Bekijk volle/desktop versie : Waar komen al die jihed stryders in syrie opeens vandaan ?



Pagina's : [1] 2

21-02-2014, 16:39

Citaat door MAGHRABII:
en waarom voeren ze geen stryd in palestina waar ze al 70 jaar wachten op hun ?
.

21-02-2014, 16:45


omdat als je griep en hoge koorts hebt je ook niet gaat vechten. dus eerst de lichaam schoonmaken van gekke ziektes zoals jij

21-02-2014, 20:00

Citaat door MAGHRABII:
dat slaat nergens op, als je de kern eerst wil aanpakken dan pak je eerst saudië aan
en laat je jezelf niet sturen naar allemaal plekjes door heren in een ivoren toren
aal saoud gaat pas weg wanneer imaam al mahdi komt oke, en er zijn mujahideen van alqa3ida ook in gaza die niet gelieerd zijn met ghamas, het spijt me dat ik dat zei...

21-02-2014, 20:05

Citaat door MAGHRABII:
zit je uit je duim te zuigen dat al saud pas weg gaat nadat mehdi komt, hoe kom je daarbij ?
kan je ook zeggen dat essed in syrie pas weg gaat nadat mehdi komt, dus geen zin om daar
naar toe gestuurd te worden door heren in een ivoren toren
zuig ik uit mijn duim, anyway dat is wat ik denken, mohim wat hebben jij met ivoren toren

21-02-2014, 20:10



Citaat door MAGHRABII:
is er iemand anders met een beter idee waarom de jihed stryders 70 jaar
lang palestina hebben vergeten maar in syria wel zyn komen opdagen ?
omdat jordanie mensen martelt en la baarak dat ook deed en syria ook martelde, syria omdat de grenzen open gingen daarom

21-02-2014, 20:14
Dit is die zieke gast die minniemoussie naar beneden ging halen op haar topics en met allemaal oude reacties van haar kwam..

Moge Allah jou leiden of indien vernederen.

21-02-2014, 20:20

Citaat door Oliebol:
Dit is die zieke gast die minniemoussie naar beneden ging halen op haar topics en met allemaal oude reacties van haar kwam..

Moge Allah jou leiden of indien vernederen.
deed jij ook bij anderen teh gedraag je

21-02-2014, 20:33

Citaat door MOCROMAN21:
deed jij ook bij anderen teh gedraag je
Dat is anders

21-02-2014, 20:38

Citaat door Oliebol:
Dat is anders
ga spelen

21-02-2014, 20:41

Citaat door MAGHRABII:
is er iemand anders met een beter idee waarom de jihed stryders uit de hele wereld
70 jaar lang palestina hebben vergeten maar in syria wel zyn komen opdagen ?
denk je echt dat geen muhajireen naar palestina zijn gegaan? tuurlijk er is nooit zulke media aandacht gehad als nu, het komt ook omdat we nu in moderne tijd zitten en media is veel makkelijker voor groepen om hun boodschappen naar buiten te brengen

kijk bijvoorbeeld naar gaza en de westbank, daar zijn recent ook groeperingen die van zich hebben laten horen die aan al qaida geallieerd zijn, ze zijn er altijd geweest maar de tijden zijn verandert

verder nog natuurlijk is het niet op zo een schaal als in syrie dat zoveel mensen tegelijk erheen gingen, de grote reden daarvoor is dat de taghur regeringen de SCHILD van israel waren/zijn, als iemand daarheen wou voordat hij erheen ging werd hij opgepakt en hoorde je nooit meer van hem terug

daarom heeft ook al qaida oorlog verklaard tegen deze taghut regeringen, want als je israel wilt pakken dan moetje eerst degenen neer halen die de mes in je rug steken

en vandaag de dag, om als een muhajir naar syrie te gaan is veel gemakkelijker en is op grote schaal oorlog, met maar 1 doel en dat is de khilafaah herstellen, zoals de slogan van de mujahideen is, from here we begin and in al aqsa we meet

en dat is ook van de redenen dat er massaal muhajireen richtign syrie gaan, daar ligt de hoop voor de terugkeer van de khilafaah, want wanneer dat gebeurt zal israel machteloos staan inshaa'allah

21-02-2014, 20:41

Citaat door MOCROMAN21:
ga spelen
Ik ga hier niet op in

21-02-2014, 20:45

Citaat door abu-mujahid:
denk je echt dat geen muhajireen naar palestina zijn gegaan? tuurlijk er is nooit zulke media aandacht gehad als nu, het komt ook omdat we nu in moderne tijd zitten en media is veel makkelijker voor groepen om hun boodschappen naar buiten te brengen

kijk bijvoorbeeld naar gaza en de westbank, daar zijn recent ook groeperingen die van zich hebben laten horen die aan al qaida geallieerd zijn, ze zijn er altijd geweest maar de tijden zijn verandert

verder nog natuurlijk is het niet op zo een schaal als in syrie dat zoveel mensen tegelijk erheen gingen, de grote reden daarvoor is dat de taghur regeringen de SCHILD van israel waren/zijn, als iemand daarheen wou voordat hij erheen ging werd hij opgepakt en hoorde je nooit meer van hem terug

daarom heeft ook al qaida oorlog verklaard tegen deze taghut regeringen, want als je israel wilt pakken dan moetje eerst degenen neer halen die de mes in je rug steken

en vandaag de dag, om als een muhajir naar syrie te gaan is veel gemakkelijker en is op grote schaal oorlog, met maar 1 doel en dat is de khilafaah herstellen, zoals de slogan van de mujahideen is, from here we begin and in al aqsa we meet

en dat is ook van de redenen dat er massaal muhajireen richtign syrie gaan, daar ligt de hoop voor de terugkeer van de khilafaah, want wanneer dat gebeurt zal israel machteloos staan inshaa'allah
jij begrijpt het

21-02-2014, 21:03


Inderdaad, Oliebol. Daarnaast was hij niet diegene die met een rare theorie aan kwam zetten over ISIS en Sisi?

21-02-2014, 21:06

Citaat door Aaike:
Inderdaad, Oliebol. Daarnaast was hij niet diegene die met een rare theorie aan kwam zetten over ISIS en Sisi?
Die discussie heb ik niet gevolgd. Heb je link toevallig?

21-02-2014, 21:10
Zover je het een discussie kunt noemen. Het was gewoon een lachertje: http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4924506&highlight=
Citaat door Oliebol:
Die discussie heb ik niet gevolgd. Heb je link toevallig?

Pagina's : [1] 2