allah swt ze leiden of vernederen voor datgene wat ze doen.
de mens zal nooit tevreden zijn, wat je ook doet of zegt.

21-02-2014, 18:53
Dat meisje is denk ik koptisch, gezien haar voornaam dus die heeft sowieso schijt aan onze religie.

21-02-2014, 19:08
"De Bahreinse Mohamed Al Turk heeft een andere vrouw maar wilde Batma er graag bij hebben."

LoL

21-02-2014, 19:10
Huwelijk zal niet lang volhouden. Op de dag van de bruiloft hadden ze al ruzie, zij is veelte jaloers, verschillen. Ja, niet zo lang dus.

21-02-2014, 19:11

Citaat door sara_elhmara:
Die Carmen Soliman heeft blijkbaar niet veel meegekregen over de soenna van de rasoul
Christelijk dus.

21-02-2014, 19:12


Smooth ze is geen christelijk hoor. Waar hang jij trouwens uit?

21-02-2014, 19:14
Because she is batman

21-02-2014, 19:23

Citaat door Beautiful_hOpe:
Smooth ze is geen christelijk hoor. Waar hang jij trouwens uit?
Owh jawel hoor! Omdat je haar achternaam zo leest, maar dat is gewoon een profetische naam Solomon (vzmh) wel een Islamitische naam, maar daar denken zowel de Joden als Christenen anders over dus komt het ook voor in hun gemeenschap.
Overal en nergens, beetje m.nl moe I guess

Pagina's : [1] 2 3 4 5