Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hartkloppingen....



21-02-2005, 21:50
Ik Heb last van hartkloppingen...
echt een naar gevoel

Wat zou het kunnen zijn?

Alvast Soukran!

21-02-2005, 22:09


Salaam,

Heb ik ook weleens

En heb ook enorme last van steken in mn borstkas (hart), ben zovaak naar de dokter geweest ervoor..

Ik was op een dag samen met mn nichtjes in de stad, op een gegeven moment had ik last van hartkloppingen het wou niet ophouden ik liep er gewoon de hele tijd mee, op een gegeven moment kreeg ik allerlei steken in mn hart het wou niet ophouden ik ging per direct naar huis, en belde de dokter op ..ik moest naar het ziekenhuis.. ze hebben alles gecontroleerd foto's gemaakt en wat blijkt?

Alles is goed!
Ze zeggen dat het alleen spanningen zijn, want alles was goed Alhamdoullilah

Groetjes Lina

21-02-2005, 22:14
o eindelijk iemand die mij zou kunnen snappen,ik heb dit dus al 4 jaar ,wordt er hellemaal gek van,ben bij de dokter geweest,maar wat hoor je dan maak je niet druk is alleen maar stess,en spanningen,maar goed ik wordt er wel altyd heel erg bang van ,ik ga dan ook hyperfentileren,en het is zoo eng als je hart overslaat ,en kloppingen,eng gewoon ,ik denk dat ik er ook nooit vanaf kom sterkte als je behoefte hebt om er over te praten kunnen je mailen,hijab74@hotmail.com

22-02-2005, 18:39
heb ik ook wel eens heel raar dat voelt egt raar k dagt dat ik de enige was is egt eng...

22-02-2005, 21:59



Citaat door safaantje:
o eindelijk iemand die mij zou kunnen snappen,ik heb dit dus al 4 jaar ,wordt er hellemaal gek van,ben bij de dokter geweest,maar wat hoor je dan maak je niet druk is alleen maar stess,en spanningen,maar goed ik wordt er wel altyd heel erg bang van ,ik ga dan ook hyperfentileren,en het is zoo eng als je hart overslaat ,en kloppingen,eng gewoon ,ik denk dat ik er ook nooit vanaf kom sterkte als je behoefte hebt om er over te praten kunnen je mailen,hijab74@hotmail.com
meid als je naar dokter bent geweest dan wordt het tyd dat je het ziekenhuis eens moet bezoeken...kheb al 5 jaar last van mn hart,dag in dag uit...hartkloppingen/duizeligheid/hyperfentilatie enz...ben iedere x naar de dokter geweest en die zei dat er niets was...gewoon stress van school...op een dag was er een invalster gekomen omdat mn dokter ziek was en die stuurde mij meteen naar het ziekenhuis...wat blijkt ik heb een hartritmestoornis...dit is dus egt geen gein...steeds vaker gebeurd dit bij jonge mensen....kzou zeggen neem snel actie en blijf niet w8en....als je het gevoel heb dat het egt nie bij je hoort en je bang maakt...dan zou ik zeggen bezoek eens het ziekenhuis,als er niets is weet je cker dat het gewoon spanningen zijn....mja..

buh bye kuszies an angel

23-02-2005, 16:52

Citaat door Echie:
Ik Heb last van hartkloppingen...
echt een naar gevoel

Wat zou het kunnen zijn?

Alvast Soukran!
ALS je alcohol drinkt dan niet meer drinken!

23-02-2005, 17:22

Citaat door Chahid21:
ALS je alcohol drinkt dan niet meer drinken!
Nee ik drink niet...

25-02-2005, 21:44
ik heb het ook, kan iets met je schildklier zijn/je hormonen