Bekijk volle/desktop versie : angst en depressie



Pagina's : [1] 2

21-02-2014, 01:25
Wie heeft/had hier last van? Laten we hier ervaringen delen en misschien kunnen we elkaar tips geven inchallah

04-03-2014, 02:39


ik heb dit gehad . ik dacht dat het nooit over zou gaan. ik zag de toekomst zwart.

04-03-2014, 03:06

Citaat door AnonyDichter:
Wil je erover praten dan?



Ik heb er erg last van.

04-03-2014, 03:12

Citaat door bruidske:
ik heb dit gehad . ik dacht dat het nooit over zou gaan. ik zag de toekomst zwart.
Ok hamdoullah. En hoe is het bij jou overgegaan vanzelf? En hoe had jij er last van.

04-03-2014, 08:42


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4915220&highlight=

12-05-2014, 00:58
TS hoe gaat het nu met je?

12-05-2014, 01:03
Ik voel me nu ook zo. Toevallig net een topic over geopend. Voel me zo down en heb nergens zin in, vind niks leuk en vopr mijn gevpel gaat alles mis en ben bang dat het invloed heeft op mijn toekomst.

12-05-2014, 01:13

Citaat door ilovesoap:
TS hoe gaat het nu met je?
Salam oe aleikoum

Het was overgegaan, maar heb er sinds een paar dagen weer heel erg last van

12-05-2014, 01:18

Citaat door I-aya:
Ik voel me nu ook zo. Toevallig net een topic over geopend. Voel me zo down en heb nergens zin in, vind niks leuk en vopr mijn gevpel gaat alles mis en ben bang dat het invloed heeft op mijn toekomst.
Salam oe aleikoum

Ik weet hoe het voelt, je kan je nergens op concentreren, ben alleen met de angst bezig. heb ook geen zin om naar buiten te gaan.
Die angst is gewoon extreem

12-05-2014, 01:40

Citaat door oujdia1:
Salam oe aleikoum

Ik weet hoe het voelt, je kan je nergens op concentreren, ben alleen met de angst bezig. heb ook geen zin om naar buiten te gaan.
Die angst is gewoon extreem
Allah i safiek. Waar denk je aan en waar ben je bang voor dan?
Subhanallah ik voel me ook rot zonder reden. Kan nu ook niet in slaap vallen terwijl mijn lichaam moe is en slaap nodig heeft. Ik kan alleen nog maar denken denken en denken en het maakt me gek!!!

12-05-2014, 01:45

Citaat door I-aya:
Allah i safiek. Waar denk je aan en waar ben je bang voor dan?
Subhanallah ik voel me ook rot zonder reden. Kan nu ook niet in slaap vallen terwijl mijn lichaam moe is en slaap nodig heeft. Ik kan alleen nog maar denken denken en denken en het maakt me gek!!!
Amin choukran jij ook ALLAH aychafik. Ja ik ook hetzelfde, alleen maar negatieve gedachten. Dat er misschien dat of dat gebeurt. En
je kan er met niemand over praten, omdat de meeste het niet begrijpen.

Hoe is het bij jou, welke gedachten krijg je?

12-05-2014, 01:53

Citaat door oujdia1:
Salam oe aleikoum

Het was overgegaan, maar heb er sinds een paar dagen weer heel erg last van
Wa alaykoem salaam wa rahmato Allaah,

SubhanAllaah.
Komt dat dan zomaar opzetten? Of heb je veel spanningen gehad de laatste tijd?
En mag ik vragen welke angsten je dan precies hebt?
Heb je al roqya geprobeerd?

12-05-2014, 02:03



Citaat door ilovesoap:
Wa alaykoem salaam wa rahmato Allaah,

SubhanAllaah.
Komt dat dan zomaar opzetten? Of heb je veel spanningen gehad de laatste tijd?
En mag ik vragen welke angsten je dan precies hebt?
Heb je al roqya geprobeerd?
Ja af en toe wel,

Ik word er gek van soms, omdat je het niet kan tegen houden. Ik luister wel roqia. Ben die nu ook aan het luisteren. Het geeft wel rustig gevoel hamdoullah. Maar het komt elke keer terug. Angsten dat er iets ergs gebeurt en nergens zin in.

12-05-2014, 02:09

Citaat door oujdia1:
Amin choukran jij ook ALLAH aychafik. Ja ik ook hetzelfde, alleen maar negatieve gedachten. Dat er misschien dat of dat gebeurt. En
je kan er met niemand over praten, omdat de meeste het niet begrijpen.

Hoe is het bij jou, welke gedachten krijg je?
Ja wollah ik snap precies wat je bedoelt!!!
En echt om stomme dingen. En idd niemand snapt het en wil er ook met niemand over praten. Dan denken ze mischien dat ik gek ben ofso.
Ik denk aan van alles, aan kleine dingen zoals hoe ik me dag morgen door ga brengen. Aan de dood. Ik heb het gevoel dat ik heb gefaald en niet zal slagen in dit leven enso. Tis echt niet fijn. Lain3el shitan dit komt allemaal van shaitan maarja wat moeten we anders. Tis echt lastig

12-05-2014, 02:14

Citaat door oujdia1:
Ok hamdoullah. En hoe is het bij jou overgegaan vanzelf? En hoe had jij er last van.
rr

Lieverd . Vraag je arts om paroxotine 20mg.
Ik was echt zwaaaar depresiief. Na een week deze pillen slikken begon ik weer zon te zien. Hij was er altijd alleen ik zag hem zwart. Ik was naar Marokko gegaan en kreeg ze daar voor het eerst. Eenmaal terug in Nl ben ik er mee doorgegaan. Je moet ze wel een paar maanden slikken anders keert het terug. Wollah l3adim ze hebben mij heeel erg goed geholpen. Ik was echt zo depri dat ik dood wilde . Wollah ik wilde echt dood. Daarom ging ik ook naar marokko

Pagina's : [1] 2